spijt na het uitgaan
zondag 7 oktober 2012 om 16:16
Vorige week tijdens het stappe ben ik een erg leuke jongen tegengekomen. Hij begon tegen mij te praten en uiteindelijk hebben we een uur bij elkaar gestaan. Het was wel een oppervlakkig gesprek maar wel gezellig. (hij wou graag met mij salsa gaan dansen) Hij ging een keer na de wc en liep meteen weer naar mij toe. Het vervelende vond ik wel dat hij geen enkele interesse toonde. HIj heeft niks aan mij gevraagt, hoe ik heette, mijn woonplaats, of wat ik deed in het dagelijks leven. Helemaal niks eigenlijk. Ik kijk een beetje in het begin de kat uit de boom en probeer te peilen hoe geinteresseerd een jongen in mij is. IK was dus erg teleurgesteld hierin.
Mijn vriendinnen wilde ergens anders naartoe. Hij vond het erg jammer dat ik wegging en stelde voor om naar een bepaald cafe samen, met z'n alle te gaan. Maar dat wilde mijn vriendinnen niet. Uiteindelijk heb ik hem dus gedag gezegt. HIj vond het echt niet leuk en heeft mijn vriendinnen geprobeerd over te halen om te blijven. We zijn weggegaan en hij is daar gebleven...Zonder naam, nummer of wat dan ook. IK had zoiets van als een jongen zelf echt interesse heeft dan vraagt hij op het moment van afscheid wel nummer/ mijn naam. maar helaas
en nu voel ik mij zo stom!! En ik kan er na een week nog steeds mee zitten..ik weiger gewoon het initiatief te nemen op dat moment. Ik ben bang dat een jongen echt niet zit te wachten op meer contact (na een uitgaansavond)
Ik ben hier al zo vaak in teleurgesteld.. En nu heb ik er zo'n spijt van dat ik een rotgevoel over mezelf heb.
Mijn vriendinnen wilde ergens anders naartoe. Hij vond het erg jammer dat ik wegging en stelde voor om naar een bepaald cafe samen, met z'n alle te gaan. Maar dat wilde mijn vriendinnen niet. Uiteindelijk heb ik hem dus gedag gezegt. HIj vond het echt niet leuk en heeft mijn vriendinnen geprobeerd over te halen om te blijven. We zijn weggegaan en hij is daar gebleven...Zonder naam, nummer of wat dan ook. IK had zoiets van als een jongen zelf echt interesse heeft dan vraagt hij op het moment van afscheid wel nummer/ mijn naam. maar helaas
Ik ben hier al zo vaak in teleurgesteld.. En nu heb ik er zo'n spijt van dat ik een rotgevoel over mezelf heb.
zondag 7 oktober 2012 om 16:22
Als hij salsa danst, dan zoek je hem toch op tijdens een salsafeest en vraag je zijn nummer of je vraagt hem mee uit.
In de salsa is het vrij normaal om in het begin relatief anoniem met elkaar om te gaan. Men danst met elkaar, kletst wat slap en gaat weer naar huis. Juist voor de jongens/mannen die bewust aan het jagen zijn moet je een beetje oppassen want die rollenbollen na elk feest met iemand anders.
In de salsa is het vrij normaal om in het begin relatief anoniem met elkaar om te gaan. Men danst met elkaar, kletst wat slap en gaat weer naar huis. Juist voor de jongens/mannen die bewust aan het jagen zijn moet je een beetje oppassen want die rollenbollen na elk feest met iemand anders.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 7 oktober 2012 om 16:27
zondag 7 oktober 2012 om 17:12
maandag 8 oktober 2012 om 01:34
Waarom heb je er spijt van, als je op dat moment al teleurgesteld was in de conversatie?
Vind je dat je elke man die aandacht aan je schenkt, moet waarderen en je nummer geven? Dat je blij mag zijn dat ie uberhaubt aandacht aan je besteedde?
Ik lees niet dat jij hem nou zo leuk vond of zo. Soms zijn het de zenuwen, waardoor hij vooral zelf praatte en over zichzelf. Hoeft geen hork te zijn. Maar kies jij uit mannen die jou al zien staan, of vind je dat jij iemand ook echt leuk moet vinden, wil je afspreken met iemand?
Ben je al zo blij met wat aandacht dat je vindt dat hij alleen al in aanmerking komt omdat hij tijd met je doorbracht?
Of vind je hem achteraf toch leuker dan gedacht? Ik zeg het hierom: veel vrouwen zijn onzeker en vinden dat ze elke kans op een vriend moeten aannemen. Maar je mag zelf ook "kieskeurig" blijven, vooral hoe je je voelt bij iemand: is dit iemand die je vaker had willen zien, of op wie jij verliefd zou/had kunnen worden?
Het enige leuke aan hem zou niet moeten zijn dat ie jou wel zag zitten, he.. Wat vond jij van hem??
Vind je dat je elke man die aandacht aan je schenkt, moet waarderen en je nummer geven? Dat je blij mag zijn dat ie uberhaubt aandacht aan je besteedde?
Ik lees niet dat jij hem nou zo leuk vond of zo. Soms zijn het de zenuwen, waardoor hij vooral zelf praatte en over zichzelf. Hoeft geen hork te zijn. Maar kies jij uit mannen die jou al zien staan, of vind je dat jij iemand ook echt leuk moet vinden, wil je afspreken met iemand?
Ben je al zo blij met wat aandacht dat je vindt dat hij alleen al in aanmerking komt omdat hij tijd met je doorbracht?
Of vind je hem achteraf toch leuker dan gedacht? Ik zeg het hierom: veel vrouwen zijn onzeker en vinden dat ze elke kans op een vriend moeten aannemen. Maar je mag zelf ook "kieskeurig" blijven, vooral hoe je je voelt bij iemand: is dit iemand die je vaker had willen zien, of op wie jij verliefd zou/had kunnen worden?
Het enige leuke aan hem zou niet moeten zijn dat ie jou wel zag zitten, he.. Wat vond jij van hem??
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
maandag 8 oktober 2012 om 03:48
Het gaat jou niet om deze jongen want die vind je volgens mij totaal niet boeiend.
Het zit je dwars dat je zelf nooit initiatief neemt.
Ik zou die twee dingen even scheiden.
Je hebt en hele avond gestaan met een gozer die totaal geen interesse in jou toonde.
Waarom in gpdsnaam.Totale tijdverspilling.
Had je hem graag aan de telefoon nog een uur over zichzelf horen praten?
Mss is een assertiviteitscursus iets voor jou.
Initiatief nemen moet je oefenen.
Maar als je tijdens het uitgaan altijd met mannen praat die geen interesse in jou tonen kan je gevoel dat ze buiten het uitgaan geen zin hebben in contact ook gewoon kloppen.
Ik zou mn aandacht maar aan een ander soort mannen gaan besteden.
Het zit je dwars dat je zelf nooit initiatief neemt.
Ik zou die twee dingen even scheiden.
Je hebt en hele avond gestaan met een gozer die totaal geen interesse in jou toonde.
Waarom in gpdsnaam.Totale tijdverspilling.
Had je hem graag aan de telefoon nog een uur over zichzelf horen praten?
Mss is een assertiviteitscursus iets voor jou.
Initiatief nemen moet je oefenen.
Maar als je tijdens het uitgaan altijd met mannen praat die geen interesse in jou tonen kan je gevoel dat ze buiten het uitgaan geen zin hebben in contact ook gewoon kloppen.
Ik zou mn aandacht maar aan een ander soort mannen gaan besteden.
maandag 8 oktober 2012 om 17:06
Zelf geen initiatief nemen in dit soort dingen is echt niet zo erg, hoor. Dat laat juist zien dat je je hard to get opstelt en dat is wat veel jongens leuk vinden. Niet gelijk er bovenop gaan zitten, maar een beetje de kat uit de boom kijken! En inderdaad, als hij je echt echt echt zag zitten had hij er alles aan gedaan om je nummer o.d. te krijgen. Maak je niet druk. Jij en deze jongen zijn gewoon niet meant to be.
dinsdag 9 oktober 2012 om 09:27