Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Starshine schreef op 11 oktober 2012 @ 10:40:

[...]

Ja leuk, maar dan wil ik die ene er niet bij hebben hoor. Ik kan niet zeggen wie, maar op de vorige miet keek hij/zij net iets te lang naar de blokjes kaas met zilverui. Ik kreeg daar (en meerdere met mij) echt een rotgevoel bij. Dus die mag niet komen hoor dan.

Fraai is dat. Ik mag toch gewoon vol trots kijken naar mijn eigenste gemaakte hapjes. De rest komt allemaal met van die nieuwerwetse spul aanzetten, taapas, wreps, amoebes en weet ik niet wat al.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:lady-voldemort schreef op 11 oktober 2012 @ 10:43:

[...]

Wat probeer je nu te insinueren? Speel toch eens gewoon open kaart mens! Juist door dit soort achterbakse gerommel in de marge dat de zweer op dit forum verpest! En ik kan het weten, want ik was toevallig bij die ene meat weetjewel, in Grubbenvorst, waar de boel zo gierend uit de klauw liep dat er zelfs kamervragen over werden gesteld. Dus.

ja die meat bedoel ik dus. Met het zilveruitjesincident dat uitliep op het wrap-,met-zalmdrama.

Nou dat was me wat hahaha, geinig dat het in de Kamer besproken werd inderdaad. Maar ja, dat was ook wel terecht ergens en godzijdank hebben we de ware toedracht onder de broekrok kunnen houden. Ik denk echter niet dat Piet Paulusma nog langs wil komen om samen met ons het weerbericht te doen (wel een beetje flauw van hem aangezien hij een en ander zelf geïnitieerd had)
@fokzietokkie: dat was ik niet, dat was die ene weetjewel. Achteraf werd dat nog een enorme rel, want het bleek dat ze haar berichten liet schrijven door een kudde kindertjes in India en het geld in eigen zak stak. Wat een toestand was dat zeg, sjongejonge.
quote:Maleficent schreef op 11 oktober 2012 @ 10:47:

[...]

Fraai is dat. Ik mag toch gewoon vol trots kijken naar mijn eigenste gemaakte hapjes. De rest komt allemaal met van die nieuwerwetse spul aanzetten, taapas, wreps, amoebes en weet ik niet wat al.

nou dit dus. Voor de goede sfeer moet je deze spanningen gewoon onder het tapijt houden. Hoe moeilijk is dat? We hebben allemaal wel een hekel aan de een of ander maar als iedereen dat maar vrijuit gaat spuien kun je met niemand meer door een deur.

Ik bepleit de terugkeer naar de 'wat niet weet, wat niet deert'cultuur. Geeft me zoveel rust in het leven, want waar je het niet over hebt dat bestaat gewoon niet. Easy.
quote:Maleficent schreef op 11 oktober 2012 @ 10:29:

[...]

Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was Datkan. Ze heeft een glittertrui aan for crying out loud. Je weet wat voor hysterische types dat zijn.Wat een oppervlakkige, domme reactie. Jullie zijn dom. Allemaal. Behalve BelegenNora. Die snapt het tenminste. Een gelukkige homewrecker. Dat is wat belangrijk is.
Goed, ik ga even kijken hoe mijn echte leven erbij staat.

*start Sims3 op.
Ik vind PP in broekrok ook geen gezicht trouwens. Er werd gezegd dat de zalmonella de schuld was van anti-peristaltische bewegingen, maar dat is vast door mensen, die PP nog nooit in broekrok gezien hebben
Later is nu
quote:daikan schreef op 11 oktober 2012 @ 10:54:

[...]

Wat een oppervlakkige, domme reactie. Jullie zijn dom. Allemaal. Behalve BelegenNora. Die snapt het tenminste. Een gelukkige homewrecker. Dat is wat belangrijk is.En wie is u nou weer?
Pfff, kamervragen. Je bedoelt dat er in het achterkamertje drie weken over geroddeld werd en iedereen wou weten hoe het nou zat. Gelukkig kwam toen Rioleronora met haar krasse verhalen en ging het toen daarover. Ik vond trouwens dat daar behoorlijk bot over werd gedaan.
Ga in therapie!
quote:dreamer schreef op 11 oktober 2012 @ 10:54:

Ik vind PP in broekrok ook geen gezicht trouwens. Er werd gezegd dat de zalmonella de schuld was van anti-peristaltische bewegingen, maar dat is vast door mensen, die PP nog nooit in broekrok gezien hebben En daar hebben we weer zo'n kortzichtige post! Als die man het nou leuk vindt om een broekrok aan te trekken, laat hem dan! Toen hij hem uittrok werd het er trouwens ook niet beter op, dat moet je toch toegeven.
Daarin moet ik je dan gelijkgeven, mevrouw Jeweetwel
Later is nu

[...]

Wat een oppervlakkige, domme reactie. Jullie zijn dom. Allemaal. Behalve BelegenNora. Die snapt het tenminste. Een gelukkige homewrecker. Dat is wat belangrijk is.Jezus wat ben jij snel op je te kleine pikkie getrapt, ik bedoelde het gewoon goed. Zoek het dan maar uit, maar kom hier niet janken als je konijn ineens in een stoofpot op het aanrecht staat, ik heb je gewaarschuwd.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 11 oktober 2012 @ 11:01:

[...]

Jezus wat ben jij snel op je te kleine pikkie getrapt, ik bedoelde het gewoon goed. Zoek het dan maar uit, maar kom hier niet janken als je konijn ineens in een stoofpot op het aanrecht staat, ik heb je gewaarschuwd.Ja dat zal wel, en dat vóel ik ook ergens wel, maar ik denk dat ze door mij kan veranderen. Dat wéét ik eigenlijk gewoon. Ze heeft gewoon iemand nodig die haar echt begrijpt. Ik zie het goede door al die hysterie heen. En ik weet zeker dat ik een grotere pik heb dan jij hoor, Mallefeesttent.
Heb je je pielepiep al opgemeten dan?
quote:Starshine schreef op 11 oktober 2012 @ 12:28:

Heb je je pielepiep al opgemeten dan?Ja, maar die zet ik liever niet hier ivm herkenbaarheid. Ik verwacht meerdere toppiks in de trant van "Verliefd op forummer, wil mijn relatie verlaten maar wat vinden jullie?" als ik dat doe bovendien. Ik wil je wel een PB sturen als je wilt.
anoniem_158748 wijzigde dit bericht op 11-10-2012 13:14
Reden: Teveel gevoelige info/privacy
% gewijzigd
quote:Starshine schreef op 11 oktober 2012 @ 10:09:

Ik zou die glittersnol staffen. Want dat is de oorzaak van dat glittetvirus. Belachelijk dat er geen restricties op glitter zijn in de forumregels.

Zo is het, gewoon staffen.

Wie weet sleep je er nog een ban uit. Voor jezelf.
quote:lady-voldemort schreef op 11 oktober 2012 @ 10:43:

[...]

Wat probeer je nu te insinueren? Speel toch eens gewoon open kaart mens! Juist door dit soort achterbakse gerommel in de marge dat de zweer op dit forum verpest! En ik kan het weten, want ik was toevallig bij die ene meat weetjewel, in Grubbenvorst, waar de boel zo gierend uit de klauw liep dat er zelfs kamervragen over werden gesteld. Dus.Niks van gemerkt toen, van alle consternatie. Raar he? Ik heb ook nooit een kant gekozen, ik zou niet weten welke want ik heb niet naar de hapjes gestaard en er werd niet naar míjn hapjes gestaard. Dus ik was neutraal.

[...]

Wat een oppervlakkige, domme reactie. Jullie zijn dom. Allemaal. Behalve BelegenNora. Die snapt het tenminste. Een gelukkige homewrecker. Dat is wat belangrijk is.Dank je wel Grillpan, ik wil meteen even zeggen dat ik jou een hele fíjne forummer vind, en niet omdat je het voor me opneemt. Dat vond ik altijd al. Heel toevallig.
quote:daikan schreef op 11 oktober 2012 @ 13:02:

[...]

Ja, maar die zet ik liever niet hier ivm herkenbaarheid. Ik verwacht meerdere toppiks in de trant van "Verliefd op forummer, wil mijn relatie verlaten maar wat vinden jullie?" als ik dat doe bovendien. Ik wil je wel een PB sturen als je wilt.

nee laat maar. Ik ben sindskort lesbisch geworden en daar heb ik het druk zat mee.

Maar je hebt verder gelijk. Er zijn niet zoveel mannen met anderhalve cm in de aanbieding.
quote:eleonora schreef op 11 oktober 2012 @ 13:40:

[...]

Niks van gemerkt toen, van alle consternatie. Raar he? Ik heb ook nooit een kant gekozen, ik zou niet weten welke want ik heb niet naar de hapjes gestaard en er werd niet naar míjn hapjes gestaard. Dus ik was neutraal.Kijk zie je? Loenaro weet hoe het hoort. Gewoon ontkennen dat er iets is en verder leven. Daarom is ze ook favoriete forummer van iedereen
Beste forummers

het valt mij steeds vaker op dat den Nederlandschen vrouw mensch geen benul meer heeft van den Nederlanschen keuken. Daarom wil ik eens beginnen met een eenvoudige roux, heerlijk voor een het sausje over den bloemkool

Eenvoudige roux voor het maken van blanke saus, bécamelsaus, mornaysaus etc

Anders, Bijgerecht, 4 personen, Bereidingstijd 5 minuten, Frans

Ingrediënten

50 gram boter

40 gram bloem

peper, zout, nootmuskaat

water (melk of bouillon)

Materialen

steelpannetje met dikke bodem, houten pollepeltje

Bereiden

In een pannetje met dikke bodem boter smelten. Voeg de bloem toe. De hoeveelheid is niet altijd hetzelfde, dat hangt er vanaf of je een meer of minder gebonden saus wilt maken. Blijf goed roeren! De boter met de bloem kleurt van licht tot bijna donker bruin. Als het de gewenste kleur heeft, voeg je met kleine scheutjes water, melk of bouillon toe. De hoeveelheid is afhankelijk van de gewenste dikte. Laat een paar minuten zachtjes doorkoken, zo nu en dan roeren.

BLANKE SAUS - zorg dat het boter-bloemmengsel nog licht is wanneer je water of bouillon toevoegt. Op smaak brengen met zout en peper.

ROOMSAUS (BECHAMEL) - begin als blanke saus, maar neem melk en room i.p.v. water. (Serveren bij aardappelen, hardgekookte eieren of gekookte vis.

MORNAY SAUS - blanke saus met gemalen kaas erdoor.

Lekker over bloemkool, spruitjes e.d.

ROGER'S KAASSAUS - Béchamel met oude gemalen kaas (vergeet de nootmuskaat niet)

Bronvermelding

van Oma
Later is nu
Ik dacht, ik gooi 'm er even in. Mijn buurvrouw gooit namelijk altijd roux in mijn eten.
Later is nu
quote:Starshine schreef op 11 oktober 2012 @ 13:46:

[...]

Kijk zie je? Loenaro weet hoe het hoort. Gewoon ontkennen dat er iets is en verder leven. Daarom is ze ook favoriete forummer van iedereenNou nee hoor Stalmeid. Over jou heb ik bijvoorbeeld een héle duidelijke mening...
quote:dreamer schreef op 11 oktober 2012 @ 14:13:

Ik dacht, ik gooi 'm er even in. Mijn buurvrouw gooit namelijk altijd roux in mijn eten.

O wat een rotwijf.

Heb je de woningbouwevereniging al gebeld?
Wie stout is de roux?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven