Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:paloma schreef op 28 augustus 2012 @ 10:20:

[...]

In het programma "Profiel" komt hij naar mijn mening ook intelligent over. Komt goed uit zijn woorden, spreekt vlekkeloos Nederlands en heeft een gezonde dosis zelfkennis. "Ik kan één heel ding heel goed, en dat is hetgeen wat ik liefheb stuk maken". Hij praat over zijn blinde woede die zomaar de kop kan opsteken en zelf ook niet begrijpt, waar dat vandaan komt. Ik weet niet hoe eigenwijs hij is, maar je zou zeggen met wat professionele hulp op psychisch gebied, zou hij zichzelf iets beter kunnen leren kennen. Maar helaas wordt hij op handen gedragen door mensen die geld aan hem verdienen of die in zijn bijzijn willen zijn, omdat hij een uitstraling heeft, waarbij iemand anders zich nog beter, sterker of mooier voelt. Iedereen wil een stukje Badr. En ik ben bang, dat er straks weinig over is (vechtlust in de ring, aanzien, macht, geld) en dat hij alleen komt te staan. Maar misschien dat dit zijn redding zal zijn. Als mens.

Intelligent? In dat programma? Ik dacht echt al na 5 minuten: jézus wat ben jij dom. Toen had ie ook nog een zaak lopen en in plaats van te zeggen: "Zolang de zaak loopt kan ik daar niets over zeggen" ging hij een gek verhaaltje ophangen met als einde: "Ja dat kan ik me niet meer herinneren" (of hij daadwerkelijk tekeer was gegaan als een maniak in die woning). En dat dat stuk over de zogenaamde bezinning in Marokko en dat hij daar goeie dingen deed voor anderen. Heel Erg Dom om te zeggen als er in Nederland genoeg Marokkanen zijn die weten hoe hij zich daar gedroeg én als ie eigenlijk in Marokko zat omdat hij gevlucht was. Ja Badr spreekt zonder accent en hij kan goeie zinnen in elkaar draaien, maar intelligentie toont hij niet. Precies wat je nu ook zag bij de situatie Sensation: alle dingen die hij in de media zei waren gewoon DOM.

En das meteen waarom ik hem op een foto een mooie man vind, maar als hij begint te praten....

In
quote:frizzy schreef op 28 augustus 2012 @ 21:29:

InWaarin?
Welk programma bedoel je Q? Paloma had het over Profiel.
quote:qwerttu schreef op 28 augustus 2012 @ 21:35:

[...]

Waarin?grinzzz
Ik reageerde op de wees-in die onderaan je post bungelde, Frizz.
Oh. Jemig. Weten jullie wel dat ik van 8 tot 20 heb geklust én tussendoor een sollicitatiegesprek had en pas heb gegeten ná die post? Dus. Pffff.

Het is je vergeven , voor deze ene keer .

Hoop dat het gesprek goed is gegaan .
Daar moest "de magnetron" achter staan dus?

Hoe ging je sollicitatie?
Ik heb zelf echt al geen idee meer wat er na 'in' moest komen.

Ja het ging echt héél goed. Het was de tweede keer voor dezelfde functie, vorige keer waren ze ook erg enthousiast over me (zeiden ze zelf vandaag) maar wegens gebrek aan mannen kozen ze toen voor een man. En nu wil ik écht echt aangenomen worden anders stuur ik Badr op ze af. Toch niet gek dat ik dat tijdens het gesprek alvast heb aangegeven?
Gaat Badr dan een surpriseparty voor je organiseren Frizzy?
Hallo?!
Nee hoor. Kun je achteraf altijd nog op terugkomen dat je bedoelde dat je jezélf wilde laten verbouwen (tot man) in plaats van dat het een dreigement aan hun adres was.

En dat je bovendien uit betrouwbare bron weet dat hij goed kan afdrogen. Ze zochten toch nog iemand voor de spoelkeuken? Niet? Oh, misverstandje dan. Verder ben je wel heel goed in je werk natuurlijk.
Precies. Het zijn mijn grote voorbeelden, Badr en Estelle.
Dat je dat over Badr zegt, daar scoor je hoge ogen mee. Dat is immers de parel van de samenleving. En hij kan ook goed met zijn handen werken enzo. Maar of Estelle als je grote voorbeeld noemen bij een sollicitatiegesprek, ik weet niet of dat nou zo verstandig was. Ik bedoel... heb je haar CV wel eens bestudeerd?

Of heb je gesolliciteerd als style-icoon? Want dan snap ik het een stuk beter. Estelle kan zich spiegelen aan de besten, Lady Di enzo. Of nou ja, dat dóet ze wel in ieder geval.
quote:frizzy schreef op 28 augustus 2012 @ 21:29:

[...]En das meteen waarom ik hem op een foto een mooie man vind, maar als hij begint te praten.... Nou, mij deed het wel wat. Nog steeds. Zowel pratend als niet pratend .
Er waren wel veel vragen over hoe ik situaties zou oplossen waarbij veel agressie gebruikt werd. Ik twijfelde nog of ik zou antwoorden op z'n Badrs of zoals Estelle dat handelt.
quote:paloma schreef op 28 augustus 2012 @ 22:28:

[...]

Nou, mij deed het wel wat. Nog steeds. Zowel pratend als niet pratend .Maar jij vindt hem ook intelligent!
"Dan leg ik een valse verklaring af bij de politie en geef ik vervolgens een interview op Shownieuws waarin ik mijn vader en mijn ex zwart maak"
quote:frizzy schreef op 28 augustus 2012 @ 22:28:

Er waren wel veel vragen over hoe ik situaties zou oplossen waarbij veel agressie gebruikt werd. Ik twijfelde nog of ik zou antwoorden op z'n Badrs of zoals Estelle dat handelt.Zei je niet "ik sla alleen met vlakke hand" ?
quote:frizzy schreef op 28 augustus 2012 @ 22:28:

[...]Maar jij vindt hem ook intelligent!Ik vind het wel een compleet plaatje, ja .
quote:qwerttu schreef op 28 augustus 2012 @ 22:29:

"Dan leg ik een valse verklaring af bij de politie en geef ik vervolgens een interview op Shownieuws waarin ik mijn vader en mijn ex zwart maak" Erg leuk om te bedenken hoe ze dán gereageerd zouden hebben.
quote:paloma schreef op 28 augustus 2012 @ 22:31:

[...]

Ik vind het wel een compleet plaatje, ja .Compleet? Jij vind zijn al dan niet aanwezige intelligentie gecombineerd met de agressie en zijn uiterlijk maken dat hij een leuke man is?
quote:paloma schreef op 28 augustus 2012 @ 22:31:

[...]

Ik vind het wel een compleet plaatje, ja .Ik vond de bekentenis van Floor dat ze een abonnement heeft op de Telegraaf al schokkend, maar jij kunt er ook wat van!
Ik duim voor je mee Frizzy.
Of bedoel je compleet als in: mist nog geen onderdelen (tanden, voet)?
quote:galadriel schreef op 28 augustus 2012 @ 22:36:

Ik duim voor je mee Frizzy.

Dankje. Pfff echt joh ik zit al zo lang in de ww nu, ik weet niet eens meer hoe je werken spelt.

Oh, die opmerking is alleen leuk als je em zegt in plaats van schrijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven