Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
quote:zeb schreef op 28 augustus 2012 @ 14:02:

[...]

Jij bent duidelijk nog nooit in oost Europa geweest. Honderd van dit soort dames lijkt zelfs mij als grenzeloze masochist en sub toch best heftig en vooral geen pretje.

[img]http://images2-telegraaf.nl/multimedia/ ... 36887q.jpg[/img]

wow respect

ach, die "van mij" is zo'n koele kikker, die verblikt of verbloost niet van 10 van die dames....
@Silvia oke, dus je ex-minnaar werd een sv maar dat trekt hij ook niet. Dezelfde persoon dus, dan snap ik het verhaal een beetje

@abracadabra: ik heb nog geen alibi hoeven te verzinnen, ik ging gewoon koffiedrinken met een leuke man zonder bijbedoelingen, da's dan niet helemaal eerlijk...

@snowfox: ik denk niet dat vrouwen er totaal emotieloos tegenover KUNNEN staan, vrouwen zijn nu eenmaal emo-wezens Biologisch bepaald enzo, iets met stofjes aanmaken als je seks hebt met een man. Nuchter naar jezelf kijken echter, sommigen kunnen dat wel. Maar het blijft altijd moeilijk geen gevoel te ontwikkelen (al is het maar warme gevoelens tov je minnaar).

@JJ: hmm.. goeie post wel, het is inderdaad onzekerheid, dat contact zoeken "vindt hij me wel leuk genoeg".

In mijn geval gaat het om: "zou het niet leuk vinden als hij me vergat" maar elke dag vind ik zelfs dat een stukje minder erg. Loslaten gaat snel als je jezelf erbij neerlegt dat het klaar is.

Wat ik bij mezelf bemerk (wat een geweldig proces eigenlijk, dat loslaten,... vooral omdat ik er nu zo bij stilsta....) is dat de "waarom" vraag niet meer belangrijk voor me is.

(waarom neemt hij geen contact op, waarom is hij zo afstandelijk, waarom vindt hij me niet leuk genoeg, waarom waarom). Het maakt me niet meer uit waarom hij dit of dat doet. Ook het invullen namens hem is weg (doen vrouwen allemaal: hij neemt geen contact op DUS hij vindt me niet leuk ). Het draait weer lekker om mezelf en wat ik wil en vind.

Ik denk nog steeds erg veel aan hem, maar heb geen behoefte meer om contact te zoeken. Wel schrijf ik graag over mijn ervaringen, omdat het zelfs helpt in mn loslaatproces
Alle reacties Link kopieren
quote:abracadabra schreef op 28 augustus 2012 @ 18:39:

Vraagje... Voor degene waarvan nr 1 het niet weet... Wat voor alibi gebruiken jullie om een nacht van huis te zijn?

Welkom hier!

Ik ben zelf nog nooit een nacht weg geweest en dat is denk ik heel moeilijk. Avondjes kan ik wel weg, gebruik dan als smoes dat ik dan meestal naar een vriendin (die mijn nr 1. amper kent), naar oud-collega's ga. Mijn nr2 woont wel dicht bij een vriendin dus het plan om een keertje te gaan slapen is wel aan de orde geomen. Lijkt me wel super spannend :-)
O dat is jammer nog nooit nacht. De eerste keer was al een hele nacht bij ons en volgende week slaap ik bij een vriendin zigezegd dus dan ook... Lijkt me heerlijk!

Hoe vaak hebben jullie contact met jullie nr2? Ik dus dagelijks en ik zie hem ongeveer wekelijks nu. 2 dates in het vooruitzicht. Volgende week en die week erop.

Paar uurtjes vind ik niet zo fijn. Ik ben bang dat nr 1 het ruikt ofZo...
Hier ook helaas nog nooit de mogelijkheid gehad om een nachtje samen door te brengen. We zorgen er dan weer wel voor dat onze dag dates "goed gevuld" zijn.
ns even kijken... heb hem 5x gezien in 3 jaar tijd en die 5x waren maar 3/4 uurtjes.. dus erg veel mis ik er niet aan

Behalve het contact, dat was 4 maanden lang non-stop. Serieus De godganse dag en avond door.. dat werd uiteindelijk natuurlijk minder tot nu ongeveer 2/3 x per week (ongeveer 24 mail/WA per week).
Bijna dagelijks whatsapp contact, en nu 3x gezien dit jaar. Waarvan er bij 2x niks is gebeurt behalve een kus. 3de keer was afgelopen vrijdag en dat was heerlijk :-)
Wow dame30, dat is wel een hele lage frequentie. Ik weet niet of ik dat vol zou houden. Ons gemiddelde zit/zat op 1 x per maand en zelfs dat vind ik/vinden wij soms wat weinig.

Ik vind het serieus dan wel weer knap dat jullie al zolang contact hebben met elkaar.
Tja ach... in het kort mijn verhaal:

ik wilde graag meer dan hij me wilde geven dus ben ik druk bezig te kappen met die kerel Loslaten sucks, vooral als je eigenlijk niet wilt.

Maar ik ben er bijna, en noem hem zelfs geen nr2 maar ervaring

Ik kijk terug op een heeeeeel leuke tijd met hem, van mijn kant VOL emotie en ben weer bijna terug op de rails..
Trouwens.. over frequentie gesproken...

Is het niet: hoe vaker je stiekem bent, hoe meer pakkans?

Zoals ik, ik heb 5 dates gehad, verspreid over 3 jaar. Nu wist mijn man wel waar ik uithing, maar stel dat dat niet zo was, je spreekt elke 2 weken af... waar hang je dan in vredesnaam uit??
Mee eens dame30, dat vereist de nodige zorgvuldigheid en planning. Nu verkeer ik in de luxe positie dat ik gemakkelijk en redelijk onzichtbaar voor anderen een paar uurtjes afwezig kan zijn.

's-Avonds, nachten en/of weekenden zijn zowel voor mij als mijn minnares bijna niet om te doen.

Leuk om te horen dat je in ieder geval met veel plezier terugdenkt aan de mooie tijden die jullie samen hebben gehad. En ja, loslaten is verdomd moeilijk soms, vooral als het (wederzijdse?) gevoel diep zit.
Ja de emoties hè.... Voor mij is her een ware achtbaan. Het wisselt van seriweus smoorverliefd en onzeker wat ie van me vindt tot leuk voor erbij en ik zie wel.

Hoe meer aandacht hij aan me besteed hoe meer ik het kan loslaten.

Hij is wel ech heel leuk maar ik zou nooit met hem kunnen leven. En hij niet met mij denk ik.

Wat is dat toch al je zo lang een relatie hebt dat je opeens open staat voor een ander. Hiervoor nooit gehad.

Maar het is heerlijk en lekker. Vooral de eerste nacht. We zijn vroeger nogal gek op elkaar geweest maar nooit iets geworden en alle spanning kwam er uit. We hebben echt niet geslapen. Heb daarna wel even een dip gehad naar nr 1 toe. Want die kan daar natuurlijk echt niet tegenop...

Wat voor voorZorgsmaatregelen treffen jullie? Hier zorg ik dat de km stand altijd klopt. Staat hij onder een andere naam in mijn Tel en wis ik alles direct na een gesprek. Mijn man is veel voor zijn werk van huis doordeweeks dus dan heb ik het rijk alleen om te sms'en
Hier vandaag weer een date gehad. Heerlijke seks maar ook een goed gesprek. Hebben nog niet zo lang contact maar al vaak afgesproken, misschien een beetje te vaak. We verlangen intens naar elkaar, maar hij heeft een nr. 1 en met deze frequentie is de kans wel erg groot dat hij tegen de lamp gaat lopen. Proberen nu eens per twee weken af te spreken, als ik hier zo lees nog best wel vaak volgens mij.

Onzekerheid is hier (nog) niet aan de orde. Weet ook wel zonder meerdere mails per dag dat ik heel diep bij hem zit en omgekeerd ook.

Herfstig: lijkt me niet fijn om hier herkend te worden. Begrijp dat je het hier nu voor gezien houdt.
Ik vind het wel heel fijn dat mijn nr 2 single is. Anders moest je naar 2 mensen voorzichtig zijn. Nu maakt hij altijd tijd naar mij toe als ik kan.
Ririanneke heerlijk! Jammer als zo een date voorbij is hè? Heb jij geen nr 1? Pfoe dat lijkt me echt lastig.
quote:Onrustig schreef op 28 augustus 2012 @ 20:19:

Mee eens dame30, dat vereist de nodige zorgvuldigheid en planning. Nu verkeer ik in de luxe positie dat ik gemakkelijk en redelijk onzichtbaar voor anderen een paar uurtjes afwezig kan zijn.

's-Avonds, nachten en/of weekenden zijn zowel voor mij als mijn minnares bijna niet om te doen.

Leuk om te horen dat je in ieder geval met veel plezier terugdenkt aan de mooie tijden die jullie samen hebben gehad. En ja, loslaten is verdomd moeilijk soms, vooral als het (wederzijdse?) gevoel diep zit.

Ik kan op zich best vaak afspreken, hij wilde dat niet.

Ik wilde hotels, spannende middagen enzovoorts, hij wilde dat niet.

Ik wilde gewoon lust voelen, passie. Hij wilde liever vriendschap waarbij alles mogelijk is.

Dat is voor mij niet genoeg, daar word ik onzeker van.

Dus moet ik voor mezelf kiezen en ermee stoppen. Dat vriendschappelijke zit diep, aan mijn kant. Van zijn kant? Geen idee eigenlijk het is een erg gesloten oester met een behoorlijk ego, dussss niet te lezen voor mij.

Allemaal kleine dingetjes wat ik niet zoek in een minnaar. Jammer, dan moet ik verder.

Overigens weet hij niet dat ik bezig ben met loslaten, ik heb hem niet verteld dat het wat mij betreft over is. Vind ik niet (meer) belangrijk, hij is een type dat denkt: Oh.. ze wil niet meer? Jammer, misschien ooit?

Ik krijg van hem niet terug wat ik geef. Dan houdt het op en moet ik daar vrede mee hebben.

Blauwtjes lopen hoort erbij
@abracadabra: ik heb geen nr.1, ben bewust single. Ik kan dus vrij mijn gang gaan. Hoe bedoel je lastig dat ik geen nr. 1 heb?
Wat voor voorZorgsmaatregelen treffen jullie?

Eigenlijk geen Ik had verteld tegen man dat ik een leuke vent had leren kennen en dat ik daar koffie ging drinken. Dus ik hoefde eigenlijk niet stiekem te zijn. Daarbij was de frequentie zoooo laag dat dat geen argwaan wekte
Herfstig, spijtig te lezen! Herkend worden is ruk. Dag lieve meid, het ga je goed! We mailen vast wel weer een x tje!

Ha die JJ, leuk je even te zien langswippen. Hoe is het met de/je liefde?

Vos, lastig dat je zo`n rotgevoel hebt nu. Minnares zijn moet je leren echt. Omgaan met de onzekerheid, de contant frequentie, de contact kwaliteit. Niet makkelijk maar het went.. en als de weegschaal echt doorbuigt naar de min dan mag je kiezen voor jezelf anders wordt het vechten.'

Abra, welkom.

Aan smoezen kan ik je niet helpen. Wil ik ook niet.

Ik doe even een minnaartopic pas op de plaats. Het is even nodig tot snel!
Dat klinkt dan niet echt als een minnaars relatie dame30. Althans, laat ik het enigszins nuanceren, niet zoals ik dat zie.

Ik was destijds niet echt actief op zoek naar een minnares, dat er iets niet goed zat in mijn huwelijk was me inmiddels al wel duidelijk. Wat me wel "leuk leek" was een dame om af en toe mee af te kunnen spreken. Een heerlijke seksdate en dan gewoon weer verder gaan met je eigen leven.

Hoe anders is dat inmiddels in mijn geval gelopen, maar dat terzijde.

Ik denk dat je het toch wel moet zeggen. Volgens mij is het gemakkelijker om er in 1 "klap" een einde aan te maken dan het door te laten sudderen. Je zegt hem niet goed te kennen maar je vult nu al wel voor hem in hoe je denkt dat hij ermee om zal gaan. Misschien ziet hij dat toch anders dan dat jij hier nu schrijft.

Helaas heb ik de wijsheid niet in pacht maar ik zou het absoluut bespreekbaar maken!
Dame30 o dat zou ik niet kunnen. Bij Ons is het vooral veel vriendschap. We hebben veel gezellig contact en soms gaat het over sex. Vooral van mij uit eigelijk. Maar hij gaat daar wel op in haha. Het hele initiatief lag ook een beetje bij mij. Heb een keer de stoute schoenen en aangetrokken en in wen sms gesprek verteld wat ik van hem vindt... En hij zei geen nee haha.

Riranneke omdat ik dan serieus met mijn gevoel in de knoop zou zitten. Nr 2 is niet exclusief van mij daar is hij duidelijk in. Maar ik ben wel jaloers en dat ben ik normaal nooit.

Dame30 ik wil ook dat mijn man er aan went dat ik contact met hem heb. Hij weer dat ik hem zie met anderen erbij en dat we elkaar aardig vinden. Soms vertel ik over sms gesprekken die heel neutraal zijn. Zodat het niet gek is als ik hem zie. Mijn man kent hem ook. Maar mijn nr 2 kan heel goed toneelspelen gelukkig.
Precies, juist omdat ik niet weet hoe hij erover denkt (en dat gaat hij me echt niet aan mn neus hangen, gezien zn eerdere reacties en hoe ik hem ken) wil ik niet zeggen: bedankt en fijn leven verder.

Want ergens denk ik, goh.. misschien spreek ik 'm over een jaar of 5 weer en sta ik er ander in... of hij.

Ik was niet op zoek, leerde hem kennen en hij begon over: leuk als we klikken op ander gebied. En ik? Ik was verkocht

Onze eerste date was dus ook echt vriendschappelijk bedoeld. Er is een beschaafde zoen gewisseld bij afscheid, de 3 dates daarna net zo. De laatste keer hebben we seks gehad, en dat hielp me gek genoeg mezelf weer op de grond te krijgen.

Op zoek gaan zal ik niet doen, ben ik het type niet voor. Ik moet eerst iemand leren kennen, omdat innerlijk voor mij net zo belangrijk is als uiterlijk..

En het bespreekbaar maken.. ik weet niet of ik daar zin in heb eigenlijk. Hij heeft me in het begin gezegd: je bent aan niemand wat verschuldigd, behalve jezelf en je man.

Geen verplichtingen.

Hell, ik weet niet eens hoe ik zoiets moet brengen naar hem toe: "goh ik weet dat jij het allemaal anders ziet, maar ik laat los wat ik graag vast had willen houden"?
Misschien moet je hem gewoon vertellen hoe jij het in gedachten hebt hoe je het graag zou willen. Dan kan hij daar zijn eigen mening/visie op los laten. Mocht tijdens dat gesprek blijken dat hij dat ook wil dan kan je er alleen maar iets mee winnen. Blijkt dat jullie beiden er anders instaan dan kan je dat aangrijpen om er een punt achter te zetten.

Maar hee, dat zijn alleen maar mijn gedachten en wrs. zijn er hier tientallen andere die er weer heel anders over denken.
Overigens merkte ik de laatste date wel dat hij blij verrast was me te zien,. Omdat we elkaar zo weinig zien, verandert er in de tussentijd weleens iets.

Hij reageert sindsdien ietsje anders en zoekt wat vaker contact, maar dat is voor mij niet genoeg.

Wat ik zoek in een minnaar is: hij geeft mij het gevoel dat ik het lekkerste wijf op aarde ben, dat hij smacht naar me, dat hij me begeert en dat ook durft te laten merken.

Deze man is.. of totaal niet into me.. of een ijskonijn

Zelfs voorafgaand aan seksuele handelingen, raakte hij me niet aan... hij nam me mee en verwachte niet dat ik nee zou zeggen. Geen verleidingsspel, geen kus onderweg naar zijn auto.. nee, het was niet mijn ding...
Sja ik ben heel open naar mijn nummer 2. Hij iets minder want hij zegt dat hij niet over gevoel kan praten maar ik stel duidelijke vragen en krijg dan op zijn manier toch antwoord.

Juist omdat hij single is wil ik hem geen pijn doen.

Waarom zou je het niet vragen/zeggen? Bang voor het antwoord?

Nog een vraagje. Waar spelen dingen Zich af bij jullie. Mijn huis vindt ik geen optie ivm nr 1 en nr 2 heeft huisgenoten. Die zijn niet heel vaak weg. Hotel vind ik voor een paar uurtjes te duur en omslachtig en auto was een beetje een mislukking hier haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven