Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Ow en ik vlieg echt veul en ik zou blindelings zonder flesjes in de tas op het vliegtuig stappen naar curacao!

Wat anne zegt klopt idd, ze kan gewoon in baker houding liggen in jouw armen terwijl ze veilig in die baby gordel zit

*gaat weer slapen, griep zuigt*
Auw do!!! Ik hoop dag je snel van die rottige stuit af bent! nou ja van de pijn dan
Rammel en Anne, thanks. Vriendin is stewardess en bevestigt jullie verhaal net ook. Ik denk weer veel te moeilijk haha! Scheelt hoop gedoe! :-)

Rammel, beterschap, griep heerst echt. Hier ligt man ook op bed.
Do, ook sterkte! Hopelijk helpt dit echt.
Oh meiden heb bijgelezen maar ben te moe om te reageren. 3 slechte/korte nachten gehad. Deels door mini maar ook deels mijn eigen fout om om 2 uur naar bed te gaan. Maar de film THE hunger games is echt een aanrader. Werken, te korte nachten en een huilende mini met kramp is even te veel. Ik ga nu slapen, mini is deze avond gelukkig heel lief. Hij is vanochtend op het kdv moeilijk geweest, maar lekker niet thuis. Goed zo ventje, paard van Troje (hè Nico?!).

Wel even een beterschapsgroet aan rammel en dodo. En een verjaardagsgroet aan kwimmie. Lijkt me moeilijk voor jou en je moeder.

Oh en Anne, ik heb de locatie gebeld. Zie sub.
Beterschap rammel! Griepzuigt inderdaad!

Hier klote hyperventilatie weer!! Blij dat ik Minimaatje (veilig) op bed heb gekregen en dat hij gelijk is gaan slapen.

@ myself,.waar gaan jullie eigenlijk heen?

@ dodo, ondanks dat het nu gevoelig is, hoop ik echt dat de spuiten helpen!!
quote:rammelkont schreef op maandag 05 november 2012 21:55 Auw do!!! Ik hoop dag je snel van die rottige stuit af bent! :hug; nou ja van de pijn danIk ook! Stuit verwijderen is ook een optie zei de arts maar geen leuke..
Dodo mocht dit echt niet helpen dan zou ik eerst eens een manueel therapeut gaan raadplegen voordat je je stuitje laat verwijderen.
Minico is vandaag ontzettend lief, is steeds tussen z'n voedingen door 2 tot 2,5 uur aan het slapen (behalve aan het begin v/d avond, toen iets korter). In z'n eigen bedje en met niet of nauwelijks gehuil als hij erin wordt gelegd. Eindelijk zoals het hoort volgens de boekjes. Wat gek dat zoiets zo snel kan omslaan, gisteren 2 uur geslapen de hele dag en vandaag maar liefst 8 uur!

Morgenochtend gaat hij weer wennen op het KDV, dus wie weet Liz, zet hij net als MiniLiz de boel daar wel op stelten. Man hoopt in ieder geval dat hij zijn dagelijkse poepluier daar produceert.

En hij heeft een nieuw spelletje ontdekt: met z'n voetjes heel hard tegen de boog van het speelkleed aanschoppen zodat alle beestjes die eraan hangen hard heen en weer bewegen. Heeft hij enorm veel lol om. Ernaar slaan doet hij nog steeds niet, maar dat zal vanzelf wel komen als hij de studie naar z'n handjes verder voltooid heeft.

@Maat: ai, pas goed op jezelf hoor! Hopelijk heb je een goede nacht!

@Myself: ik ben ook benieuwd waar je heen gaat. Lekker hoor, om even er helemaal uit te zijn!
aii do!! Stuit verwijderen!!??? ik wist niet eens dat het kon.. Weer wat geleerd.

Maat
@nico, minico zn sprongetje is genomen et voila!! Nu is hij weer lief en gezellig en leuk.. Wil je weten wanneer het volgende sprongetje komt? Kan je je vast voorbereiden man o man ook ik verheug me er al op, rammeltje wordt dan vast weer schreeuwertje.. Lastig tiepje.
Thanks voor jullie reacties! :-)

Ik hoop ook dat het snel beter gaat. Op dit moment nog niet. Het is vooral gevoeliger door de injecties.

Ik ben doorverwezen van de manueel fysio naar de bekkenfysio Anne.

Brr stuitje verwijderen gaat me wel wat voor hoor! Dat klinkt eng!!

Rammel: beterschap!

Myself: alvast veel plezier!

Maatje ik hoop dat je hyperventilatie over is!

Slaap lekker Liz en de rest!
Bedoel dat stuitje verwijderen wat ver gaat. Niet voor.

Hmm wordt tijd dat ik ga slapen.. Truste!
Nope, lig nog te shaken in mn bed.

Dvdtje kijken voor afleiding.

Stuitje verwijderen lijk me heel rigoureus!! Ding zit er niet voor niets toch?!
Goedemorgen!

@Do, nee dat stuitje verwijderen lijkt mij ook niets. Echt uiterste mogelijkheid denk ik?

@Maat, voel je je weer wat beter. Op Borstvoeding.com staat een hele lijst met medicijnen wat wel en niet mag. Mogelijk heb je daar iets aan.

We gaan naar Tenerife zaterdag. :-)

Ik ga meisje in bad doen. Ze ligt een beetje te jengelen boven.

Tot later.

x
Hello dames,

Helaas was gisternacht hier ook niet best, kleine ventje was snotverkouden en werd om het uur wakker. We waren gesloopt, vriend werd helemaal gek want die had een belangrijke werkdag. We hebben ons er doorheen gesleept. Gisteren kreeg mini weer prikken bij het CB en daar was hij gisteravond goed beroerd van. We hebben hem paracetamol gegeven en toen sliep hij gelukkig een paar uur door zodat wij ook wat slaap konden pakken. Hij weegt trouwens al 7 kilo! Bij 12 weken. Megamini!

Oh en ik leg een doorgesneden ui naast het bedje als mini zo snotterig is. Bij mij werkt dat altijd wel goed om mijn neus open te houden.

Myself wat heerlijk dat jullie naar de zon gaan! Have fun!

Kwim, nog gefeliciteerd met je verjaardag. En voor jou, kan me voorstellen dat dat een zware dag was voor jou en je mama.

Dodo, je hebt je er goed doorheen geslagen dus, met de prikken! Bikkel. Stuit verwijderen klinkt wel heel heftig zeg...

@ buikliggen: onze mini vindt het ook niks. De artse van het CB raadde ons aan om hem elke keer als we hem in de box leggen eerst op zijn buik te leggen en als hij het dan niet meer trekt op zijn rug. We moeten hem wel 6 tot 8 keer per dag laten oefenen zei ze. Dat deden we dus veel te weinig (oeps!!).

Beppe sterkte met het onderzoek, denk aan je!

Maat wat lekker dat je al je kilo's kwijt bent! Minimaat drinkt je lekker leeg dus Ik ben terug op mijn oude gewicht, ik pas alles weer. Mijn buik en boobies zijn alleen nog best slap, boehoe!! En wat vervelend van die hyperventilatie...

Mini is op het kdv, we hebben hem samen weg gebracht en daarna samen ergens ontbeten. Fijn! Ik moet zo naar de psychologe, ben er eigenlijk te moe voor, maar ik ga wel. Ik heb trouwens nog geen arbo arts gehoord of gezien, maar dat zal eerdaags wel gebeuren. Hoezeee...

Fijne dag meiden!
Goedemorgen. Hier een verkouden/pieperig meisje. Ik zal zo es naar de winkel om wat spul voor mini te halen.

@maat: heb je rustig kunnen slapen of duurde je hyper nog lang? Lastig probleem is dat he, vriend heeft het ook soms...Echt naar voor je

@do: is de pijn minder nu? Hoop dat de combi met fysio je van de klachten verlost!

@nico: beter dat mini ineens wel slaapt! Uitgesprongen dus

@rammel: weer wat opgeknapt?

@liz: hoe was jouw nacht? Btje bijgetankt?
@kroos: sneu he zo'n verkouden mini. Ik ga zo Luuf kopen om op de borst te smeren, dat helpt ook bij het ademen en losweken van het slijm.

Succes bij de psychologe!
Morning!!

Back again, klote week gehad; leef op aspro's maar weekend zon was desondanks best aardig. (moest alleen wel bijna daar blijven vanwege oorontsteking die ik er inmiddels bij heb). :p nog teleurgesteld ergens ook; een paar dagen extra, en wat fitter leek me ook wel wat.. 28 graden man..

Anyhow; moet nu weer hollen, psz en dan bank bevolken dus lees ik (hoop ik....) weer verder bij.

Hoop alles ok!!!!

nb, ff vlug iets over stuitje verwijderen gelezen, BRRRR
voor Zivaa!

Bub bedankt voor de tip, ik ga het gelijk kopen straks!
Luuf is top!! Bij mijn oudste snotaap heel wat potjes gebruikt...

Ik nog niet helemaal fit, straks prikken voor Rammeltje, papa gaat mee..

Maat hoe is het nu!?

Knuffel voor iedereen ik duik de bank weer op
Morning!

Nou hier een goede nacht!! Gister 18u in bed, 22u wakkergemaakt voor fles, 4u speentje, 5.30 wakker en fles! 8.30 weerwakker, fles maar gegeven, niet helemaal op, meneer in bad gedaan en om 10u de andere helft van de fles en meneer ligt alweer te slapen vanaf 10.30! Toetman gister alleen geweest met mini (6.30-1600)enis het tegengevallen, hij was zelf nog niet helemaal top en mini had een beetje moeite met poepen en was dus lekker jengelig.... Arme toetman, hij stuurde me een berichtje: ik ben niet geschrikt als vader, ik probeer alles maar niks helpt. Ik word er gewoon verdrietigvan ' arme ziel... Gisteravond ff goed met elkaar gekletst en we moeten meer overleggen zodat hij ook weet hoe ik het doe met mini...

Werken ging goed gister, was alleen doodmoe... Haha! Vandaag weer lekker werken 15-23 en morgen ook nog, en dan do en vrij vrij.. weekend weer 2x laat! Wel druk, maar ik kan weer zooooveeel hebben als ik thuis ben bij mini.... Word nog verliefder op m!

Facebookladies: hoe hebben jullie me gevonden? Maat? Wist je mijn achternaam ofzo? Haha!

Liz: pff, snap je gevoel.. hopelijk heb je bijgeslapen

Dodo: hopelijk helpen die spuiten iig.... Bah, wat een trammelant heb je er toch mee!

Nico: fijn dat mini zo heerlijk is today, hier ook vaak goede dag gevolgd door een rampendag!

Myself: heerlijk, tenerife! Geniet ervan!

Kroos: wow, 7 kg!! Bikkel!!!

Mini vind btw tv kijken ook erg leuk, heb een dvd van nijntje... Hij zit zo n half uur te lachen en te kijken, lief!!
Toet die website van jou mini staat jou voor en achternaam op.

Makkelijk te vinden dus

Ok zivA, Nico en Liz kon ik vinden. Verder weet ik t niet meer.
Grappig! Jij hebt geen fb, anne? Want u heb ik nog niet geloof ik! Ik heb gister ook gespeurd, kon niemand vinden verder... Ohja kwimmie! Hhaa
Haha rammel, Mellanie en kwim kan ik ook vinden!

Zijn jullie allemaal al 'vrienden' dab?! Ik heb wel Facebook maar ben goed verstopt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven