***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
wiww , ben al 500 gr kwijt !!
Luna en Ole: van harte gefeliciteerd!!!
Luna en Ole, gefeliciteerd!
Wij hebben een verduisteringsrolgordijn en gewone gordijnen op haar kamer, dus aan het licht ligt het niet. Volgens mij wil Fleur gewoon niet alleen zijn..... het is een eigenwijze hoor....
Hieperdepiep hoera voor Luna en Ole!!!

Voor Luna en Ole!!!
Waren er nou nog mensen die zo'n Babboe bakfiets wilden kopen?

http://aanbieding.babboe.nl/information.php?info_id=48
Hieperdepiep hoera voor Ole en Luna!

Drop, vervelend dat het in slaap vallen zo slecht gaat de laatste tijd. Hier gelukkig nog geen problemen daarmee, L en M liggen elke dag om 7 uur te maffen. Doet ze nog veel slaapjes overdag? Misschien slaapt ze dan wel teveel, zodat ze 's avonds niet meer moe is?

Lara, ben je er al uit wat je met koninginnedag gaat doen? Wat betreft de prik en Puk wegbrengen naar schoonmams?
Dropje, wat lastig zeg. Hoe laat wordt ze 's ochtends wakker? En hoeveel slaapt ze overdag?

Mich: niemand heeft hier blijkbaar last gehad van die prikken, dus doen we het maar gewoon. Anders wordt het weer later en zitten we met zijn verjaardag enzo. Hopen dat hij niet ziek wordt, want ophalen is niet zo makkelijk op koninginnedag en ik wil dit jaar wel weer als vanouds op de boot staan...
Wat is het hier stil vandaag! Zit iedereen in de zon ofzo?
Hoera!!! Fleur slaapt!!! We hebben haar goed wakker gehouden tot half 8 en daarna in bed gelegd.

We zijn nog even naar de winkel geweest met haar voor een fles ketchup en tadaaaaaaaa ......... we komen thuis met een minuut gratis winkelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat gaat nog leuk worden.
Droppie is nu al een beetje zenuwachtig, toch wel spannend! Ik heb manlief al opgedragen om vast iedere avond een blokje te gaan hardlopen (hij moet de winkel door straks, over een week of 2)
Bedankt voor al jullie felicitaties! Wij vieren Ole's verjaardagzo'n beetje door de week heen, van het weekend wat bezoek, vandaag, komende donderdag en komend weekend. Niet veel hoor, wat familie en een paar vrienden. Ole is flink verwend, de score: een houten bakfiets, little people dierentrein en vliegtuig, een dierenkegelspel, ernie bij de dokter, dvd van sesamstraat babies, een bellenblaas, zandbakspeelgoed, goofy en plutoknuffeltjes en een ernie badbootje! Het was een leuke dag,ik zet straks nog wel wat foto's op msn!

Met mij gaat het trouwens wel goed, ik had wel last van mijn nek en rug, maar het gaat vandaag alweer stukken beter, dus ik denk dat het wel weer overgaat!

Dropneus, wat gaaf een minuut gratis winkelen! Mag je echt alles pakken wat je maar wilt?
Ole en Luna van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!!

Zou ik bijna Luna nog vergeten! Gefeliciteerd kleine meid!
anoniem_53161 wijzigde dit bericht op 21-04-2008 20:57
Reden: plaatje verdwenen!
% gewijzigd
voor zover we hebben kunnen zien alles uitgezonderd alcohol en tabak. Nu hebben we daar toch niet zoveel behoefte aan, dus dat komt wel goed :-)
Fijn om te horen dat je je oke voelt fachat, maar pas goed op jezelf hoor!!!
Lara, wij zaten inderdaad in de zon. Jij toch zeker ook, lekker op je dakterras?

Fachat, is dat zo'n houten minibakfiets?? Die zijn echt geweldig!! Lars heeft er een op de psz, hij legt tegenwoordig altijd een babypop in de bak, zo schattig. Fijn dat het goed gaat met je nek, maar moet je er niet voor de zekerheid mee langs de dokter?

Dropneus, wat leuk zeg, een minuut gratis winkelen. Mijn moeder had dat vorig jaar ook gewonnen, en ze heeft het gewoon afgeslagen, ze wilde het niet doen!

O, het is tijd, ik ga Holland's next top model kijken, leuk leuk. Ik kijk echt nooit tv maar dit vind ik zo geestig. Vooral die man met dat gefohnde haar en die sjaaltjes!
Ja, idd zo'n mini bakfiets, die is idd erg leuk, Ole vindt hem ook geweldig!

Wat mijn nek en rug betreft, wacht ik morgen nog even af. Ik had de ha vandaag al gebeld, maar hij was constant in gesprek en toen moest ik Kaj weer gaan halen, kwam er bezoek en toen was de dag alweer voorbij.
Hieperderpiep HOERA!!!!!!! voor Ole en Luna!!!

Leuke dag gehad?
Dropneus, wat leuk, 1 minuut gratis winkelen, heb je al een routing door de supermarkt gemaakt? Ik zou vooral flink wasmiddel e.d inslaan.

Fachat, fijn dat je je al wat beter voelt, maar hou jezelf goed in de gaten hoor.

Hier geen nieuws, Zahra ging vanavond gelukkig op tijd slapen (met favoriete labeldoekje). Ik kruip er vanavond maar weer lekker vroeg in.
Hey Layla,

Zie ik nu goed dat je weer zwanger bent?

Wat leeeeeeeuk!!!

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hoe werkt dat 1 minuut gratis winkelen? Moet je dan als een dolle sprinten en lukraak in je kar mikken?

Wat goed dat Fleur nu lekker slaapt. Geeft veel rust he? Hopelijk zet het door!

Fachat: een drukke dag dus? Wel leuk? Probeer je dan wel 's avonds rust te nemen? Als je niet rustig doet kun je je eventuele klachten ook niet in de gaten houden.

Micha: de wind stond verkeerd...! Het was dus helemaal niet zo lekker op het dakterras. Maargoed, ik had er ook weinig tijd voor. Eerst werken, toen even rusten en lunchen, daarna sporten en toen Puk ophalen.

Muisje: spannend morgen met het huis!! Succes!

Net kwam de Albert met de spullen voor Puks hapjes. Zijn ze een deel vergeten! Ik baal enorm, want wilde een goede hoeveelheid maken. Het is gewoon makkelijk het even uit de vriezer te halen, zodat ik aan het eind van de middag gewoon tijd heb met hem te spelen.

Nu moet ik morgen alsnog naar de AH en weer gaan koken, want ik heb nu maar 2 soorten en wilde er 4. (wat een wereldprobleem he? )

Morgen weer zulk weer toch? Micha, misschien kunnen we binnenkort eens ergens in het midden in een speeltuin afspreken? Dat is nu wat makkelijker nu we kunnen fietsen. Fiets jij ook met Lars en Morris tegelijk?
quote:Inad schreef op 21 april 2008 @ 21:15:

Hey Layla,

Zie ik nu goed dat je weer zwanger bent?

Wat leeeeeeeuk!!!

Jajaja, leuk hè! (en ook heel snel deze keer, 2e ronde rond was het raak) Hoe is het met jou en chica? Alles goed?
Ik heb Ole's verjaardagsfoto's op msn gezet!

Ole wil niet slapen, Fachatman is nu bij hem, wsl is hij nog helemaal hyper van alle indrukken van de hele dag.

Volgens mij heeft hij ook een beetje last van zijn keel.

Dag was erg leuk hoor Lara en ja ik zit nu lekker op de bank, half voor de tv en half voor de pc. Dadelijk nog even slingers weghalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven