SYTYCD 2012
zondag 4 november 2012 om 21:42
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 21:38:
[...]
Lijkt me juist vreselijk vies warm. Brrr, ik houd van een niet al te warme slaapkamer en bed.
Ik ook.
Behalve als Dan mijn slaapkamer en bed warm houd daar wil ik wel een uitzondering voor maken.
[...]
Lijkt me juist vreselijk vies warm. Brrr, ik houd van een niet al te warme slaapkamer en bed.
Ik ook.
Behalve als Dan mijn slaapkamer en bed warm houd daar wil ik wel een uitzondering voor maken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 4 november 2012 om 21:43
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 21:38:
[...]
Lijkt me juist vreselijk vies warm. Brrr, ik houd van een niet al te warme slaapkamer en bed.Een warme slaapkamer vind ik ook niet fijn. Maar ik ben zo'n koukleum! Ik kan het zelf gewoon niet warm krijgen, lig dus ook met 2 kruiken in bed, want met koude voeten kan ik echt niet in slaap vallen. Dus een warm bedje:
[...]
Lijkt me juist vreselijk vies warm. Brrr, ik houd van een niet al te warme slaapkamer en bed.Een warme slaapkamer vind ik ook niet fijn. Maar ik ben zo'n koukleum! Ik kan het zelf gewoon niet warm krijgen, lig dus ook met 2 kruiken in bed, want met koude voeten kan ik echt niet in slaap vallen. Dus een warm bedje:
zondag 4 november 2012 om 21:45
zondag 4 november 2012 om 21:49
zondag 4 november 2012 om 21:49
zondag 4 november 2012 om 21:51
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 21:49:
[...]
Ja, logisch, maar dan is niet de slaapkamer en bed warm, maar Dan gewoon hot! Jaaaaah
[...]
Ja, logisch, maar dan is niet de slaapkamer en bed warm, maar Dan gewoon hot! Jaaaaah
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 4 november 2012 om 21:53