twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Pinky, ik snap helemaal hoe je je voelt! (in andere omstandigheden zou je iemand voor gek verklaard hebben als zij zich zo 'aan zou bieden'. Ik denk ook dat het wel goed is alsnr2 nu eens laat merken dat hij jou graag wil zien!

Ik heb ook al zo'n leuk weekend met nr1 gehad. We zijn lekker met vrienden weggeweest. Ik kon nr2 zowaar even (een beetje) parkeren.

Vandaag heb ik het taaier. Stil in huis, het gesprek nu precies een week geleden.Flarden komen weer voorbij. Pijn,verdriet, waarom?

Komt er net ook een mailtje van hem binnen (zakelijk voor de hele werkgroep. Ter info) Ik hoefde dus eigenlijk niet te reageren.

Ik heb het wel gedaan. Ook omdat ik er doorheen moet. Ik kan geen verstoppertje blijven spelen. Ik heb zakelijk terug gemaild. Moest hem ook iets vragen wat ik tot nu toe natuurlijk steeds uitgesteld had. (alles bij elkaar 4 regels hoor..)

Toch heb ik onderaan geschreven dat ik me na het gesprek rustiger voel. Dat de boosheid weg is, de pijn niet maar dat ik maar gewoon doorga met ademhalen. Ook heb ik gevraagd hoe het met hem gaat.

Pff......Stom? Niet moeten doen? Wel goed? Heb geen rancunes meer dus...waarom niet.

Ik heb er zelf (tot nu toe) een goed gevoel bij.Hoop dat we weer 'normaal' kunnen doen. Ik heb de hoop op meer eigenlijk al opgegeven. En ik wéét dat dat beter is, maar ik voèl het nog niet zo.......

nou weer lekker verstrooid geschreven, wellicht denk ik morgen weer anders...

X lois
Lois,

ik zou precies hetzelfde hebben gedaan, (een mailtje sturen bedoel ik) en ja miss. was t beter geweest om het niet te doen, want heb je nu dan niet steeds de neiging om te kijken of ie daarop weer heeft gereageerd..? Dat zou ik nl. hebben.

Aan de andere kant helpt t wel mee om samen weer op "normale" voet verder te gaan, en dat is ook wat waard natuurlijk.

Zit nu ook weer steeds te twijfelen of ik zal sms-en of niet. nr. 2 komt vandaag weer thuis en morgen weer werken :-), maar ik probeer t niet te doen en dan maar weer hier van me af te schrijven...
pinky, Ik check wel iedere keer mijn mail nu, dat is waar. Maar het is toch anders dan eerst. ik verwacht nu eigenlijk alleen een leesbevestiging of een zakelijk antwoord. ik denk dat hij, op mijn vraag hoe het met hem gaat, niet of nauwelijks zal reageren.

'Vroeger' hoopte ik op een leuk gesprek, of een mailtje waaruit bleek dat hij me graag wilde zien/ spreken......

weet je wat een beetje helpt Pinky? Je maakt alvast een berichtje maar stuurt het nog niet.(dat geeft mij rust) Spreek met jezelf een tijd/ dag af dat je het mag sturen van jezelf. Je hebt dan toch even afgewacht. (bv. woensdag na 12uur)

Morgen heeft hij misschien meer tijd/ kans om jou iets te sturen. Geef hem die kans. Misschien denkt hij anders: "Ach zij komt toch wel, wat zal ik me druk maken..."

Hou nog ff vol Pinky!

X Lois
jemig, er komt niks uit mn handen, zit alleen maar met een big smile op mn gezicht. ... heb nr 2 live gesproken en heerlijk bijgekletst. Als blikken konden liefhebben... dan hadden we net een heerlijke vrijpartij gehad. heb een hele berg vlinders in mn buik. Echt niet normaal meer !

Zo dat wilde ik even met jullie delen. .. en nu maar weer proberen te concentreren en te werken !
Geniet ervan Pinky! Wat een heerlijk gevoel.....! Probeer het nog even vast te houden.
Pinky, een hele grote glimlach hier, heerlijk he?!

Ik hoop voor je dat je het erg druk hebt op je werk, want anders..... Ennuh.... niet steeds naar die telefoon of die mail kijken he?

Geniet ervan meid!

Lois, een excuus had je nodig om hem een mailtje te sturen en dat excuus had je door dat zakelijke mailtje van hem.... Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben!! Heb je nog een reactie van hem gekregen? Als je instelling is van: "ik zie het wel", dat scheelt veel hoor!

Het zou zo fijn zijn als jullie weer "normaal" tegenover elkaar kunnen staan. Ik kan me zo goed voorstellen dat je zoiets hebt van liever gewoon vrienden dan helemaal niets meer.

Liefdesverdriet, afscheid nemen van je nr. 2 het kost veel tijd en veel verdriet. En inderdaad alvast een mailtje schrijven, maar nog niet versturen, nalezen, nog eens nalezen en misschien uiteindelijk versturen. Het maakt in ieder geval je hoofd schoon!

Wat heerlijk dat ook jij een fijn weekend met nr. 1 hebt gehad, koester het!!!

Vandaag moest ik nog aan Doorelkaargeschud denken, hij schoot ineens door mijn gedachten. Vanwege zijn gedichten voor zijn tweede liefde? Ik weet het niet. Gaat het met je Doorelkaargeschud?

Hier genieten van nr. 2, gisteren heel onverwachts msn-contact, vandaag vlogen de smsjes en emailtjes over en weer. Straks een spreken we elkaar weer op msn, heerlijk!!! Soms denk ik weleens, wat een puberaal gedrag..., maar ach... we genieten van elkaar. Het is heerlijk om van alles met elkaar te delen, de dagelijkse dingetjes, maar ook het verlangen naar elkaar.

Allemaal heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
@Pinky: en is er nog wat gekomen van werken, of heb je gewoon heerlijk zitten dagdromen? hihi, gelijk heb je hoor! lekker even vasthouden dat gevoel......

@Knipoogje: maakt dat puberale gedrag nouw uit....... geniet er lekker van, van die heerlijke momenten!

Hier gisteren TOCH een smsje gestuurd. Kon het echt niet laten, moest even iets aan hem kwijt. En hij was wel blij met mijn smsje, bleek uit het antwoord terug.

Vandaag geen antwoord op een berichtje......zucht......

Dan begint toch die twijfel weer......al weet ik dat HIJ het erg druk heeft op t moment!

Ik herhaal wel steeds in mijn hoofd dat ik ook nie op nr. 1 sta! (al zou ik dat wel willen, natuurlijk) Ik kom op nr. 3 ofzow ....niet dat hij er al 2 heeft hoor......1= vriendin, 2=werk en dan (hopelijk) ik op 3!

Verder ben ik nog steeds niet sterk genoeg om niet te sms-en....... ik stuur al weken iedere dag een smsje, waarop soms wel som niet reageerd, afhankelijk hoe druk hij het heeft...... kheb t idee als ik dat nu nie zou doen, hij me dan vergeet ofzow.....stom eigenlijk..... kzit gewoon van alles te verzinnen....

Kwam ie nou gewoon maar even online...... zou zow heerlijk zijn om hem te 'spreken"......
Ik geloof dat ik eindelijk over mijn tweede liefde heen begin te raken. Ik had hem sinds donderdag niet meer gesproken en ook geen contact gezocht, had er ook niet echt behoefte aan, was er niet echt mee bezig. Vanochtend kwam ik hem onverwachts in de keuken tegen, even een praatje gemaakt, hij vroeg of ik ook naar buiten kwam om een rookpauze te houden. Dat gedaan, bijgepraat over koetjes en kalfjes en dat was alles. EN ik ben nu er ook niet zo heel erg mee bezig, ben niet alles aan het analyseren wat hij gezegd heeft. Ik geloof dat mijn achtbaan bijna stil staat!!
@Thea,

Goed van jou! wat een rust moet dat geven zeg...

mijn achtbaan gaat weer een beetje naar beneden vandaag... zag in de agenda dat er weer een afspraak staat met een van z'n andere ladies a.s. vrijdag... pfff, ben meteen weer down, hoe leuk hij ook vandaag tegen me doet, het stemmetje in mn hoofd zegt steeds je bent niet de enige!! en dat terwijl hij voor mij ook niet de enige is!! maar het verschil is dat hij dat bij mij weet en ik dat van hem niet hoor te weten...... moeilijk !!!!
Winky,

Sorry, ik heb je helemaal nog niet welkom geheten hier.... Schrijf maar lekker van je af, je zult merken dat het helpt!

Ook tegen jou zeg ik, probeer te genieten als je wel iets van je nr. 2 krijgt, een sms of een mail, verwacht niet dat het een "gewone relatie" is. Dat geeft je al veel rust in je hoofd en daardoor vraag je jezelf niet steeds af waarom hij niet direct reageert of misschien zelfs helemaal niet.

Ook ik maak me schuldig aan dergelijk gedrag, vandaag heb ik ook een sms van mijn nr. 2 niet beantwoordt, gewoon omdat daar geen gelegenheid voor was, omdat ik met andere dingen bezig was. Zo werkt het namelijk. Misschien heeft mijn nr. 2 ook wel gedacht, waarom hoor ik niets van haar? Maak je dus niet druk. Als je dat wel doet, moet je het gewoon uitspreken naar je nr. 2, geef hem dan aan dat je je daardoor onzeker gaat voelen. Je zult zien dat er een verklaring is.

Thea, geeft het je meer rust? Daar lijkt het wel op he? Vind je het erg? Ben je bang om het gevoel voor nr. 2 kwijt te raken? Wat een vragen he? Maar ook jij weet dat het hebben van een nr. 2 inderdaad die achtbaan met zich meebrengt en dat je daardoor minder jezelf bent, meer emoties hebt. Bedenk wat je wilt, zeker als je het minder moeite kost nu om nr. 2 los te laten. Uiteindelijk is dat nog altijd het moeilijkste, maar misschien wel het beste.... Sterkte!!! Hug!!!

Pinky, zit je jezelf niet te pijnigen door steeds te kijken? Ik snap wel dat je wilt kijken, maar misschien is het beter om het niet te doen, snap je wat ik bedoel? Een voorbeeld: misschien heeft mijn nr. 2 ook wel een andere nr. 2 of 3. Ik weet daar niets van en kan me daar dus ook niet druk om maken. Ik heb met mijn nr. 2 wat ik heb, dat is van ons. Eigenlijk net zo als hij en ik allebei een nr. 1 hebben, daar hoef ik ook niets van te weten. Ik weet van haar bestaan af en dan is voor mij genoeg, ik wil ook niet weten wat hij met haar wel en niet doet, net zo min als mijn nr. 2 dat van mij wil weten.

Lois, gaat het?

Wel, iedereen een hug! Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Winky, Welkom! Alles herkenbaar wat je schrijft!

Bij mij g a a t h e t w e l........daar is ook alles mee gezegd. Heb op mijn zakelijke mailtje een antwoord gekregen. Vanmorgen pas hoor. Moet zeggen dat ik niet eens zo gefocussed was op mijn mail. Het was een gewoon, vriendelijk mailtje. Met daaronder 'antwoord' op mijn vraag hoe het met hem ging. Hij laat het allemaal maar over zich heen komen en probeert zich niet gekker te (laten) maken dan hij al is.

Wat me opviel was, dat hij een zakelijke vraag stelde.(waarop hij het antwoord zeker al wist!!)

Is dit dan om nog 'contact' te houden? Of wil ik dat graag zo denken??

Hij doet dit nl. zelden of nooit. Hij kapte het sms/mailcontact altijd af. Ik had de neiging dan om er nog een vraag doorheen te gooien, zodat we nog even langer contact hadden.

Ik heb hem wel (ongevraagd) laten weten dat ik het moeilijk heb met het feit dat onze liefde voorgoed over is. Dat ik de mooie momenten koester en hoop dat de pijn slijt.

Stom?? Ik vind eigenlijk dat hij dit best mag weten... Uit zichzelf vraagt hij zelden hoe het gaat.

Ben benieuwd of hij het hier nu bij laat...

Wat een heerlijke rust en zekerheid bij jou knipoogje!! Houden zo!

Pfff...adem in, adem uit..... X Lois
@knipoogje,

het is onderdeel van mijn werk om z'n agenda te beheren, dus zie ik ook andere afspraken automatisch, meestal is hij wel zo discreet om prive afspr. ook onleesaar te maken, maar deze keer dus niet...

dus beetje lastig wel...

maar daarbij kijk ik natuurlijk ook te veel en baal ik er ontzettend van dat ik weet van die anderen. Had liever onwetend gebleven..wat niet weet.... etc.

Winky, sorry ook dat nog niet op jou heb gereageerd, ben nog teveel met mezelf bezig, probeer wel ook voor anderen hier een steun te zijn maar dat lukt niet altijd.

Lfs allemaal! geniet en wees sterk !
quote:lois 1967 schreef op 16 april 2008 @ 21:44:

Winky, Welkom! Alles herkenbaar wat je schrijft!

Bij mij g a a t h e t w e l........daar is ook alles mee gezegd. Heb op mijn zakelijke mailtje een antwoord gekregen. Vanmorgen pas hoor. Moet zeggen dat ik niet eens zo gefocussed was op mijn mail. Het was een gewoon, vriendelijk mailtje. Met daaronder 'antwoord' op mijn vraag hoe het met hem ging. Hij laat het allemaal maar over zich heen komen en probeert zich niet gekker te (laten) maken dan hij al is.

Wat me opviel was, dat hij een zakelijke vraag stelde.(waarop hij het antwoord zeker al wist!!)

Is dit dan om nog 'contact' te houden? Of wil ik dat graag zo denken??

Hij doet dit nl. zelden of nooit. Hij kapte het sms/mailcontact altijd af. Ik had de neiging dan om er nog een vraag doorheen te gooien, zodat we nog even langer contact hadden.

Ik heb hem wel (ongevraagd) laten weten dat ik het moeilijk heb met het feit dat onze liefde voorgoed over is. Dat ik de mooie momenten koester en hoop dat de pijn slijt.

Stom?? Ik vind eigenlijk dat hij dit best mag weten... Uit zichzelf vraagt hij zelden hoe het gaat.

Ben benieuwd of hij het hier nu bij laat...

Wat een heerlijke rust en zekerheid bij jou knipoogje!! Houden zo!

Pfff...adem in, adem uit..... X Lois

Lois, heel veel sterkte, ik vind t goed dat je hem laat weten hoe je je voelt! Mag hij idd best weten. Je bent toch niet van steen ! Hoop dat je net als Thea strax kan zeggen dat je achtbaan langzaam tot stilstand komt... (of juist niet..? )

Lfs P
(ff snel een berichtje voor nr. 1 weer terug komt! dus wordt nie zow lang)

Jippiejeeee.......

Gisterenavond onverwachts nr. 2 gesproken op msn. Was ZIJN voorstel (al ging daar wel een redelijk opwindend smsje van mij vooraf, maar dat gebeurd wel vaker en dat draait nie altijd uit op msn).

Maar een verhelderend gesprek gehad. Met name wat betreft de verwachtingen to elkaar! En dat is zelfs nog meer van zijn kant dan wat ik verwcaht had (en in de loop van de dagen in mijn hoofd had gehaald).

En tis mij nu duidelijk dat ik dus wel nr. 2 ben en nie nr. 3, zoals ik zelf had ingevuld!

Dus mijn gevoel van onzekerheid is weer helemaal WEG! en hoop dat dat ook weer even blijft......

Al zal het heus wel weer een keer toeslaan want dat lees je hier toch iedere keer wel weer terug, maar dat hoort er bij. Dat is het fijne van de herkenning, die je hier steeds terug leest......fijn zown forum!

En mijn gevoel van vlinders...................................tja, dat laat zich raden!

Tot de volgende ronde allemaal weer.
Lois,

Nee is niet stom om hem te laten weten hoe je je voelt.

Lukt het al ietsje meer om niet aan hem te denken?

Je schrijft, hier gaat het wel. Verwacht geen wonderen, het kan niet dat je na anderhalve week weer gezellig rond loopt te huppelen, daarvoor zat/zit nr. 2 te diep in je hoofd. Geef het tijd, en het geeft toch niet als je een terugval hebt, het is gewoon liefdesverdriet, je bent iets kwijt geraakt. Daar mag je verdriet om hebben!

Hug!!!

Pinky,

Ai... dat maakt het er niet makkelijker op dat je zijn agenda beheert. Lijkt me helemaal moeilijk om zo hecht met elkaar te moeten samenwerken. Het is dan helemaal niet mogelijk om afstand te nemen, een pauze in te lassen.

Ik hoef je niet op de gevaren te wijzen, dat doe ik dus ook niet, want je kent ze vast zelf wel. Sterkte!

Winky,

Wat heerlijk he, zo onverwachts. Daar geniet ik ook altijd zo van. Was hier van de week ook aan de hand, heerlijk!

Sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
o lieve allemaal, ik ben het toch zo spuugzat om de hele dag maar op de toppen van mijn gevoel te balanceren. Zie hem nu weer uit beeld weglopen. heb net weer een achterlijk mailtje gestuurd waarin ik maar weer es laat blijken hoe afhankelijk ik me opstel... pff hij zal zich wel rotlachen ondertussen! het is echt te zot voor woorden. Ga nu echt proberen om t hele weekend niks te laten horen en eigenlijk ook gewoon mn tel uit te zetten. Dat is t beste denk ik. ik zet m wel weer aan zondagavond of maandagochtend. wat heeft t voor nut om op een of ander smsje te wachten terwijl ik toch weet dat t voor hem gewoon een spel is. merk ook dat hij lang niet altijd meer eindigt met xx, niet dat je daar nou alles aan op hangt, maar het zijn die kleine dingetjes die je juist opvallen omdat je zo gespitst bent op elk liefkozend woordje, blik whatever... ik zal zeker nog veel op dit forum aanwezig zijn, maar wil nu toch echt ook proberen om m gewoon links te laten liggen. En ook niet meer de hele avond achter de pc door te brengen maar nr 1 lekker veel aandacht geven en leuke dingen gaan doen met hem! die lieverd, hij heeft t echt niet verdiend zoals ik me gedraag.

ga nu ook gelijk mn sms jes wissen. want die zit ik ook altijd maar stuk voor stuk weer te herlezen en te analyseren..pff. hoe desperate kun je zijn!

Sorry hoor voor dit onsamenhangende verhaal maar het moet er gewoon even uit! Ikkezelf zal zich wel weer rotlachen en ik geen m geen eens ongelijk!

lfs en sterkte! P
Pinky, ik lach mij helemaal niet rot maar zie nu eindelijk iets in jou opkomen wat menigeen die om jou geeft eerder blij zou stemmen. Het was gewoonweg tenenkrommend om te lezen hoe een, gebonden, vrouw zoals jou zich op een nederige en zelf vernederende manier aan aan het bieden was aan een vent die echt geen echte gevoelens voor jou had en heeft. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald meid. Ik lees hier bij helemaal niemand dat ze uiteindelijk geweldig lekker in hun vel zitten met en door een geheime nr 2 er naast. Doe het je zelf niet aan meid want er komt alleen maar ellende van. Ik hoop dat jij en je nr. 1 full genieten van de hernieuwde aandacht en energie die jij er nu schijnbaar ook in wil steken. Ga er voor.
Sorry hoor voor dit onsamenhangende verhaal maar het moet er gewoon even uit!

Ik zie het als het meest samenhangende verhaal wat ik tot nu toe van jou gelezen heb. Maar ik ben een man dus dat scheelt misschien weer. Denk nu gewoon "toffe meid die Pinky, ze is juist niet over de schreef gegaan, dat is pas lief voor haar eigen zijn".
Pinky, hug!

Speelt nr. 2 een spelletje met je? Hij knipt met zijn vingers en jij komt direct. Voor hem is het misschien een spelletje, voor jou niet. Als je inderdaad het gevoel hebt dat het voor hem een leuk spelletje is en lekker makkelijk om een "gewillige" vrouw in de buurt te hebben, moet je een keuze maken. En ik denk dat je de juiste neemt, gewoon uit een stukje zelfbescherming.

Als je relatie met nr. 1 goed is, probeer nr. 2 dan uit je hoofd te zetten. Dat zal niet makkelijk zijn, probeer het deurtje dicht te houden en speel zijn spelletje niet meer mee.

Waarschijnlijk zal hij wel weer aan je gaan trekken als jij niet zal reageren. Ik denk dat dat misschien wel de moeilijkste momenten zijn, denk dan even terug aan hoe je je nu voelt, misschien helpt dat om sterk te blijven.

Heel erg veel sterkte!!!

Gisterenavond een hele onverwachte ontmoeting met nr. 2 gehad, we hadden allebei een zakelijke afspraak (een verschillende hoor, haha). Daar zijn we niet verschenen, in plaats daarvan hebben we samen een heerlijke avond doorgebracht :-)

Fijn weekend allemaal!

x Knipoogjes
Knipoogjes... ben stiekem wel btje jaloers op je hoor... wish me luck heb zo vergadering met nr. 2...
Waar is iedereen ??! Zo ga ik zeker met nr. 2 mailen en sms-en als ik hier geen respons meer krijg ! nee hoor,

maar hoe is het jullie Lois, Winky, tantetje (ik las net op andere topic hoe zet je iemand uit je hoofd dat je een terugval hebt..) en Lenneke? Of moet ik gewoon op het andere topic verder schrijven?

Ik heb een redelijk rustige dag gehad. Heb niets anders dan zakelijk gemaild en ook niet ge smst.. wel t weekend overigens (helaas). Voel me nu wel iets minder daarop gericht, weet ook niet hoe t komt. denk veel aan de anderen die hij ook t hoofd op hol brengt en probeerde m vanochtend objectief te bekijken, zo van waarom vind ik je nou eigenlijk zo leuk...? hoe begon t tussen ons...? en dan moet ik toch concluderen dat ik zelf toch het meest geflirt en uitgedaagd heb.... zoals al eerder hier gemeld. moet mezelf dus de verwijten maken...

oja ikkezelf, heb echt wel wat aan je post gehad dit keer. was zowaar echt een beetje trots op mezelf... (al was dat van t weekend dus wel weer over)

Lfs voor jullie allemaal en ik zou t leuk vinden om nog wat te horen/lezen van jullie

x P
hi Pinky!

ja, klopt, ben op een ander topic gaan meeschrijven. Ik denk dat ik hier niet thuishoor.... ik wil mijn tweede liefde niet ... denk ik.... ik denk dat hij geen tweede liefde is, maar dat heb ik ook beschreven op het andere topic...

het is allemaal zo moeilijk, proberen samen te zijn... ik heb te veel last er van.... mijn humeur lijdt er vreselijk onder... vind het maar moeilijk dat ik geen berichten van hem krijg en geniet als ik wel wat hoor.... dit is niet vol te houden

maar idd, hij lijkt niet te hebben opgegeven (soms niet in elk geval) en dan heb ik het weer vreselijk moeilijk...

ik had gewild dat het makkelijk had gekund, maar dat werkt bij ons blijkbaar niet...
Hallo allemaal!

Tja.... druk weekend gehad, dus geen tijd gehad om hier iets te schrijven....

Ai... Pinky, toch weer... nog.... Het is ook niet makkelijk om gewoon even de knop om te zetten. Zeker niet, denk ik, als je dagelijks met je nr. 2 te maken hebt. Als je nr. 2 echt moet opzoeken, je elkaar echt moet opzoeken, is het makkelijker om afstand te nemen en kom je wellicht minder in de verleiding om een mailtje of een smsje te sturen.

Tantetje, ik wil mijn tweede liefde niet schrijf je, een keuze... moeilijk hoor. Ik heb niet meegelezen op het andere topic, dus ik weet niet precies hoe je er nu instaat. Uit je bovenstaande berichtje begrijp ik dat je probeert om geen contact met hem op te nemen en als je dat al wel doet, dat hij dan weer niets van zich laat horen.

Dat lijkt me zo moeilijk, niets van hem horen, zeker als je niet weet waarom niet. Dan lijkt het erop dat je nr. 2 met je speelt, tenminste ik kan me voorstellen dat dat dan door je hoofd speelt. Dat kost dan te veel negatieve energie, geeft je onrust. Ja, dan is het beter om een nummer twee niet te willen. Hug!

Ik heb het hele weekend op die roze wolk gezeten en ben er eigenlijk nog niet vanaf....

Wat me eigenlijk verbaasd van mezelf is dat ik zo makkelijk kan schakelen van nr. 2 naar nr. 1 en andersom.... En juist dat vind ik moeilijk, raar he?

Lois, Josephien, Thea en alle anderen, gaat het? Hug!!!

Sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Knipoogje,

zucht, heerlijk ja die roze wolk, en de rust om idd nr1 en nr2 gemakkelijk gescheiden te houden.

De zekerheid dat je nr2 van je houdt, het delen van zo'n zoet geheim.

Heb vorige week een hele dag! met hem door kunnen brengen, het was zo relaxt, vertrouwd, en veilig.

Heerlijk,

groetjes Anna
Anna,

Wat heerlijk zo'n dag!!! Genieten he? Daar kan je weer even op teren! Wat ik wel altijd heb is: ik wil meer, langer

Geniet nog maar even lekker na, doe ik ook!

x Knipoogje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven