Mode & Beauty alle pijlers

Dolle dwaze dagen.....

04-10-2012 10:42 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dolletjes, ik sta al vanaf half 10 in de rij, online that is.

Nu nog steeds 30.000 wachtende voor mij, ik ben er wel 2000 opgeschoten in een uur.

Ik laat de pagina gewoon voor de vorm aan staan want ben nu wel benieuwd hoelang het duurt, eer ik naar binnen mag.

Al wil ik mijn geld uitgeven, het mag gewoon niet, hoe stom kan je als winkel zijn.
Denk dat je het beste onder etenstijd daar kan bestellen.
quote:zusenzoo schreef op 04 oktober 2012 @ 10:53:

Natuurlijk heb je gelijk SG, dit is een non topic, net als alle mode en beauty. Je hebt gisteren waarschijnlijk niet naar 'The Devil Wears Prada' gekeken?
En dan ben ik straks binnen en hoelang mag ik dan shoppen, ik moet nog wel even weg, hoe zit met mijn plekje in de rij, als die net komt als ik net weg moet.

Ik word er helemaal gestressed van aaarrghhh.

quote:zusenzoo schreef op 04 oktober 2012 @ 10:53:

Natuurlijk heb je gelijk SG, dit is een non topic, net als alle mode en beauty.

Waar heb je je zinnen op gezet?
Ik was zo blij dat er niets was wat ik wilde hebben. Geen rij voor mij dus dit jaar.
quote:layla1969 schreef op 04 oktober 2012 @ 10:58:

[...]

Dit klopt niet hoor, zo is het inderdaad wel begonnen tig jaar geleden, maar nu wordt er speciaal voor ingekocht. De Bijenkorf haalt het grootste deel van hun omzet uit de DDD.Werkelijk?
Ik geloof wel dat ze hier een heel groot deel van hun omzet uithalen, zoveel mensen die de Bijenkorf normaal net te duur vinden, die nu hun slag slaan. En de kortingen zijn nu ook weer niet zo hoog dat ze er geen winst meer op maken.
Ik sta al anderhalf uur in de rij en ben volgens "de portier" om kwart voor twaalf aan de beurt. Helaas moet ik dan mijn zoontje ophalen! Weet iemand hoe lang je binnen kan zijn?

*Heb een jas gezien die ik heel graag wil hebben!*
Overigens vind ik het belachelijk om in de virtuele rij te staan! Helaas kan ik niet naar de winkel de komende dagen, dus ik zal wel moeten. Bah.
Haha ik sta ook in de rij, maar heb wel een uur la ng op dezelfde plek gegaan. Nu gaat t snel, met 1000 stappen per minuut naar voren haha.

Sta nu op 4246..
quote:spitsmuisje schreef op 04 oktober 2012 @ 11:08:

Ik sta al anderhalf uur in de rij en ben volgens "de portier" om kwart voor twaalf aan de beurt. Helaas moet ik dan mijn zoontje ophalen! Weet iemand hoe lang je binnen kan zijn?

*Heb een jas gezien die ik heel graag wil hebben!*Ik denk dat de kans wel heel groot is dat ie dan weg is...... er zijn nu nog 40.000 wachtenden voor je!
Ik vind de DDD leuk! Heb net 15 kinderboeken gekocht voor 30 euro, en een winterjas voor mijn dochter. De sfeer erom heen vind ik wel wat hebben. Is toch knap dat ze zoveel mensen weten te trekken. Zulke goede marketing wil ik best belonen met een paar aankopen.
Layla waar woon jij dan? Ik sta toch regelmatig in de rij bij kassa's.. Bij de supermarkt, kledingwinkel, bios,..
quote:layla1969 schreef op 04 oktober 2012 @ 10:58:

[...]

Dit klopt niet hoor, zo is het inderdaad wel begonnen tig jaar geleden, maar nu wordt er speciaal voor ingekocht. De Bijenkorf haalt het grootste deel van hun omzet uit de DDD.Nee zo is het niet opgezet. Het is opgezet als mooie peiling voor waar ze veel van moeten inslaan het komende seizoen en waarvan niet. En het is supermarketing. Met minder korting dan in de uitverkoop.
Was net in de BIJ in Utrecht. Viel mee met de drukte. 2 mensen voor mij bij de kassa dus te doen.
Ik heb even mijn bonnetje erbij gepakt:

- Op mijn Blond mokken (9 euro per stuk) heb ik 2 euro korting

- 1 kinderboek was eerst 17 euro, 12 euro korting

- 1 kinderboek van 10 euro voor 5 euro

- Kookboek van 30 euro voor 10 euro

De boeken zijn dus wel de moeite waard qua korting, de mokken eigenlijk niet
7 euro voor zo'n mok van Blond? En het is niet eens mooi porselein, het is aardewerk waar heel snel chipjes vanaf zijn.

Nouja, ieder z'n meug.
quote:SeptemberGirl schreef op 04 oktober 2012 @ 11:28:

7 euro voor zo'n mok van Blond? En het is niet eens mooi porselein, het is aardewerk waar heel snel chipjes vanaf zijn.

Nouja, ieder z'n meug.Is goed voor de binnenlandse economie joh, niet zeuren
quote:Primabella schreef op 04 oktober 2012 @ 11:16:

Layla waar woon jij dan? Ik sta toch regelmatig in de rij bij kassa's.. Bij de supermarkt, kledingwinkel, bios,..Ik schreef dat ik online niet in de rij ga staan. Overigens heb ik de info van 1 van de bedenkers van de DDD en er wordt wel degelijk speciaal op ingekocht.
De Bijenkorf koopt juist speciaal in voor DDD dus niet omdat ze dan weten wat ze voor het komend seizoen moeten inkopen.
Ik ben weggeweest en heel snel gehaast maar ik zou om 11.40 aan de beurt zijn, kom ik thuis in allerijl.

Ben ik pas om 12.40 aan de beurt en dat met nog maar 10271 wachtende voor mij.....

Ik heb er nog een geopend hier op mijn iPad, daar moet ik nog wachten tot 14.59. Ti's wat.
quote:waterplant schreef op 04 oktober 2012 @ 11:34:

De Bijenkorf koopt juist speciaal in voor DDD dus niet omdat ze dan weten wat ze voor het komend seizoen moeten inkopen.

Tuurlijk wel, wat als een tierelier gaat zullen ze de komende tijd eerder inkopen dan dingen die blijven liggen.

Bottomline is dat het dus vooral geen ouwe meuk is van vorig jaar.
quote:tristan19 schreef op 04 oktober 2012 @ 11:30:

[...]

Is goed voor de binnenlandse economie joh, niet zeuren
quote:layla1969 schreef op 04 oktober 2012 @ 11:33:

[...]

Ik schreef dat ik online niet in de rij ga staan. Overigens heb ik de info van 1 van de bedenkers van de DDD en er wordt wel degelijk speciaal op ingekocht.Dat klopt niet, je schreef quote:layla1969 schreef op 04 oktober 2012 @ 10:57:

Belachelijk gewoon die DDD bij de Bijenkorf. No way dat ik online in de rij ga staan om mijn geld uit te geven. In de fysieke winkel overigens ook niet. Ik heb de boekjes doorgenomen en er zit niets bij wat ik nodig heb en met die kortingen valt het ook wel weer mee.Ik ben in ieder geval blij met de dwaze dagen. Had het echt nodig en het was met 30 euro korting, dus dat vind ik zeker de moeite waard.
Aantal wachtenden voor u: 78187

Verwachte tijd entree: langer dan een uur

Verwachte tijd in wachtrij: langer dan een uur

Hahahaha! ik kijk alleen voor de vorm dus even want heb niks nodig en koop ook niks uit protest. Moeten ze hier maar meer verkopen dan alleen kleding.

Maar echt, wat een gekte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven