Entertainment alle pijlers

Anouk Songfestival

17-10-2012 14:43 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anouk. Echt, ik hou van je. Wat een heerlijk mens ben je, en wat een topartiest. Maar het songfestival?! Echt? WHY!? Wiens carrière heeft dat goed gedaan de laatste jaren, als je voor Nederland uitkomt?

Anouk op Facebook

Goed idee?

Totaal aantal stemmen: 56

Ja, met Anouk gaan we winnen (30%)
Ja, het zal de bekendheid van Anouk goed doen (4%)
Nee, we verliezen toch weer (48%)
Nee, ik zal met mijn handen voor mijn ogen kijken uit angst (18%)
quote:Star schreef op 17 oktober 2012 @ 14:57:

Kind?

Erg volwassen gedraagt ze zich over het algemeen niet nee.

En ze heeft heus een leuke stem, maar die liedjes zijn bagger. Vind ik dan
Ik begrijp niet dat mensen over de voorrondes vallen.

Het lijkt me nogal sneu voor een onbekend persoon uit (noem eens wat )Tytsjerksteradiel als men het tegen Anouk moet opnemen.

In zo een situatie zou er ook weer commentaar zijn over oneerlijke kansen.
quote:ontbijtkoekje schreef op 17 oktober 2012 @ 15:27:

Ik vraag me dan af wat haar zo geweldig en bijzonder maakt dat er voor madam geen voorrondes gehouden oeven te woren... Enlighten me?

Ja, ik vind eigenlijk alles!

Voorrondes zou zo idioot zijn. Als je een topzangeres kan sturen doe dat dan gewoon en zeur niet over regeltjes of voorrondes!!!

Heel goed dus!
Alles beter dan Sieneke,, toch????
Ik vind alles prima. Het Songfestival is toch vergane glorie en ik kijk er al sinds de jaren '80 niet meer naar
quote:Lizzl schreef op 17 oktober 2012 @ 16:39:

Ik vind alles prima. Het Songfestival is toch vergane glorie en ik kijk er al sinds de jaren '80 niet meer naar Maar dit jaar toch wel?
Djiez die Facebook, wat een niveau, wat een aandachtsgeilheid. Ik vermoed op z'n minst narcisme.

Maar ze zingt absoluut beter dan Sieneke, en is meer mainstream.
Ik vind Anouk heerlijk om naar te kijken en te luisteren. Als ze zingt. A.ls ze praat is ze een tokkie. Jammer is dat.
.
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 15:24:

Ik zocht eigenlijk de reportage die Frank Evenblij heeft gemaakt over Anouk. Maar die is nergens meer beschikbaar helaas.O, die was geweldig! Met zoveel plezier naar gekeken.
Yes, we gaan winnen! Of iig punten krijgen...
Ik vind de muziek van Anouk wel goed, maar ik weet niet zeker of we daarmee de finale halen
quote:Murdoch schreef op 17 oktober 2012 @ 16:52:

Djiez die Facebook, wat een niveau, wat een aandachtsgeilheid. Ik vermoed op z'n minst narcisme.

Maar ze zingt absoluut beter dan Sieneke, en is meer mainstream.Ze vertelt gewoon dat ze het gaat doen. En grapt nog even over haar twee buitenlandse fans. En gewoon lekker vanuit huis, zonder make up. Wat zie jij dan dat ik niet zie?
De achtergrond van festivalpubliek ('Ik ben een rockster!'), het feit dat ze eerst loopt te mokken, de taalfouten,het twitteren in het Engels, het bashen van concurrenten. En het filmpje dat ik met zo'n 'just out of bed look' juist erg geconstrueerd of 'bedacht' vind. En 'deel dit met je vrienden'. Gewoon algehele wanhoop.
anoniem_110816 wijzigde dit bericht op 17-10-2012 17:29
Reden: taalfouten verkeerd gespeld
% gewijzigd
Grappig, ik zie dat heel anders. Anouk neemt geen blad voor de mond en doet gewoon waar ze zin in heeft. Ze IS ook een rockster trouwens, mag dat niet gezegd worden?
I
Hopen mag altijd.....maar Anouk kennende is ze compleet zichzelf. Een ongeleid projectiel.
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 17:33:

Grappig, ik zie dat heel anders. Anouk neemt geen blad voor de mond en doet gewoon waar ze zin in heeft. Ze IS ook een rockster trouwens, mag dat niet gezegd worden?

Ze is een in Nederland bekende popzangeres. Ze maakt geen rockmuziek, haar liedjes worden leuk gevonden door een heel groot, gemiddeld publiek.

En voor de rest is het gewoon een kwestie van smaak.
quote:Murdoch schreef op 17 oktober 2012 @ 18:01:

[...]

Ze is een in Nederland bekende popzangeres. Ze maakt geen rockmuziek, haar liedjes worden leuk gevonden door een heel groot, gemiddeld publiek.

En voor de rest is het gewoon een kwestie van smaak.Ik vind niet dat Anouk popmuziek maakt hoor. Of het dan wel echt rockmuziek is weet ik eigenlijk niet. Wat ik wel weet is dat ze voornamelijk (alleen wanneer zij zin heeft) op festivals speelt, of in de open lucht.
Ze doet d'r best maar, gelukkig hoef ik het niet te zien.
quote:ronniemitchel schreef op 17 oktober 2012 @ 19:18:

Ze doet d'r best maar, gelukkig hoef ik het niet te zien.Nou inderdaad zeg. Gelukkig zit er een knop op je tv!
Mijn optie staat er niet bij, Ja, ze is een goede zangeres.

Ik hoop wel dat dezelfde mensen als die Lordi hebben laten winnen nu ook weer de tienen uitdelen. Of Anouk moet een extreem poppy liedje ten gehore gaan brengen. Op facebook zag ik al Girl girl girl...die zou het nog best wel goed kunnen doen. (maar dat mag vast niet. Maar zo'n soort liedje dus)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 19:31:

[...]

Nou inderdaad zeg. Gelukkig zit er een knop op je tv!Neu dat doe ik met de afstandsbediening, het zou wat zijn om verplicht naar die schreeuwlelijk te moeten kijken
Super dat zij meedoet. Goede zangeres, eigen willetje die echt niet in het keurslijf van de Tros gaat lopen.

Ik mag nu toch wel hopen dat we de voorrondes wel halen. (stilletjes op winst hopen)
Oh gezellig, het gaat er nu bij DWDD ook over!
Gordon is ook bang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven