SYTYCD 2012
zondag 4 november 2012 om 22:16
quote:hedda2hedda schreef op 04 november 2012 @ 22:15:
Maar waarom zijn jullie zo tegen Khalila, ik vind haar geweldig, had haar ook niet naar huis gestuurd.
Ik ben niet tegen Khalida. Ik vind alleen Sarah ook erg goed. Ik denk dat ik dan liever Vita (of hoe heet ze) had zien gaan.
Sarah was steeds de beste vind ik, dus dan vind ik het vreemd dat ze er nu ineens uit moet.
Maar waarom zijn jullie zo tegen Khalila, ik vind haar geweldig, had haar ook niet naar huis gestuurd.
Ik ben niet tegen Khalida. Ik vind alleen Sarah ook erg goed. Ik denk dat ik dan liever Vita (of hoe heet ze) had zien gaan.
Sarah was steeds de beste vind ik, dus dan vind ik het vreemd dat ze er nu ineens uit moet.
zondag 4 november 2012 om 22:17
zondag 4 november 2012 om 22:18
zondag 4 november 2012 om 22:20
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 22:18:
[...]
Nou ja, het was ook wel een vreemd paar samen en daar kunnen ze allebei niks aan doen. Slechte partnering van de jury. misschien wel ja, doordat zij in een aantal dansen heel goed was, viel zijn minder goedzijn ook meer op
[...]
Nou ja, het was ook wel een vreemd paar samen en daar kunnen ze allebei niks aan doen. Slechte partnering van de jury. misschien wel ja, doordat zij in een aantal dansen heel goed was, viel zijn minder goedzijn ook meer op
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best