Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Ik begin dinsdag weer :-D.

Mini is normaal uber makkelijk hoor,die leg je in bed en je hoort m niet meer dus mag niet klagen. Inmiddels ligt meneer er ook weer in en slaapt prinsheerlijk.

Bub de truc was om t wiegje weg te doen en m in de ledikant te leggen,meneer wapperde nogal met z'n armen en tegenwoordig slaat ie zichzelf steeds voor z'n hoofd en dan blijft dat vuistje tegen z'n oog zitten echt heel grappig.

Slaap lekker meiden
Minimaatje geslapen van 22:00 - 06:00!!!

Zelf een paar keer wakker geworden vannacht, maar ik hoorde geen baby. Heel vreemd!

Nu lekker bij me in bed, buikkie tegen me aan en koude handjes op mn lijf.

@ nico, Minimaatje deed dat eigenlijk alleen op de dagen dat hij prikjes had gehad.
Owww maat hoe heerlijk!! Hier 19:00-??? Geen idee ze lag ineens naast me toen ze om 4:30 weer kwam haha!! Ik heb haar dus vaag slapen aangelegd, ik ben dus enorm uitgerust Dat inbakeren gaat zn vruchten afwerpen..

Dames van het bakeren, heeft het nog nut om een swaddle-me te kopen?? Ach nou wat zou het voor die 13 euro... Hebben ze hem ook bij prenatal ofzo!? Ik ga maar eens op speur vandaag.

Liz werkze meid!! Bizar hoe de tijd gevlogen is!! Sterkte met vertellen aan je baas ook

Ik zat me net te bedenken dat jullie allemaal zo eigen zijn geworden, en hoewel ik niet altijd op iedereen reageer, jullie weten toch dat tante Rammel altijd aan heullie denkt he!??

* zo emo modus uit en voorlopig ook niet meer terug komen... Kkksssttttt*
Kwimmie: heerlijk van die makkelijke slapers!

Maatje: jeehjj! Hij leert het wel! Nu die van mij nog :(

Ik beginvte balen van de nachten hier.. als mag Ik niet klagen als Ik sommige hoor... Maar de laatste tijd weer cobstand 22.30- 3-7..

Tante rammel: fijn dat je lekker bijgeslapen bent! Emi-kipje!
Anne: super van je meisje! Ben benieuwd hoe de nacht gegaan is?

Nico: hier indd ook wel eens een baby die vanuit slaap keihard begint te huilen en na een aai/sperma weer rustig is!
Oja, liz: werkze! Ik mag ook vandaag, 1430-2300 zin in!!!
Haha toets baby lekker aan de sperma!

Rammel ik weet niet wat je meisje nu weegt? De swaddle me is tot ongeveer 6 kilo. Bij mijn meisje begint hij nu echt krapjes te worden. Volgens mij is jou meisje wel wat steviger/groter dan de mijne, en vermoed ik dat het weinig zin heeft.

Prenatal heeft m overigens niet, babydump wel. Bij prenatal (althans die hier) verkopen ze alleen puckababy en pacco.
Dames Werkse! Ik ga vandaag m'n contract tekenen.

Ik heb haar handje vannacht er weer in gedaan. Ze werd steeds wakker, maar of dit door de hand kwam vraag ik me af?! Die lag namelijk steeds heel rustig.. En nadat ik de hand erin had gestopt werd ze ook weer wakker.. Vannacht maar weer proberen.
Goedemorgen dames. We zijn gisteravond weer thuis gekomen! Mini was zo'n tevreden baby dat ze het wel aandurfden. Operatie is dus goed gegaan. Ik had het even te kwaad op de uitslaapkamer, moest huilen. Maar mini lijkt weinig pijn te hebben. Heeft de afgelopen nacht 11 uur achter elkaar geslapen, had nog wat in te halen! Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

Maat lekkere nacht gehad. De eerste van velen?!

Rammel, ik heb een pacco en daar erg blij mee.

Toet, je baby nu al sperma voeren? Werk ze!

Anne, contract tekenen! Super meid, veel plezier.
Ah anne, bedankt voor je uitleg, het heeft niet echt nut denk ik, denk dat miss rammeltje richting de 6 kilo gaat inmiddels. Dan maar met de swaddle doeken blijven werken, puckababy is ruk

Toet jij ook werkze!! Enne ik lag hier zo --> na jouw sperma post...
Aghh mart fijn dat het goed gaat met mini!! Pacco had ik voor de oudste maar vind ik te streng voor rammeltje. Gaat bij haar puur om warmte en grijpende handjes

Thanx voor meedenken!!
@rammel: zo eigen voelt het voor mij ook

@toet: whaha sperma werk ze voor jou!!

@ann: yeah contract tekenen!!

@maat: goed zo! Jouw mini leert het wel!

@mart: goed dat jullie weer thuis zijn! Moet je mini nu ook nog specifieke zorg geven of kan alles weer op de normale manier? Logisch ook dat je het even te kwaad had, is niet niks zo'n kleintje dat geopereerd moet worden
Mart hug voor jou. Fijn dat alles goed gegaan is.

Toet ik lig te rollen van het lachen hihihi

Anne fijn contract ondertekenen.

Rammel en een trappelzak waar je haar armpjes in kan doen?

Is wel lekker warm.

Bub succes bij de ha.

Knuf en liefs beppe
Ja beppe ik denk aan een slaapzak met mouwen waar ik de mouwen van naar binnen vouw... Die zijn smaller aan de bovenkant dan de pucka dinges.. (Gehad voor jongste zoon, wat een ramp)
Oh toet.... beeldvorming!!

Werkse vandaag!

@ mart, fijn dat jullie weer thuis zijn en dat mini het goed doet!!

@ rammel, baker je nu met de swaddle doek?

En ik voel je hoor!! Jullie zijn ook echt mn forumdinnetjes!

Net eindelijk eens goed gekolfd! 160cc uit 1 borst. Ding stond zo gespannen dat ik amper vacuum kreeg!

Iedere keer als ik kolf denk ik aan een avondje uit.
Whoooowwwwww maat!! 160cc jij melkmasjien
Wauw Maat dat is een leuk avondje uit
quote:Maatje28 schreef op 30 oktober 2012 @ 23:16:

@ kroos? hoe gaat het met jou? Ben heel benieuwd of je je al beter voelt!

Ik ben er weer even! Wat fijn dat ik nog in de tabel sta! Het lijkt nu beter te gaan met me, maar ik durf nog niet te vroeg te juichen. Ben nu een week paniek-vrij, dus best trots op mezelf. En heb al twee nachten zonder hulpmiddelen (nachtrust pilletjes van Vogel of Temazepam) geslapen!

Ik ga eens even rustig bij lezen nu en later jullie updaten over mini en mijn werk (want jaja, die zijn al weer moeilijk aan het doen!)
Kut autocorrect! Dat had ik dus ook via whatsapp met toetman... Haha... Moest dus speentje zijn! Je zou zowat opgepakt worden omdat je zoiets zegt op een forum :p...

Fijn kroos dat het wat beter gaat, trots mag je zeker zijn!!

Ik heb mijn nichtje hier van 11maand.. zus heeft 20wkn echo, is alweer zwanger van de 2e, moet er niet an dneken... Haha!! Maar beide beebieees liggen al vanaf 10u te pitten de boereknkool is al gemaakt voor vanavond:) en dat om 11u smorgens.. wat goeeeeddd... Haha!

Nou ik ga doesjee xx
@Maat, goed bezig! Dat is wel heel veel...

Ook goed nieuws dat Mini zo goed geslapen heeft. Werkt het babyfluisteren hier toch?

@Kroos, fijn dat het beter gaat. Elke stap vooruit is een goed teken.

@Toet, haha die autocorrect. Krijg je leuke woorden van he! Zwanger nee moet er ook echt niet aan denken. Laat staan 2 van die kleintjes om mij heen nu.

@Mart, fijn dat het goed gaat. Kan me voorstellen dat je het even zwaar had. Is ook niet niets zo'n kleintje onder narcose en geopereerd. Ik moet er niet aan denken of de tranen staan al in mijn ogen.

@forumdinnetjes, Voelt voor mij ook echt als vraagbaak, uitlaatklep en gezelligheid. Heb het ook vaak over jullie in gesprekken. Ach internet staat voor mij echt niet ver weg. Heb tenslotte dochter ook aan internet te danken. Ik ken papa via relatieplanet. :-)

@werkende meiden, heel veel succes allemaal. Ik kan me voorstellen dat jullie minder hier zijn. Quality time s avonds is toch wel heel fijn.

Hier lege borsten en een avondhangmeisje. Drinken tot de laatste druppel eruit is. Is er een regelmoment bij 9 weken?

Ze ligt nu weer heerlijk te slapen in haar bedje. Paar keer sputteren maar nu volledig weg.

Tot later!
Ik blijf erbij dat die autocorrect te leuk is

Hellup Toet 11mnd en nu alweer de 20wkn echo,damn respect. Ze hadden mij kunnen opnemen. Boerenkool jam jam eten wij morgen.

Goed hier gaat t dekentje bij mini uit t bedje,meneer lag dwars vanmorgen en maar mopperen dattie niet kon trappelen . Wil m dus gewoon de ruimte en vrijheid geven. Ik kreeg vanmorgen ook de aller aller liefste lach van m echt dan smelt ik gewoon.

Ben weer ff naar de zonnebank geweest nadat ik mini had weggebracht. Zo lekker.

Anne ik neem straks n borrel op jou contract hoor.
Myself, niet officieel maar miniself kan natuurlijk elk gewenst moment een regeldagje inlassen volgensmij had rammeltje dat ook rond de 9/10 weken! Lekker veel aanleggen dan is het zo weer over
@myself: kan best hoor zo'n regeldagje tussendoor. Mijn mini is nu bijna 3mnd en heeft een keer een regeldagje gehad buiten de boekjes om

@kwimm: ja die lachjes maken alles goed he hier ook zo'n vrolijk meisje!

@kroos: mooi dat het beter gaat!! Ik ben ook trots op jou
Vandaag maar een dagje in bed. Ben echt niet lekker. Beetje een raar hoofd. Denk hyperventilatie/griepje.

Weet niet goed wat ik er van moet denken.

@ kroos, fijn dat het wat beter gaat meis!!

@ myself, wat rammel zegt, lekker veel aanleggen en laten regelen.
Kroos!! Ik had je gemist! Fijn dat het beter gaat, en nu niet meteen te hard willen he! hoe is het met minikroosje??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven