File ring A10
woensdag 29 augustus 2012 om 21:39
Goedenavond allemaal!
Even een vraagje, ik ga binnenkort in amsterdam wonen bij Zeeburg. Ik werk echter in Velsen. Ben druk aan het solliciteren voor een baan in Amsterdam, maar voorlopig moet ik nog even heen en weer. Ik ben benieuwd of er een van jullie weet hoe het zit met de file spits op de ring. Het zal dan gaan om de ringweg oost die overloopt in zuid en dan de A9. In de ochtend dus van Amsterdam naar Velsen en eind van de dag andersom.
Alvast bedankt!!
Even een vraagje, ik ga binnenkort in amsterdam wonen bij Zeeburg. Ik werk echter in Velsen. Ben druk aan het solliciteren voor een baan in Amsterdam, maar voorlopig moet ik nog even heen en weer. Ik ben benieuwd of er een van jullie weet hoe het zit met de file spits op de ring. Het zal dan gaan om de ringweg oost die overloopt in zuid en dan de A9. In de ochtend dus van Amsterdam naar Velsen en eind van de dag andersom.
Alvast bedankt!!
woensdag 29 augustus 2012 om 22:23
Kijk 's ochtends op de site van de ANWB naar de files op het moment dat je naar je werk zou moeten rijden, dan zie je waar het vast staat. Volgens mij is het wel druk vanuit Zeeburg naar de op/afrit van de A10, maar rij je daarna tegen de files in (want die staan richting Amsterdam).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje