Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Waar? Waar?
Nope, nope, nope. Ja, knuffelen. En da's óók erg fijn. Maar men, ik ben zo ernstig toe aan huid op huid met een goed orgasme. Maar ja, ik heb ook een opdroogmomentje

Sense, mjam! Spierpijn! Was het wachten wel waard dus?
Alle reacties Link kopieren
topic affaire met getrouwde man... pff arm ding wordt compleet afgebrand
het was het wachten zeker waard.. het wordt maar beter en beter.. en vraag ons niet hoe dat lukt na 3 jaar!
Vlinder, als je er nu al minder zin in hebt en denkt aan stoppen, zou ik stoppen. Als geen antwoord op een mail zo irriteert en je er niet naar durft/kan/wil/? vragen, lijkt mij er ook al meer scheef te zitten. Je twijfelt immers ook niet voor niets nu.

Waarom zou je een date aangaan waar je geen of minder zin in hebt?

Neuken? Nee, Roos, ik neuk ook niet zoveel als jij . Helaas!! Maar opgeilen doen we wel. Dat telt niet zeker?
Kan het niet een gevalletje 'graag of helemaal niet' zijn? En dat zijn graag niet graag genoeg is? Als ik met leuke voorstellen kom, wil ik ook niet hoeven vragen naar zijn reactie. Dan wil ik ook bij hem merken dat hij er zin in heeft. Beetje moeten afwachten en vragen zou ook niet mijn cup of tea zijn. Dusseh... Next?
Maar Ien, 1 uitblijvend antwoord en verder wel dagelijks voorpretcontact, dan heeft hij het wrs over het hoofd gezien of ziet het belang er niet van in om terug te mailen. Wie weet was de vraag onduidelijk?

Als een niet beantwoord mailtje al genoeg is om de zin in een date te temperen, wat heeft die hele date dan überhaupt nog voor zin?

Weet niet hoe lang jullie al daten, Vlinder, dat heb ik even gemist denk ik.
Tja, dat kan..

Maar als je beetje preutserige minnaar hebt die niet zo van het voorspel is via mail is (ze bestaan!), dan snap ik wel dat Vlinder denkt 'laat maar!'

Ik zou het overigens ook wel even duidelijk maken hem bijleren maar daar moet je dan wel zin in hebben. En dat haal ik dan niet zo uit haar (ingewikkelde) posts.
Het is denk ik idd een beetje wat sweetinez zegt, wil graag aandacht en daar niet om hoeven vragen;-) d vraag was heel duidelijk noppies, daten nu ongeveer een half jaar...en ergens wil ik helemaal niet stoppen want het was echt su per.... Ik wacht nog even af en hou jullie op de hoogte
Nee, is absoluut geen preutse minnaar! wat dat betreft konden we elkaar echt opgeilen alleen al via mail! ik denk dat onze (mijn) verwachtingen ook verder uitgesproken moeten worden...
Maar jullie hebben dagelijks contact, dat is toch best heel veel aandacht? Ik heb echt geen dagelijks contact (alhoewel, deze week wel en ik geniet me suf, maar dat is niet gebruikelijk).

En als het voor jou niet genoeg is en je wilt er ook niet om vragen, dan liggen jullie wrs op hele verschillende lijnen en zit er iets niet oke.

Het is alleen zo jammer om door een niet-beantwoorde vraag alles op te geven, toch? Zonder het bespreekbaar te maken. Hij kan ook niet ruiken dat jij je er aan irriteert en hij wordt nu afgerekend op iets, terwijl hij zich wrs van geen kwaad bewust is. Dat is niet helemaal fair.
Dat is waar noppies, maar ik vind het aan de andere kan niet netjes als je dgl contact hebt en dan ineens niets van je laat horen...tot op heden nog niets gehoord:-(

Maar ik wacht denk ik zijn mail/reactie even af en zal hem laten weten wat mijn verwachtingen zijn
quote:Rooss4 schreef op donderdag 15 november 2012 16:46 Goed ander onderwerp dan maar.

Wordt er nog geneukt hier of daar dit weekend of anderzijds? Ik niet. Even een opdroogmomentje
quote:Rooss4 schreef op donderdag 15 november 2012 16:46 Goed ander onderwerp dan maar.

Wordt er nog geneukt hier of daar dit weekend of anderzijds? Ik niet. Even een opdroogmomentje "Goed ander onderwerp dan maar.

Wordt er nog geneukt hier of daar dit weekend of anderzijds? Ik niet. Even een opdroogmomentje :Imao: "

Wordt er nog geneukt hier of daar dit weekend of anderzijds? Ik niet. Even een opdroogmomentje
Oh, wacht, dan begrijp ik het toch niet goed, geloof ik. Jullie HADDEN dagelijks contact en nu ineens niet meer.

Ik dacht dat jullie nog steeds dagelijks contact hadden en alleen die ene mail onbeantwoord bleef. Maar er dus nog wel geappt/gesmst/gebeld werd. Vandaar ook dat ik er niet zo'n drama in zag om het alsnog te vragen, als er dan toch dagelijks een contactmoment is. Als je helemaal niets meer hoort, snap ik het beter idd. Dan zou ik ook denken, stik er maar lekker in. Graag of niet.
Euh ... Dit was niet de bedoeling .

1x is genoeg , quoten via mobiel werkt voor geen meter .

Maar goed iedereen is op de hoogte nu in 3 fout van mijn wilde plannen !
quote:vlinder1200 schreef op 15 november 2012 @ 10:37:

hier binnenkort een date met nr 2 maar zit met iets en ik weet niet zo goed wat ik moet doen... Ondanks date op korte termijn geen antwoord op mijn mail...eerlijk gezegd vind ik dat echt niet tof, en brengt het me aan het twijfelen of ik de date wel door wil laten gaan... Of überhaupt het contact wil voortzetten maar beide vind ik een lastige beslissing over dat laatste.twijfel ik omdat we elkaar nu een tijdje niet gezien hebben en het contact anders is. Voor mijn gevoel is de leuke spanning ervan af (net hetgeen wat dit zo leuk maakte) nu heb ik zoiets dat de 'pijn' waarschijnlijk minder zal zijn omdat we elkaar al een poos niet gezien hebben en zal die beslissing nu miss het makkelijkste zijn, maar zoals ik al zei veel twijfelMisschien krijgt ie koude voeten? Ik weet niet hoe lang hij al je nr2 is en of dit de 1e date is, maar mijn nr2 heeft ook zijn momenten. Dan schrikt hij van ons gedrag, of het is gewoon heel erg druk op zijn werk (wij kennen elkaar al langer, dus ik weet een beetje hoe ie in elkaar zit ). Ik zou me er geen zorgen over maken en wanneer het te veel wordt nog even een smeuïg sms-je of e-mailtje eraan wijden!
Ben ik toch niet zo raar dus;-)O

en verder wel de verwachting hebben dat ik niet nog andere minnaars heb/neem!

Jullie hebben gelijk moet wel eea uitspreken tegen hem, zit mezelf nu te frustreren miss wel om niks...

Maar silver, jij gaat een leuk weekend tegemoet! Super! Geniet ervan!
Wij daten ongeveer een half jaar nu... Koude voeten wsl niet, date was ook zijn initiatief... Hebben al vaker afgesproken

Zoals ik zei wacht het nog even af iig bedankt voor de reacties
quote:triky schreef op 14 november 2012 @ 23:53:

[...]

hoi inside out..heel herkenbaar voor mij , behalve dat ik een man ben haha..3 jaar aan en uit met getrouwde vrouw , nu ook in de uit fase van mijn kant uit , hoewel ze er al weken op aanstuurde na koel en afstandelijk kontakt...we kunnen er maar geen stabiele verhouding van maken..ze word veel gekweld door schuldgevoelens en reageert dat op mij af..her vreet energie idd en moet maar eens afgelopen zijn..ik heb best wel aandacht van andere vrouwen , maar niemand die me , tot nu toe , zo raakt als zij..eigenlijk best irritant..Het is net een oneindig verhaal..keer op keer trappen we er weer in. Dan denk ik weleens wat moet je nou met die kerel, maar bij elke break breekt mijn hart. Ik weet ook dondersgoed dat zolang hij in mijn leven is ik niet open sta voor anderen.. Al mijn vrienden staan op punt van trouwen en kinderen krijgen en dan denk ik bij mezelf zit jij met je getrouwde kerel die je 1x in de maand ziet waar je nog dolblij mee bent ook. Nee, het is tijd voor een leuke vrijgezelle kerel die me gewoon mee uiteten kan nemen etc. ipv al dat stiekeme gedoe.. Nu hem nog uit mijn systeem krijgen...
Vandaag heb ik weer een heel andere kant van mezelf en nr2 leren kennen... Gedurende de dag steeds laten merken dat we behoorlijk in vuur en vlam staan voor elkaar, tot aan het moment dat we allebei (ik in ieder geval wel, kon hem niet zien) met een behoorlijke blos zaten (en ongemakkelijk op m'n stoel ). Met de belofte van zijn kant dat er in de nabije toekomst enige assistentie zou komen om het af te maken, zie ik mezelf nu toch echt richting een genuine love affair gaan. Oeps!
Inside out, dat is makkelijker gezegd dan gedaan maar groot gelijk heb je!

Lizzie, heerlijk toch, heel herkenbaar een rode blos;-)
@vlinder: Ja, heerlijk! Maar ook verwarrend. Kon me vandaag enkel op mijn oerdriften concentreren

Ben nu heel ongeduldig tot, en tegelijkertijd bang voor, het moment dat de belofte zal worden ingelost. Hoewel het waarschijnlijk niet fysiek zal zijn, is het toch weer een grens die ik over ga. Ben behoorlijk bleu wat betreft het uiten van mijn verlangens en heb iets dergelijks nog nooit gedaan. Ik ga altijd liever meteen praktisch te werk (hoewel het ook al weer enige jaren geleden is sinds nr1 zich aandiende).
Ja ik begrijp je, huidige minnaar is ook mijn 1e en sta zelf soms ook te kijken van welke grenzen ik over ga, nog geen spijt van gehad overigens!

Jullie hebben nog geen fysiek contact gehad? Ook niet gezoend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven