bijna 29 en geen kerel in beeld; wat nu?

19-04-2008 01:19 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi na een verbroken relatie zit ik diep in de put.... met name omdat ik zo bang ben om alleen over te blijven. Iedereen om me heen gaat trouwen en krijgt kindjes. ik ken geen een vrienddin die vrijgezel is. Ik heb enkel relaties van korte duur gehad. Hoe moet het nou met mij? Vind ik ooit de ware? ik wil zooo graag kinderen?

Kunnen jullie mij geruststellen? ik kan mezelf echt helemaal gek maken...
bijna 29 en geen date dat begrijp ik wel hoor, ik vind vrouwen van 23 ook al behoorlijk rijp.
quote:rascalles schreef op 25 april 2008 @ 11:20:

Neeheee, naar Andalusie!!! Wel opletten hoor

ohh..?

Ik zal beter mijn best doen rascalles
godverdomme zeg..............ik ben 38 en geen vrouw inzicht

hoe mot het dan met mij???????????????

en ja en ik kom niet verder dan Belgie.

shit besef dat ik eigenlijk een hopeloos geval ben
Goed zo Datmeenjeniet, inzicht is de eerste stap op weg naar genezing
Oh nee... ik ben ook al bijna 29!! En geen kerel die bij me op de bank wil hangen in het zicht.. wat is dit leven toch zinloos
anoniem_51098 wijzigde dit bericht op 25-04-2008 13:27
Reden: lamaar
% gewijzigd
Pilletje van Drion, iemand?
Klooster.... Ja, goed idee Tientje! Ik ben 28 nu en zit met hetzelfde probleem, heb van de week ook al de formulieren aangevraagd... De tijd dat de wereld (en de mannen!) aan onze voeten lag, is wel voorgoed voorbij
anoniem_10333 wijzigde dit bericht op 25-04-2008 13:28
Reden: zat al een opm tussen.. maar ik bedoelde het klooster, die pil kan altijd nog
% gewijzigd
Ja dan moet je natuurlijk niet de opm weghalen waar ik op reageer....

Zelfs het forum dist mij!!

En ik heb niet eens een man om bij uit te huilen!!

Mijn leven = just a waste of time!!
Heb het idee maar even weggehaald voor de tere zieltjes onder ons.

Collega gaf me gisteren bloedserieus advies: 'je kunt toch ook lesbisch worden?' Hahahaha, voelde meteen een stuk beter. Als zulke dommerds een vrouw kunnen vinden zal ik ook nog wel eens een vent tegenkomen. En ik beloof niet te zeuren over die bochel, horrelvoeten of andere schoonheidsfoutjes
Ik heb wel een kerel, maar de rest van mijn leven zuigt behoorlijk. Mijn baan is k#t, mijn vrienden wonen op twee uur reizen, mijn huis is een bouwput en mijn kat is er vandoor. Geloof me, een kerel is leuk, maar niet zalig makend.
Wat een zorgen allemaal.......... ik word er ook suïcidaal van.

Maar ja, ik ben dan ook al 32. Oud, afgeschreven, nutteloos.
Woehahaha Tientje, meende je collega dat serieus???! Niet te geloven!!

Mijn collega kwam laatst aan met de opm dat er nu heel veel Polen naar NL komen, dus misschien zat er op de Poolse markt nog wat voor me bij...

Was heel verbaasd toen ik antwoordde dat ik alleen voor iemand wil gaan als ik die persoon ook echt hartstikke leuk vind, en niet zomaar iemand wil "hebben" om de heb.

Ja maar, ja maar, ik wilde toch kinderen????

Euh jaaaaaa, maar niet van iemand voor wie ik eigenlijk niets voel maar die in ieder geval bereid is om zich op te werpen als een soort veredelde spermadonor....
quote:Tientje79 schreef op 25 april 2008 @ 13:26:

Oh nee... ik ben ook al bijna 29!! En geen kerel die bij me op de bank wil hangen in het zicht.. wat is dit leven toch zinlooshee tientje ouwe reus...........had ik toch gelijk heeeel lang geleden, dat je 28 was.hahahaha
quote:Onderdezon schreef op 25 april 2008 @ 13:32:

Ik heb wel een kerel, maar de rest van mijn leven zuigt behoorlijk. Mijn baan is k#t, mijn vrienden wonen op twee uur reizen, mijn huis is een bouwput en mijn kat is er vandoor. Geloof me, een kerel is leuk, maar niet zalig makend.

Hmmm... mijn vrienden wonen om de hoek, huis is om door een ringetje te halen en die kat heb ik zelf uitgeleide gedaan. Misschien gaat dat pilletje toch nog even in de medicijnkast!

Dank je Onderdezon! Enne
quote:Onderdezon schreef op 25 april 2008 @ 13:32:

Onderdezon, ik zou 'm inruilen, je baan aan de wilgen hangen, en met een tentje in de voortuin van je vrienden gaan kamperen. Je hebt toch niets meer te verliezen... meid, wat een leven... (want het komt vast toch nooit meer goed)

quote:datmeenjeniet schreef op 25 april 2008 @ 13:34:

[...]

hee tientje ouwe reus...........had ik toch gelijk heeeel lang geleden, dat je 28 was.hahahaha

Zo moeilijk was het niet he, Einstein

Ook een pilletje?
quote:datmeenjeniet schreef op 25 april 2008 @ 13:34:

[...]

hee tientje ouwe reus...........had ik toch gelijk heeeel lang geleden, dat je 28 was.hahahahaNou, als ze nu bija 29 was, en jij heeeeeeeeeeel lang geleden zei dat ze 28 was, had je waarschijnlijk géén gelijk.... Maar zal wel aan mij liggen.
maar hoe kan dat dan, dat we allemaal een beetje alleen rondhobbelen, en s'avonds alleen op de bank hangen.

ik zet mijn schemerlampie regelmatig zo dat er een schaduw naast me op de bank valt, en dat vraag ik aan mijn schaduw hoopvol, wil je ook een ook een knabbelstaafje uit mijn zakje.
hee MM je doet je naam weer eer aan he, je bent zo om 13.37 op de vrijdag weer vlijmscherp.;)
die pilletjes wordt ik daar heppiedepeppie van, of ga ik daar nog meer schaduwen van zien in mijn kamer. moet ik eerst even om een grotere zak ships
quote:mastermind schreef op 25 april 2008 @ 13:34:

Woehahaha Tientje, meende je collega dat serieus???!

Euh jaaaaaa, maar niet van iemand voor wie ik eigenlijk niets voel maar die in ieder geval bereid is om zich op te werpen als een soort veredelde spermadonor....

Ja, hij was bloedserieus! Heb er precies twee nanoseconden over nagedacht maar doe het toch maar niet (brrrr... wat moet je nou met die extra borsten, om maar iets te noemen: yuk) is niet zo mijn ding.

En joh, als het echt niet lukt ga je toch zeker wel naar de bank met de S? Of je koopt zo'n leuk chineesje. We hebben nog zoooooveel opties, ook al moeten we het zonder man stellen!

Oh jee, zou ik nu Keutel aan een nieuw topic-item geholpen hebben??
quote:datmeenjeniet schreef op 25 april 2008 @ 13:37:

maar hoe kan dat dan, dat we allemaal een beetje alleen rondhobbelen, en s'avonds alleen op de bank hangen.

ik zet mijn schemerlampie regelmatig zo dat er een schaduw naast me op de bank valt, en dat vraag ik aan mijn schaduw hoopvol, wil je ook een ook een knabbelstaafje uit mijn zakje.Misschien moet je ook eens op de psychepijler kijken
hoezo 29 jarige Tientje, is dat zo gek dat ik dat doe.

ik probeer tenminste nog een beetje gezelligheid in mijn leven te brengen.
quote:datmeenjeniet schreef op 25 april 2008 @ 13:37:

ik zet mijn schemerlampie regelmatig zo dat er een schaduw naast me op de bank valt, en dat vraag ik aan mijn schaduw hoopvol, wil je ook een ook een knabbelstaafje uit mijn zakje.Op zich kan dit nog best (hoewel op 't randje hoor!), maarre als die schaduw terug gaat praten dan wordt het denk ik toch wel tijd voor zo'n leuke pyama met heeeeele lange mouwtjes
maar iets klopt er niet, want als ik hem een knabbelstaafje wil geven, wil hij er ook gelijk eentje aan mij geven....is gek toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven