Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Jeetje wat praat....ze.....langzaam. En..oh...*getergde blik*...
quote:evygreat schreef op 27 augustus 2012 @ 19:50:Ik denk alleen maar als ik haar zie: alles wat ze heeft zijn spullen betaald door Gullit. Kleren, make-up en sieraden en auto. Dat is het.
Wie denkt Estelle dat ze is, Princes Diana?

*kromme tenen*
Natuurlijk heeft Ruud niet het recht om nu boos te zijn op Estelle, gezien zijn eigen rol hierin.

Maar Estelle zou nu niet naar hem moeten natrappen. Hij is toch niet slecht voor haar geweest?
quote:meisje22 schreef op 27 augustus 2012 @ 19:45:

Ik heb met haar te doen. Die vrouw heeft het zwaar! Dat gekweel over verder gaan met haar leven en dat je toch door moet blabla.Sinds kort is dit het nieuwe lijflied van Stellie
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:bliksemse_bende schreef op 27 augustus 2012 @ 19:58:

Wie denkt Estelle dat ze is, Princes Diana?

*kromme tenen*

Nee nee, prinses Diana had het over three's a crowd, zij kan geen getal nemen.

Estelle is nog zieliger ,

Maar gelukkig heeft Badr een ruggegraat voor haar gevonden.
Zij spoort echt niet.
quote:meisje22 schreef op 27 augustus 2012 @ 19:36:

Hoelang zou ze erover hebben gedaan het script uit haar hoofd te leren?Niet lang ..Ze zegt alles na !
Ik heb het ook gezien!

En hebben jullie ook gezien dat het politiedossier is gelekt en bij Boulevard op tafel lag?
quote:galadriel schreef op 27 augustus 2012 @ 19:51:

Er ontstond een chemie door mailen.

En zo ontstond een vriendschap, maar wel geheim.

Verliefd.

Nu Ruud nog vertellen:

Voor zichzelf en liefde.

Ruud was tuurlijk boos.

Estelle verliefd op een ander: echt niet.

(was het dan toch niet om zijn slippertjes? de scheiding)

Deel2 vanavond.

haha ja ,Brammetje had in moeten grijpen!

Zegt ze ook nog

''Al is de leugen nog zo snel , de waarheid achterhaalt hem wel !'
Hahaha galadriel, kan niet quoten maar die opmerking over ruggengraat vind ik zoooo grappig...
Dat moet toch eenvoudig te achterhalen zijn, wie die "informant" is?
quote:paloma schreef op 27 augustus 2012 @ 17:52:

Het hele land denkt dat ze samen op een tropisch eiland zitten en nu lees je dat BH in Marokko was en zij niet. En dat zij hem heeft moeten overhalen om hier te komen, om zich aan te geven. Vervolgens haalt zij hem op, brengt hem naar het politiebureau en krijgt ze alleen een kus en een zwaai van hem. Hmmm ... trouble in paradise already ?

Kan wel dat ze eerder terug is gekomen ,

Ze kan niet zo lang zonder de kinderen., las ik ergens
quote:louisavuitton schreef op 27 augustus 2012 @ 20:11:

Hahaha galadriel, kan niet quoten maar die opmerking over ruggengraat vind ik zoooo grappig...
Fuck ik heb het gemist!
Ik denk dat dit optreden het tegenovergestelde effect heeft dan haar intentie. Wel jammer vind ik
Maar Astrape, als alles wordt doorgespeeld aan de pers, dan kan Badr toch vrijgesproken worden omdat het dossier is gelekt, een zogenaamde 'vormfout'?
quote:frizzy schreef op 27 augustus 2012 @ 20:15:

Fuck ik heb het gemist! Deel2 om 2255
quote:VotesforLeo schreef op 27 augustus 2012 @ 20:16:

[...]

Deel2 om 2255

Er is een deel twee!?

Ik ga eens zoeken zo (tussen GTST en pizza door) of ik deel 1 online kan vinden.
quote:VotesforLeo schreef op 27 augustus 2012 @ 20:16:

[...]

Deel2 om 2255Bedankt (heb 't ook gemist). Op welke zender?
Was het RTL Boulevard van 18.34?
louisavuitton, 6 minuten geleden

Maar Astrape, als alles wordt doorgespeeld aan de pers, dan kan Badr toch vrijgesproken worden omdat het dossier is gelekt, een zogenaamde 'vormfout'?

Nou, zo'n vaart zal het niet lopen. Sowieso is waarschijnlijk niet te achterhalen waar de lek zit (politie? Rechtbank? OM? Advocaat?). Daarnaast is nog maar de vraag of hij hierdoor in z'n verdediging is geschaad. Handig en fijn is het niet nee, maar het maakt de stand van zaken in zijn zaak niet anders.
Nee zeker want jullie posten allemaal een uur later.
Nee, het interview is op SBS6. Zal van de week ook wel op de site komen.
Votesforleo 20.16. Dat konden Brammetje Moskoeideeitz en haar familie/vrienden toch ook wel bedenken? Dat zo'n tv interview niet echt een juiste stap is? En dan ga je vooral je ex afvallen waar je een maand geleden een flinke alimentatie van hebt gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven