Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Daarom gaat deze voor me koken en daarna masseren.

Gewoon... heerlijk in bed!
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat ie voor ons koken dan?
quote:Rooss4 schreef op 13 september 2012 @ 21:38:

Natuurlijk! Morgen...Hoppaaaaaa!
quote:zeb schreef op 13 september 2012 @ 22:10:

Wat gaat ie voor ons koken dan? Ga jij effe op je poef?
quote:stout1975 schreef op 13 september 2012 @ 22:11:

[...]

Hoppaaaaaa!Ja wat nou!
Nou gewoon, leuk voor jou dat je een date hebt.

(toch?)
O dat.

Ja!
quote:Rooss4 schreef op 13 september 2012 @ 22:15:

[...]

Ga jij effe op je poef?

Het is nu jouw poef Rooss, ik de tulband-bakvorm en jij de poef, weet je nog?

Maar wel fijn dat ik vanaf je poef mag toezien hoe jullie neuken eten.
Wat?? Heb jij die tulbandvorm meegenomen? Wanneer kom je die even netjes terugbrengen??
Het was die rubberen.

Hij kon alleen slecht tegen of zaad, of glijmiddel of pies, want er komen wat scheurtjes in nu....

Maar ik neem hem morgen wel mee als ik kom eten.
Je bent off topic, zeb. Ksssjt!
*druipt af*
*triomfeert!*
Uuuuh... Mag die homemade cake in rubberen tulbandvorm aan mij voorbij gaan ?

Ik slik graag sperma, maar alleen als 't vers is hoor.
Date ze Roos, have fun! Ik tel af.... 5 dagen nog
Superdate gewenst Rooss, en dit is beter hoor koken en masseren !

Ik moest er nu niet aan denken om de zee weer in te duiken brrr

Veel plezier !!!

Ik moet nog even wachten , volgende week en dan heb ik hem een hele nacht ....
Oeh Silver, een hele nacht! Hebben jullie dat al eens eerder gehad?

Ik heb afgelopen week een heerlijke date gehad, wat een fijne minnaar heb ik toch, mmm
Veel plezier met je date Rooss!

Sensual-d je hebt gelijk ik was wat voorbarig met die stelling en zie ook wel dat het niet zo zwart wit is, ik bedoelde niemand persoonlijk aan te vallen. Laten we het erop houden dat ik het een stom boekje vind en ik zal zelf ook ophouden over dat boekje

Noa ik ken jouw situatie niet maar is het niet vreselijk om zo lang te moeten wachten op een date? Lijkt me dat het je juist dan in z'n greep houdt, zeker met dagelijks whatsapp contact , de spanning dan zo ver opbouwt dat je het nog zou gaan irriteren? (ik ben zelf niet het toonbeeld van geduld dus ik zou het echt rete-irritant vinden)

Hier gaat het goed de therapie is in gang gezet en het voelt of er een last van m'n schouders af is, over de ex en eventuele anderen hebben we niet meer gesproken, ik denk dat we het maar even laten rusten.
Vain, heb jij het verslagje trouwens al geschreven, boefje?

Dank je Gaar, 5 dagen is te overzien..ach nee, het zijn er nog maar 4! Zie je, zo snel kan het gaan!

Dank je Silver, een nachtje is voor mij de normaalste zaak van de wereld. In alle rust een drankje en wat eten.. samen vrijen tot je in slaap valt (en bij deze lig ik in een armen-bankschroef) om smorgens vroeg elkaar wakker te kussen en te strelen. Lekker hoor!
Fijn, miss Daisy, goed dat de therapie is opgestart!

Heel verstandig dat je ex en dat andere laat varen, eerst weer wat stabiliteit tussen jullie!
@ Rooss; geniet maar schofterig van je heerlijke date!!

Heb ik gisteren ook gedaan

Was weer de eerste date na onze ruzie van 3,5 week geleden, maar ik kan zeggen dat het gevoel weer helemaal goed zit ....en ja het zat ook goed....heb wat last van de LR.....
Voor zeb een dikke

En Allegaartje; dat zijn nog eens leuke vooruitzichten! Voor- en napret zijn ook heerlijk vind ik altijd.
Ha Kieks! Dat jij een date had gisteren wist ik!

Fijn dat de lucht geklaard is tussen jou en minnaar. En zere LR? Oei... dat was een goede date dan!
Hee Kiki, fijn dat het helemaal goed is gekomen na jullie eerste en enige ruzie.... valt best mee in 3 jaar toch?

Roos... bankschroefarmen, we moeten toch weer eens updaten hoor; is dat die schattige Noordeling of is dit weer een nieuwe hunk? Of gewoon M-terug-van-vakantie?

Voorpret is heerlijk ja, zeker als je elkaar door de vakanties zo weinig hebt gezien. Ik verheug me op een lekker strak en zongebruind mannenlijf, hmmm...
De schattige Noordeling Gaar. Die kan zelfs in zijn slaap geen genoeg van dit lijf krijgen en opent regelmatig de aanval...

Oei, zongebruind en strak enzo.. klinkt zalig!

Fijn hè, die voorpret!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven