SYTYCD 2012
zondag 30 september 2012 om 20:36
quote:elastiekje_ schreef op 30 september 2012 @ 20:35:
Eetze liezze! En geef hem maar een knuffel voor dit gedrag haha.
Enne sum, wat loop jij te hinten??
Nee hoor ik loop niet te hinten, ik heb alleen net gister een date gehad met een lief van 11!!! jaar geleden
En nu lees ik Liezze en denk ik,,,huh....zat er iets in het water of zo?
Eetze liezze! En geef hem maar een knuffel voor dit gedrag haha.
Enne sum, wat loop jij te hinten??
Nee hoor ik loop niet te hinten, ik heb alleen net gister een date gehad met een lief van 11!!! jaar geleden
En nu lees ik Liezze en denk ik,,,huh....zat er iets in het water of zo?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 september 2012 om 20:40
quote:elastiekje_ schreef op 30 september 2012 @ 20:37:
11 jaar geleden poe poe, toen was ik 12 ( )
Hoe was het? Lijkt me wel apart haha
Ik vind denden er zo apart uitzien, als BamBam. Zie hem zo in een tijgervelletje met een knuppel rondlopen.
[afbeelding]
Ja was heel gek, maar ook weer heel vertrouwd.
En 11 jaar geleden, toen was ik nog een hippe twintiger, en hij een hippe dertiger
Nu ben ik bijna 40, en hij bijna 50 (47)
Maar het was leuk, ik deed de deur open en wist ook weer precies waarom ik ooit keihard op hem gevallen ben!
11 jaar geleden poe poe, toen was ik 12 ( )
Hoe was het? Lijkt me wel apart haha
Ik vind denden er zo apart uitzien, als BamBam. Zie hem zo in een tijgervelletje met een knuppel rondlopen.
[afbeelding]
Ja was heel gek, maar ook weer heel vertrouwd.
En 11 jaar geleden, toen was ik nog een hippe twintiger, en hij een hippe dertiger
Nu ben ik bijna 40, en hij bijna 50 (47)
Maar het was leuk, ik deed de deur open en wist ook weer precies waarom ik ooit keihard op hem gevallen ben!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 september 2012 om 20:41
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:40:
[...]
Ja was heel gek, maar ook weer heel vertrouwd.
En 11 jaar geleden, toen was ik nog een hippe twintiger, en hij een hippe dertiger
Nu ben ik bijna 40, en hij bijna 50 (47)
Maar het was leuk, ik deed de deur open en wist ook weer precies waarom ik ooit keihard op hem gevallen ben!Leuk
[...]
Ja was heel gek, maar ook weer heel vertrouwd.
En 11 jaar geleden, toen was ik nog een hippe twintiger, en hij een hippe dertiger
Nu ben ik bijna 40, en hij bijna 50 (47)
Maar het was leuk, ik deed de deur open en wist ook weer precies waarom ik ooit keihard op hem gevallen ben!Leuk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 30 september 2012 om 20:50
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:42:
En ik moet bij de naam Giuseppe elke keer aan de maker van Pinokkio denken. Ja ik ook
En ik moet bij de naam Giuseppe elke keer aan de maker van Pinokkio denken. Ja ik ook
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.