Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Oja, inderdaad: hoest met je appartement?
Peas on earth!
App ligt even stil nu met deze dagen. a.s maandag gaan we verder haha

Kwam deze net tegen in mijn inbox van hyves :

Rouw is als een steen die, net gevonden, ruw en weerbarstig is.

Hij doet pijn aan je handen en trekt er kloofjes in.

Pas als die ruwe pijnlijke steen vaak door je handen is gegaan wordt hij gladder en mooier.

Vind m wel mooi en wel even toepasselijk voor diegene die iemand kwijt zijn geraakt ..
Waarom heeft die stupid RPO mijn openheid en eerlijkheid niet gewoon gewaardeerd ipv het te wantrouwen ... ??

Een vraag die mij bezig houd , maar ik waarschijnlijk nooit antwoord op zal krijgen..
Vleer! Hij wantrouwde jou, omdat hij zichzelf wantrouwt.

Hij projecteert op jou, wat hij onbewust in zichzelf ziet.

Als je je ergens aan ergert bij iemand anders, zit het altijd in jezelf. Zo ook bij hem! Als hij zichzelf niet in jou had gezien, was het hem niet opgevallen.

Echt Vleer, niet aan jezelf twijfelen. Dit ligt niet aan jou!!!

Kreeg je dat bericht op je hyves van RPO?
Inner, ik sluit me er volledig bij aan: RPO is zelf wantrouwend aangelegd, waarschijnlijk omdat hij zichzelf als voorbeeld heeft. En het vervelende is dat hij jou daarmee kwetst!

Hugh is fijn om naar te kijken he? Hebben jullie music and lyrics van hem al gezien? Is met Drew Barrymore, ook zo'n fijne film! En dat is ook zo'n happily ever after, maar eigenlijk weten we dat niet zeker, want zulke films eindigen altijd bij een eerste zoen, of een eerste keer dat ze elkaar vertellen dat ze verliefd zijn op elkaar. Dus, de sleur, de ruzies en de verzakkende lichamen zien we niet eens, haha!

Linza, das idd niet tof, dat je ex een nieuwe vriendin heeft, vooral als ze mooier is enzo... Mijn ex had na drie weken al n nieuw vriendinnetje en ik heb me heel erg ingeruild gevoeld, maar gelukkig was zij stom. En ik was niet de enige die daar zo over dacht. Zelfs zijn moeder heeft tegen me gezegd: Nou, hij heeft je in elk geval niet ingeruild voor een mooier exemplaar. Hahaha, hoe mooi is dat? Linza, ken je dat meisje? Want het zal wel een enorme trut zijn..... Maar hoe is het nu met ScharrelM?

En idd, ik moet maar snel eens afspreken met hem. Het is een NieuwZeelander, werkt hier in Groningen sinds een half jaartje ofzo. Vleer, ik zal je zn oproepnummer wel even geven per msn. Kan je m even keuren!

Nu ga ik lekker slapen! Trusten voor iedereen
Vanmorgen is opa overleden

Ben heel verdrietig, maar het geeft ook wel een stukje rust, want nu is hij tenminste uit zijn liijden verlost...
Leaf; voor jou. Heel veel sterkte, ook voor je moeder en oma!

Gisteren ging het gesprek best goed. (Inner; ik ging mijn ouders vertellen dat ik adhd heb; voelde me in het verleden heel vaak niet gesteund door hun, waardoor ik niks had verteld over de onderzoeken waar ik mee bezig was).

Mijn ouders waren geschrokken dat ik het zo had ervaren, konden ggedeeltelijk wel uitleggen waarom ze zo gehandeld hadden en namen nu de diagnose wel serieus gelukkig.

Daarna nog met LJ een gesprek gehad in bed; hoe hij erin staat, of hij wel eens twijfels heeft, enz. Was ook een goed gesprek en ik was daarna weer helemaal blij met em! Het viel hem heel erg op dat we bijna nooit ruzie hebben, terwijl hij dat blijkbaar in voorgaande relaties wel had. Hij dacht dat dit kwam omdat ik best 'meegaand' was en hem gewoon ook zijn eigen ding liet doen. En dat vond ie heel positief (ik was gelukkig niet té meegaand..)

Hihi, ook bleek dat hij me jaren geleden al een heel leuk meisje vond, waarvan hij dacht 'die wil ik wel beter leren kennen.' Schijnbaar heeft hij me toen een aantal keer gesmst of ik mee de stad inging, maar volgens hem reageerde ik niet heel enthousiast, waarna hij het maar heeft laten zitten. Ik kan me dat helemaal niet meer herinneren...! En LJ was dus in december ook heel erg verbaasd toen ik ineens contact met hem zocht .

Pfff... eind goed al goed dus na wel een slopende dag.

Nu mijn weekendtas inpakken om met het werk op kamp te gaan.

Het wordt heerlijk weer, altijd iets fijns om wanneer je het moeilijk hebt je weer ietsie beter te voelen.

Iedereen fijn weekend, Leaf heel veel sterkte en Sun ook een dikke knuffel!
Leaf ..gecondoleerd !! Verdrietig t is en blijft je opa waar je veel herinneringen aan hebt.

Op mijn werk maak ik het bijna dagelijks mee dat er een oud iemand overlijd. Het went nooit ook voor mij niet ! Blijf het altijd verdrietig vinden , al heb je er vaak wel iets meer vrede mee wanneer het een oud iemand betreft. Maar het is altijd weer iemands vader of moeder of opa of oma. Dikke knufffff van mij !

Kreeg t berichtje niet van RPO , RPO heb ik helemaal niet meer gesproken. Maar goed ook ! Het is beter zo geen contact.
Hm wat goed van je .. fijn dat je ouders nu wel begrip tonen. Vaak zijn ouders zich er helemaal niet zo van bewust. Zij hebben ook maar gedaan waarvan zij dachten dat ze er goed aan deden. Maar ook zij kunnen *fouten* maken.. Fijn dat ze het goed opvatten !

Wat jullie reactie betreft RPO , het klopt ook denk ik wat jullie zeggen. Rpo heeft zowiezo moeite met het vertrouwen. Hij zei ooit tegen mij dat hij hoge eisen stelt aan vriendschappen, maar daardoor dus heel weinig vriendschappen heeft. De relatie met zijn vader is verstoord , en ik weet dat hij t daar moeilijk mee heeft, maar houd zich groot en stoer. Er over praten doet hij dus helemaal niet. Ook vind hij het raar hoe ik thuis met mijn ouders , broertje en zusje omga.

Wij zijn thuis behoorlijk open over dingen , we lopen nog net niet naakt door huis , maar niemand schaamt zich voor elkaar. Dat ik dus wel eens in bh en string door t huis heen wandel omdat ik net uit de douche kom vind niemand raar.

De gesprekken die we thuis hebben aan de eettafel tja zijn niet altijd even netjes , soms best ranzig te noemen. Maar het kan gewoon allemaal besproken worden thuis. Kan mij wel voorstellen dat iemand dat beetje gek vind , maar heb een broertje van 21 die t type *boer* is en t graag over vrouwen tieten , bier , autos en scooters heeft. Ik weet dat RPO dat heel vreemd vond , zoiets dat zei je niet waar je ouders bij waren.

Ik denk dan .. come on zeg , broertje is nog zo jong , die word echt wel een keer volwassen.En die smerige ranzige moppen die broertje verteld zijn soms echt vreselijk lachwekkend.. In zijn ogen was dat niet normaal.

Ene kant denk ik .. vind je het nou echt niet normaal of is het een stukje afgunst van je dat jij zelf dit soort dingen nooit kon bespreken thuis ?

Ben hierdoor wel weer een stukje wijzer over mijzelf geworden , over wat ik wil.. Ik wil een man die mij leid , en niet iemand die mij afvalt wanneer ik iets niet begrijp. Maar juist een man die het mij uitlegt en mij van mijn zijweggetje weer op de hoofdweg probeert te zetten.
Fuck RPO .. hoe minder contact hoe beter t gaat uiteindelijk met mij. Dat hij nu niets meer van zich laat horen , geeft mij in iedergeval veel meer rust. Hoef nergens meer op te hopen , hoef niks meer te verwachten. Ene kant is dit heel definitief en soms best verdrietig, andere kant is het gewoon goed zo.

Ik ga nu lekker weer terug naar Drenthe , heb adam wel weer gezien. Tis prachtig weer hopelijk kan ik lekker in de tuin liggen in de hangmat. T geld wat ik heb verdiend bewaar ik maar lekker voor mijn huisje straks. Had nl al weer zin om lekker te shoppen. Maar das niet zo verstandig.

Had gisteren even weer gekeken op mijn nieuw aangemaakt RP profiel. Kreeg een heel leuk berichtje van een jongen die redelijk in de buurt woont. Gisteren gezellig mee zitten chatten , foto's uitgewisseld. Maar merk aan mijzelf dat ik er nog niet echt aan toe ben. Heb hem dat ook eerlijk gezegd , hij wilde vooral dat ik mij goed voel bij de dingen die ik doe en zeg. En wanneer we een stapje verder gaan hangt van mij af , of zoals hij het netjes zei : Geef maar aan wanneer je een stapje verder wil gaan. (bedoeld ie smsen/bellen of evt een date mee) En dat wil ik dus nog niet , contact via msn is wel oke voor nu maar niet meer dan dat.
Vleer die RPO verdwijnt uiteindelijk wel uit je hoofd hoor.

Het verhaal wat je hierboven schrijft over hoe hij met dingen om gaat, kom op zeg, daar zou niemand blij van worden. Die vent is nog lang niet klaar met zichzelf..

Grappig dat je weer contact hebt via RP. Rustig aan doen is inderdaad goed ja, je ziet wel. Wie weet is het een leuke vent.

Heb nu ook even zoiets: Fuck Innerman. Stuurt ie me gister een sms, dat zijn paleisje ergens op begint te lijken, dat ie nog veel moet doen, maar dat ie me daarna gaat uitnodigen voor een hapje en een drankje, dat ie zin heeft om me weer te zien.

Maar ja, heb ik er nog wel zin in? Op het moment niet.

Heb zondag een date via RP!. Sta daar ook nog steeds op, best leuk. Al staan er niet heel veel leuke mannen op, die van nu heb ik een goed gevoel bij!

Leaf gecondoleerd met je opa.. Afscheid nemen is niet leuk. Veel sterkte de komende dagen.

En HM, fijn dat je goed hebt gepraat met je ouders! Zal wel een opluchting zijn he..
inner .. idd Innerman ook maar lekker exit..

Leuk joh een date a.s zondag Spannend !

Ik doe t mooi rustig aan , wil ook niet dat die nieuwe rp man een soort van rebound wordt. oke het is op die manier makkelijker RPO vergeten maar tis nu even goed dat ik dat op eigen kracht ga doen ipv me gelijk op een andere jongen te storten.. Al is de verleiding wel zeer groot ...

Ik ga back to my roots.. ciao tot later

dikke knufff voor iedereen die m kan gebruiken
Ahh Leafje, gecondoleerd met het overlijden van je opa. Kan me voorstellen dat dat heel dubbel is: enerzijds blij dat hij nu geen pijn meer heeft, maar verdriet omdat hij er niet meer is. Sterkte deze tijd
Peas on earth!
Gaat eerst even bij Pop checken of ze deze RP man ook kent .. is nl ook millitair ..

T zal toch niet dat Pop deze ook kent haha
Leaf, gecondoleerd met het verlies van je opa. Je weet dat dit het beste voor hem is en dat hij nu zijn rust heeft gevonden, maar toch komt het hard aan. Heel veel sterkte!

Morgen heb ik de begrafenis van de vader van mijn vriendin. Ik vind het altijd erg moeilijk, begrafenissen en zo. Ik kan dan meestal alleen maar huilen, ook al ben ik bij wijze van spreken op de begrafenis van een onbekende. De sfeer brengt mij al in tranen. Ik kijk dan ook erg op tegen morgen. Mijn ouders halen mij op en dan ga ik met hen naartoe. Mijn ouders kennen haar vader namelijk ook nog sinds vroeger, toen ze mij veel bij haar brachten en ophaalden.

Zometeen maar even eten.
Sun veel sterkte morgen ! t wordt mooi weer , dat maakt t vaak iets beter te dragen dan wanneer je op de begraafplaats is en t ook nog keihard regent..
Sun: heel veel sterkte morgen!! Ik zie nu ook al op tegen de crematie van opa a.s. woensdag. En dan ben ik maandag ook nog jarig, maar die verjaardag zal wel een beetje in het water vallen vermoed ik.
Leaf.. hopelijk kan je wel een beetje je verjaardag vieren maandag.. Op gepaste wijze dan maar ..

Heb vandaag 4 eettafelstoelen en eettafel gekregen van een kennis.. Mooie teakhouten.. Zien er nog erg gaaf uit.. Scheelt mij straks weer hoef ik dat niet meer te kopen. Hopelijk past de kleur bij de rest van mijn interieur ideetjes.. En anders schuren en verven maar ..
Goedemorgen

wat een heerlijk weertje vandaag , zonnetje , droog krijg er helemaal t zomergevoel van .. jippie
wat een rust hier
gisteren heerlijk met dinnetje wezen shoppen ( t was niet onze bedoeling dus we gaan ook nooooitttt meer samen shoppen , we kopen dan nl altijd teveel )

Daarna lekker op terrasje gezeten , vervolgens bij haar op balkon nog maar wat wijn soldaat gemaakt.

Haar buurjongen kwam gezellig t balkon opgeklauterd , hilariteit alom. Vanaf a.s woensdag trek ik een weekje in t huis van mijn vriendin. Geloof dat nu elke avond de buurjongen komt eten haha .. Heel leuk was ook dat die buurjongen een collega is van een oud klasgenootje van mij. Klasgenootje die ik bijna 16jaar niet heb gezien.

Hij ging hem even bellen en het 1e wat mijn oud klasgenootje te binnen schoot was : wanneer krijg ik mijn onderbroek terug ? Ik helemaal verbaasd .. wat nou onderbroek HELP ?!?!

Maar bleek dus dat ik als 8jarig meisje bij oud klasgenootje op de boerderij had gespeeld en in de gierput terecht was gekomen en toen kleren aan moest hebben van hem. zo ook dus een onderbroek van hem.

Nu had ik bedacht dat ik a.s week een roze barbie onderbroek ga kopen bij de zeeman en die meegeef aan de buurjongen zodat hij die aan mijn oud klasgenootje kan geven..

Heerlijk tot uurtje of half 10 op balkon gezeten met z'n 3en veel gelachen en vooral mensen bekeken en uitgelachen *proest* sommige lopen er echt verschrikkelijk bij , de uitgedijde dames met leggings en dan nog zweedse klompen eronder hebben ook ! Waar halen ze het idee vandaan om zoiets aan te trekken ?
Ha, Vleer heeft het gezellig gehad! Klinkt goed! Ik vind die roze barbieonderbroek een goed idee!

Leaf, gecondoleerd, ik wens je sterkte woensdag.

Sun, hoe ging het gisteren?

En, nee, ik ken de militair van Vleer niet, wel grappig dat we ongeveer dezelfde smaak hebben.

Ik heb mn mailman een soort van uitnodiging gemaild om eens een keer door het park te wandelen. Heb nog niks gehoord, spannend hoor!

Vrijdag kreeg ik te horen dat mn kat een nierziekte heeft, dat betekent dat hij zn leven lang medicijnen en speciaal voer krijgt. Ik maak me echt een beetje zorgen om hem.

Gister heb ik een heerlijke avond gehad. Een vriend van me past op een boerderijtje in een dorpje, en ik en een vriendin zouden daar gister lekker zitten en dan bljiven slapen. Maar vriendin heeft met paardrijden haar enkel gekneusd en vriend ging haar ophalen, zijn ze maar doorgereden naar het ziekenhuis en zat ik een hele avond alleen in een voor mij onbekend huis. Heb echt even genoten van alle rust om me heen. Vamavond gaan we een herkansing doen en dan blijf ik daar nog een nachtje slapen.

Wat is vakantie toch fijn!

Geniet van de zon!
He wat naar Pop, van je kat. Niet leuk, die medicijnen en speciaal voer .

Maarrrrr misschien een beetje ter geruststelling: een van mijn beste vriendinnen heeft ook een kat, die sinds ongeveer 5 jaar een nierziekte heeft, en daar gaat het hartstikke goed mee. Speciaal voer en medicijnen soms wel wat gedoe (en duur), maar met beestje zelf gaat 't goed hoor .
Peas on earth!
Hallo,

ik ben er ook weer, na een zeer vermoeiend maar leuk weekend spelletjes doen, varen, wandelen, abseilen, zwemmen, barbecueën, enz.

En nu snel douchen, een was aanzetten en dan even eten met LJ (die nu nog terugrijdt uit friesland) bij zijn ouders. En dan weer naar huis, tas opnieuw inpakken, morgenochtend nog even een 2e bezichtiging met LJ en dan weer naar Friesland rijden! Oh wat heerlijk dat het zo'n mooi weer wordt!!!

Kreeg trouwens nog een heel lief smsje van mijn ouders vrijdag; dat ze erg onder de indruk waren van het gesprek, maar me altijd blijven steunen en van me houden.

Sun; ik hoop dat je het niet te zwaar hebt gehad en dat je vriendin (en de andere nabestaanden) op een mooie manier afscheid hebben kunnen nemen.

Leaf; veel sterkte voor woensdag. En als je geen zin hebt in je verjaardag, dan doe je toch niks? En zo wel dan iets kleins. Gewoon datgene doen wat jij het prettigst vindt!
Leaf , veel sterkte meis en nog gecondoleerd...

Vleer: fuck RPO inderdaad, hij heeft zo te lezen nog heel wat issues op te lossen. Mijn mening: als mensen moeite hebben met vertrouwen dan is ze leed aangedaan die ze nog niet verwerkt hebben... als je het een plekje hebt gegeven kun je immers anderen ook weer vertrouwen omdat je het kunt relativeren en je dissocieren van de situatie. (geleerd in mn studie, maar zit wat in denk zo)

Oh en Inner: you rule... t is graag of niet, niet dan? (makkelijker gezegd dan gedaan I know)

HM fijn dat je ouders nu zo reageren.

Wat betreft mijn ex, nee ik ken zijn nieuwe liefde niet. weet ook niet of ze echt veel mooier is dan ik, maar ze is in elk geval niet lelijker. haha... maar ja, kan het ook zien als een compliment, hij heeft alleen maar mooie vrouwen gehad dus

Of dat het een kreng is weet ik niet, als dat zo is, issie zo weg.. haha. Maar wat me het meest stak zijn lieve berichtjes van zijn zus aan haar die ik las. Das omdat ik ook echt een super goeie band met zn zus had en das dus best k*t! Hyves is niet altijd leuk dus....

Oh en ScharrelM gezien met koninginnedag, zou bij d'r blijven slapen maar dat liep anders.. konden niet meer naar huis komen haha. Dus dat was jammer maar ja. Morgen zie ik d'r weer.. het contact is wel een beetje bekoeld verder jammer genoeg. Maar we zullen zien.

Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven