Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Morning!

Knuffelvoor alle meiden met drama nachten/dagen..

Hier is de drama voorbij qua mini gelukkig... Doet t weer super, 22-3-slaapt nu nog

Ga m zo maar wakker maken voor een lekkere grote fles!

Mijn borst mogen ze eraf halen van mij, worder gek van.. doet zoveel pijn, nog meerals maandag! Plek is ook groteren roder geworden naar mijn idee!

Huisarts maar weer gebelt, ze gaan overleggen of dat ik naar zh moet voor een echo ivmabces.. tja en als het dan een abces is word dat operatief verwijdert.... Lekker dan! Word het zo langzamerhand meer dan zat, kind is bijna 8 weken en kan nog niet vollop eruit met hem en genieten..

Bub: spiraal heb ik hier ook liggen! Word over 2 weken geplaatst!

Kinderstoel: wij gaan voor de ikea of de neppe triptrap van prenatal..
Hier even aan de koffie.

3 kids op schoolreisje. Dus rust in huis tot vanavond.

Het is wwel koud buiten en miezer weer.

Hebben jullie al winterslaapzakjes? Die gebruikte ik altijd.

Straks ook weer voor uk.

Heerlijk warm.

Maat inderdaad, koud vannacht. Is een goede van je een extra deken op je eigen bed.

Ga ik zo ook maar eens doen.

Voor allemaal liefs
Ik heb t winterslaapzakje zonder mouwen,anders weet ik niet wat ik in de winter moet. Zelf liggen we ook nog onder ons zomer dekbed en op handjes en neusje na is mini gewoon warm.

Beppe wat heerlijk 3 kids op schoolreis,ff quality time met de jongste :-D.

Kinderstoel,hier de neppe van kv en daarvoor de ikea stoel,maar meneer vind t veel interessanter om op n grote stoel te zitten.

Jeetje Toet jij blijft maar bezig he,vind dat je er nog redelijk kalm onder bent. Hoop voor je dat ze je in t ziekenhuis kunnen helpen, ook vast geen pretje maar klaar is klaar toch.
Morning!

Jeetje Toet, wat een ellende!

Beppe geniet van je dagje!

Winterslaapzak hebben we al in huis. Superding met aparte binnenzak én openingen voor maxicosi riempjes. Nieuw via MP op de kop getikt!

Spuitluiers check! Meneer kakt alle kanten op hier!

Gisteren waren we met mini naar een bruiloft. Ik was getuige dus daar moest ik natuurlijk heen. Mini deed t heel goed, maar wij waren gesloopt. Er was niet echt plek om rustig te voeden dus dat heb ik inde auto gedaan, wat een gedoe! Gelukkig hadden we ook gekolfde melk mee.
Haha Liz, heb net de prikker in zitten vullen. Dacht vanmorgen, chips, nog niet gedaan. De datum dat Maatje niet kan, kan ik ook niet. Rest datums wel. moet ook het sub eens bijlezen zie ik al. ga ik nu doen.
Neeee ik ben gewoon ongesteld volgensmij!! Wtf!! Ik voed me de pleuris maar nee hoor ik heb gewoon een eisprong... Djies!! Van de week al een onbestemd gevoel in onderbuik en bij de jongens was het ook rond de 6 weken na de bevalling

Wel fijn om te weten dat het verder geen invloed heeft op de BV.. Je leest wel eens anders
Toetje, balen van je borstontsteking.

Sterkte vandaag.

Liefs beppe
jee Rammel of was Meisje daardoor onrustig ipv roomsaus?
Toet, jij heel veel sterkte. Hopelijk kunnen ze iets voor je doen.
Rammel, balen! Bij mij gaat er wel een lichtje branden nu. Ik was een paar dagen gestopt met vloeien en nu is het er weer. Zou ik ook gewoon ongesteld zijn?? Maandag 6 weken...

Wat voor invloed kan ongesteld zijn hebben op BV?

Datumprikker: ik schik me geheel naar jullie!
@toet: jeetje meid wat een gedoe balen ook dat je nog zoveel pijn hebt! veel beterschap

@ rammel: dat is wel snrl die menstruatie! doet het ook extra pijn omdat het de eerste x weer is?

@kroos: fijn dat de bruiloft goed ging! dat is wel lastig he met bv om rustige plek te vinden! moet ook maar afwachtenn waaar ik vanavond terecht kom met voeden...

@beppe: goed idee die slaapzakken zal ik ook es aan gaan schaffen.

Zo mini is gebadderd en gevoed nu ik nog...madame zal het wel op een huilen zetten als ik ga douchen maar dat is dan even niet anders....
@ rammel, maar jij had toch ook de pil al? Daar heb je toch nog niet een strip van op?

@ toet, bah zeg, wat een ellende, het zit je niet mee!

@ beppe, fijne dag vandaag!

Ik lig hier nog steeds op bed met minimaatje tegen me aan. Ben gewoon te moe om er uit te gaan. Ruik ook een volle luier maar blijkbaar boeit het hem niet.
Oh... Huftertje heeft trouwens wel op mn bed gescheten.
Ongesteldheid kan je bv iets doen teruglopen.. En ik geloof iets andere smaak!

Nou myself, ik weet het nu ineens niet meer.. Ze is wel al 2 dagen de ochtenden aan het klusteren! Maar gister spuugde ze echt een hele golf en ik geloof niet dat dat door een ongesteldheid kan komen...

Wat denk jij? Ik heb haar gister steeds de andere borst gegeven als ze kwam met spugen als gevolg nu heb ik haar steeds dezelfde borst aangeboden en heeft ze alles binnen gehouden.. Ik zit ruim in mn melk altijd, mn borstvoeding zal toch niet direct om zeep gaan doordat ik haar voor de zuigbehoefte de lege borst aan bied??

@toet, jemig meid! Het zit je niet mee..
Dat geloof ik niet rammel, anders vandaag extra veel aanleggen. ik heb dan als gevolg direct gespannen borsten. Ongesteldheid kan wel smaak doen veranderen. Kan zijn dat ze daar zo onrustig van was.
Toetje: veel beterschap! Ik hoop dat het toch gewoon over mag gaan met de antibiotica. En verder zoveel mogelijk uitrusten, als mini dat toelaat, want het vergt best veel van je lichaam!

Maat: nog anderhalve week en dan is je vriend er weer! Ik kan me voorstellen dat het heel zwaar voor je is, maar je kunt nu echt lekker gaan aftellen!

Liz: het valt mij inderdaad ook op dat als ik weg ben met Minico dat hij dan eigenlijk altijd stil is. Behalve als hij echt honger heeft. Maar slapen, ho maar. Hij is wel moe, maar vindt het volgens mij allemaal veel te interessant wat hij ziet en hoort. En op zich is soms wat minder slapen niet zo erg, maar als we dan thuiskomen is het direct weer janken omdat hij oververmoeid is.
Nou, huisarts wou me toch ff zien.. beginnend abces, heb nu de zwaarste antibiotica hopelijk helpt het nu wel. Zat gewoon te brullen bij huisarts/apotheek en stopte pas toen ik thuis was.. bah..

Tis een zooitje in huis, maar ga toch maar plat zo..

Rammel: hier ook ongi... Zou kunnenindd dat ze daardoor zo aan het clusteren was, had mijn zus nml ook

Maat: succces met bedje verschonen!

Beppe: fijne dag!!

Herkenning: in jullie verhalen over weggaan=rustige baby! Al slaapt ie van mij nu alweer vanaf 11u!heb m overgeheveld van maxiicosi naar box en hij slaapt zowaar door!
Oja thnx voor jullie lieve knuffles!

Bubb: fijne dagen!
Hmm, ik snap echt niks van die zoon van mij! Hij had om 8 uur z'n fles gehad en daarna 3 uur lang afwisselend eventjes stil en weer jammeren, maar vooral niet gaan slapen. Maar uiteindelijk is hij toch in slaap gevallen en slaapt nu al anderhalf uur. Terwijl hij nu bijna 5 uur na z'n laatste fles volgens mij toch echt wel weer honger zou moeten hebben. Lekker onberekenbaar zeg, zo'n baby!
Begrijpelijk hoor Toet, dat je zat te brullen. 't Is ook niet niks! Laat de zooi maar lekker de zooi hoor, Toetman kan het ook wel doen en anders blijft er maar wat liggen. Jouw herstel is belangrijker! Hopelijk slaan de nieuwe antibiotica aan!
@ nico, nog een week

Valt geen pijl op te trekken he die babies!

Oohhh ik loop zo achter met mn huishouden!! Maar moet nu echt de stofzuiger er door halen want laat net ook een glazen potje creme vallen.

En morgen komt er hier iemand foto's maken van mij en minimaatje dus wil ik het wel netjes hebben!!
Zoals het er nu uitziet is 2 of 15 december de beste optie. Niemand heeft hier nee gezegd, alleen 2 onbekend en de rest zei ja!

Er zijn nog een paar die het niet ingevuld hebben!
Man wat een ellende, t mobiele viva doet t niet en nu doet mijn viva app t ook nog eens niet! verdomme! kan dit komen door de up dat ios 6??

Anyway

Toet sterkte meid! laat de boel de boel maar even en knap maar snel op!

Verder weet ik t even niet, want zit te klooien met t internet etc

Juut dan lijkt 15 december mij het handigst ivm eventuele sinterklaas vieringen de 2de.

15 december dus maar vast leggen??!!
Test ?!
8 december kan ook nog...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven