Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:20:

[...]



Wordt het vierde jaar nu

Was een leuke thuiskomer vorige week...

Kadootje ook nog eens

Soms heb ik echt een lief zussieZeker lief!
Alle reacties Link kopieren
quote:elastiekje_ schreef op 30 september 2012 @ 20:22:

Nou Sum, volgens mij heb jij kort haar, ben je slank, een beetje slutty in je gedrag (gezien Dan etc.), enthousiast, en heb je waarschijnlijk een emmer mee zodat je het Dan-kwijl kunt opvangen

You've got me!

IK wilde zo'n topje aan, gewoon om een beetje op te vallen bij Dan

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hahaha ja ga gewoon als bridget jones!!
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:24:

[...]



You've got me!

IK wilde zo'n topje aan, gewoon om een beetje op te vallen bij Dan

[afbeelding]





DOEN!!! Dan zien we je zeker op tv terugkomen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:20:

[...]



Wordt het vierde jaar nu

Was een leuke thuiskomer vorige week...

Kadootje ook nog eens

Soms heb ik echt een lief zussieJe hebt Dan dus al vier keer gezien
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:24:

[...]



You've got me!

IK wilde zo'n topje aan, gewoon om een beetje op te vallen bij Dan

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:24:

[...]



You've got me!

IK wilde zo'n topje aan, gewoon om een beetje op te vallen bij Dan

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft Tony nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 30 september 2012 @ 20:25:

[...]





Je hebt Dan dus al vier keer gezien Eigenlijk 6x, want ik ben ook 2 keer naar TUDB geweest
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou m wel n beetje customizen Sum, zodat Dan zeker weet dat je hem bedoelt! Voordat je bijvoorbeeld DenDen in je kruis hebt hangen ofzo!
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk, zo'n slaapzaal
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 30 september 2012 @ 20:26:

Wat heeft Tony nu?

Jankeritis!

Ik vond hem toch al niet leuk, dus ik vind het best dat hij naar huis is...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Liezze schreef op 30 september 2012 @ 20:27:

Ik zou m wel n beetje customizen Sum, zodat Dan zeker weet dat je hem bedoelt! Voordat je bijvoorbeeld DenDen in je kruis hebt hangen ofzo! of Jan, of Dennis.... Of iemand van de cameraploeg...
quote:Liezze schreef op 30 september 2012 @ 20:27:

Ik zou m wel n beetje customizen Sum, zodat Dan zeker weet dat je hem bedoelt! Voordat je bijvoorbeeld DenDen in je kruis hebt hangen ofzo! whahaha moest gewoon hardop lachen. Zag het even voor me..
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 30 september 2012 @ 20:27:

Ik zou m wel n beetje customizen Sum, zodat Dan zeker weet dat je hem bedoelt! Voordat je bijvoorbeeld DenDen in je kruis hebt hangen ofzo!

Oh God dat moeten we niet hebben inderdaad



Ik zoek even verder nog
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 30 september 2012 @ 20:27:

Ik zou m wel n beetje customizen Sum, zodat Dan zeker weet dat je hem bedoelt! Voordat je bijvoorbeeld DenDen in je kruis hebt hangen ofzo! En ook duidelijk naar hem roepen! Want als je alleen Dan! Dan! schreeuwt, weet je zeker dat je met Denden opgescheept zit
Alle reacties Link kopieren
As we speak wordt er gewoon voor mij gekookt! Met de woorden "Jij vind dat dans-programma toch leuk, ga dan lekker kijken!"



Ik ben denk ik n beetje fulliefd
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 30 september 2012 @ 20:27:

Ik zou m wel n beetje customizen Sum, zodat Dan zeker weet dat je hem bedoelt! Voordat je bijvoorbeeld DenDen in je kruis hebt hangen ofzo!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Liezze schreef op 30 september 2012 @ 20:29:

As we speak wordt er gewoon voor mij gekookt! Met de woorden "Jij vind dat dans-programma toch leuk, ga dan lekker kijken!"



Ik ben denk ik n beetje fulliefd wat lief!!!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Liezze! En lief!

Issie nieuw?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Yvonne en Delano toch een gek koppel samen, dus dat klopt wel, dat ze gescheiden worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 30 september 2012 @ 20:29:

As we speak wordt er gewoon voor mij gekookt! Met de woorden "Jij vind dat dans-programma toch leuk, ga dan lekker kijken!"



Ik ben denk ik n beetje fulliefd

Oh....vertel....waar heb je die opgeduikeld?

Want das nieuw
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:S0LEIL schreef op 30 september 2012 @ 20:31:

Ik vind Yvonne en Delano toch een gek koppel samen, dus dat klopt wel, dat ze gescheiden worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:28:

[...]



Oh God dat moeten we niet hebben inderdaad



Ik zoek even verder nog



I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 30 september 2012 @ 20:31:

Leuk Liezze! En lief!

Issie nieuw?



We hebben jaren geleden een relatie gehad. Oud en nieuw dus, zeg maar.

Eten wordt geserveerd...kom zo nog wel even terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven