Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:casher schreef op 09 oktober 2012 @ 19:25:

wat een zure kutjes zeg, een beetje pit erin mag toch wel?



Ik heb ze het liefst neutraal, maar als jij denkt dat het fijn is om er een pepertje in te steken...



(wel eerst vragen he)
Dolce, ik? Nee hoor. Zo ben ik nu eenmaal. Vraag maar aan O.
Alle reacties Link kopieren
Suc6 met meppen Stout, kijk uit dat ze niet keihard terug meppen.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Eerste klap en daalder Dolce, geen probleem.
Pepertjes gaan toch in den reet?



Succes met meppen Stout! Pas je wel op voor blessures, met je zwakke gestel zo na de griep?
Alle reacties Link kopieren
Pepertjes zorgen toch niet voor zuur?

Da's eerder pittig.

Augurk of zo, dat is pas zuur
A dirty mind is a joy forever
Ja!

En pruimen op azijn (van wie was die ook alweer?)
Avond all....



Voor vandaag ben ik weer uitgestuiterd, morgen weer een dag!



Casher....het voelt alsof je weinig respect hebt naar ieder hier op het forum. En als het humor is, dan snap ik er geen bal van.



stout....geef ze een linkse!
Alle reacties Link kopieren
Enjoy lukt het stuiteren een beetje?
A dirty mind is a joy forever
Stout, als ik vanavond geen cheyle stoute plannetjes had was ik je man eeeh vrouw.

Nah één van de 10 dan.

No problem.. tenminste, als je ook van stekeltjes houdt ipv borsteltjes.
quote:DolceStrega schreef op 09 oktober 2012 @ 19:21:

Ik vind je wel leuk hoor Onrustig Dankjewel DS, wederzijds hoor
quote:sweetinez schreef op 09 oktober 2012 @ 19:28:

Dolce, ik? Nee hoor. Zo ben ik nu eenmaal. Vraag maar aan O.Klopt DS, zo is ze nu eenmaal, kan ze ook niks aan doen
Alle reacties Link kopieren
quote:enjoy73 schreef op 09 oktober 2012 @ 19:36:





stout....geef ze een linkse!Geef jij je linker, én je rechter maar even aub.
Alle reacties Link kopieren
Tja, nou ja, ach....

Ik kan er ook niets aan doen dat ik BlonT ben
A dirty mind is a joy forever
Rooss, enjoy! Hoe laat moesten Nop en ik er ook alweer zijn?
DS het stuiteren gaat echt goed! Moet er wel een beetje om lachen ook...ik geniet er maar van. Hoop dat het stuiteren lekker doorgaat!
Nou vooruit dan maar....ik stuiter toch, maakt het dan ook uit. Doe de voordeur maar open Stout
Alle reacties Link kopieren
Ik maak m'n broek wel vast open.



Oh, ondanks mijn VRESELIJKE dag ben ik vanochtend toch maar gestopt met roken....



Mocht ik ineens heel ongesteld reageren de komende dagen, dan weten jullie waar het aan ligt. Sorry, reeds nu, voor alsdan.
Alle reacties Link kopieren




Wordt er gemept hier?
Wat GOED Stout! Dan heb je wel een verdiend! Volhouden hè!
Hey zeb!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ien!!

Fijn je hier te zien!!

Ben je nukkig vandaag of zijn de anderen irritant?
Dat laatste uiteraard
Alle reacties Link kopieren
Hee zebje, how's life?



Stoer Stout om te stoppen met roken!



Enjoy dan ga je de goede kant op.
A dirty mind is a joy forever
Stout....lekker bezig!



Maar vertel eens van die vreselijke dag dan...zo kennen we je niet.



DS ik ga zeker de goede kant op, hoop ook dat het zo goed blijft gaan en dat ik niet alsnog in kak.



Sweet...ik vond Casher ook irri hoor en ik ben niet nukkig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven