Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Sarah en Niels moeten blijven.

Niet dat Niels per se zo goed danst, maar die ziet er leuker uit dan de meeste van die knulletjes daar
Alle reacties Link kopieren
Ik snap eigenlijk alle dansers die nu moeten dansen niet. Er zijn veel slechtere toch?
Alle reacties Link kopieren
ik kan me niet voorstellen dat ze Sarah, Vita en Fred naar huis zullen sturen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 21:58:

Sarah en Niels moeten blijven.

Niet dat Niels per se zo goed danst, maar die ziet er leuker uit dan de meeste van die knulletjes daar
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag Niels eruit, en dan maar Kalilah bij de dames.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Vita's DFYL eigenlijk de minst goede.
Alle reacties Link kopieren
ik snap het ook niet Sol
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 21:59:

Ik snap eigenlijk alle dansers die nu moeten dansen niet. Er zijn veel slechtere toch?Vind ik wel. Maar ja, ik sms niet.
Alle reacties Link kopieren
Sarah, Vita, Niels en Fred moeten blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 21:58:

Sarah en Niels moeten blijven.

Niet dat Niels per se zo goed danst, maar die ziet er leuker uit dan de meeste van die knulletjes daar Heel goed punt!
Alle reacties Link kopieren
quote:cynba schreef op 04 november 2012 @ 22:00:

Van mij mag Niels eruit, en dan maar Kalilah bij de dames.Vind ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoeveel mensen ook daadwerkelijk stemmen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 04 november 2012 @ 22:00:

[...]





Heel goed punt!Ik ben toch al ouder dan al die dansers, voor mij zijn het allemaal knulletjes. Dus dan mag net zo goed de slechtste danser eruit ipv de jongst uitziende.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens is dit so you think you can dance, niet so you think you look hot -_-'
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 04 november 2012 @ 21:59:

[...]





Niet dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:piepjepiep schreef op 04 november 2012 @ 22:01:

Ik vraag me af hoeveel mensen ook daadwerkelijk stemmen..

Stiekum best veel denk ik.

Maar wie er in dfyl komt denk ik dat het wel gemanipuleerd word.

De favoriet van de jury blijft iig.

En Dan's favoriet blijft hoe dan ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 04 november 2012 @ 22:03:

[...]



Ik ben toch al ouder dan al die dansers, voor mij zijn het allemaal knulletjes. Dus dan mag net zo goed de slechtste danser eruit ipv de jongst uitziende.





Van leeftijd voel je niets. Tegen een babyface daarentegen moet je aankijken

Niels ziet er tenminste niet uit als 14
Alle reacties Link kopieren
quote:piepjepiep schreef op 04 november 2012 @ 22:03:

Trouwens is dit so you think you can dance, niet so you think you look hot -_-'Klopt wel ja maar het gaat ook om de favoriete danser van de lage landen.
Alle reacties Link kopieren
quote:piepjepiep schreef op 04 november 2012 @ 22:03:

Trouwens is dit so you think you can dance, niet so you think you look hot -_-'Oooo, echt? Zit ik gewoon al die weken naar het verkeerde programma te kijken!
Alle reacties Link kopieren
quote:piepjepiep schreef op 04 november 2012 @ 22:03:

Trouwens is dit so you think you can dance, niet so you think you look hot -_-'Niet?? *Begint vertwijfeld in de tv-gids te bladeren*
Alle reacties Link kopieren
Niels komt het minst van alle uit de verf
Alle reacties Link kopieren
GMTA Liezze
Alle reacties Link kopieren
So you think you look hot, dat is toch gewoon Hotter than my daughter?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 22:06:

[...]





Oooo, echt? Zit ik gewoon al die weken naar het verkeerde programma te kijken! Shiiiit jij ook al?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Sol!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven