Sint, alsjeblieft, doe het niet!!

04-12-2012 20:13 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ril, ik hoorde zojuist dat mijn schoonmoeder is gesignaleerd in een winkel met Pip servies. Mijn eerste gedachte was: puh-liezzzzz, laat mijn lootje niet in haar handen gevallen zijn!

Wat wil jij écht niet cadeau krijgen van Sinterklaas?

Graag met plaatje. Ik trap af.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Haha leuke OP :-)

Op mijn anti-lijstje: nóg meer lelijke onderzetters, waxinelichthouders, fotolijstjes en kaarsen. Het is het altijd nét niet.
huishoudelijke apparatuur.. NEEE
Dana

- Douchegel, bodylotion etc. Vaak net van de verkeerde geur.

- Sokken

- Prullaria voor in huis

- Herriespeelgoed van de Action voor de kinderen (heeft wel weer als voordeel dat het snel stuk is)
Ik heb hetzelfde met Blond-servies! Zo stom!
Alsjeblieft niet weeeeeer een Dove-cadeaupakket!
haha, je topictitel samen met je avatar heel grappig
Ik ben zo ontzettend stout geweest dat het mij gaat verbazen als ik op 6 december wakker word in mijn eigen bed en niet god weet waar op de boot richting Spanje.

Dus het zal me een worst zijn wat ik ga krijgen. Ik laat het na aan de achterblijvers.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Parfum. Zo vervelend dat toneelstukje "Snif snif... mmm lekker!!"

"Ja echt? Wel eerlijk zeggen hoor." "Jaaa echt heel erg lekker!!"

Ik KAN niet liegen, sorry.

edit; haha ik kan wel liegen dus, ik kan niet de waarheid vertellen moest dat zijn. Vervelende eigenschap, ik weet het.
het is hier binnen beter dan buiten

Eigenlijk vind ik alleen de espresso boontjes van simon levelt echt lekker. Alle andere goedbedoelde meuk, liever niet.
[img]http://www.dagelijksekoopjes.nl/img/koo ... -van-3.jpg[/img]

vorig jaar gekregen (en niet zo heel blij mee)
'k was even vergeten dat ik niet zomaar plaatjes kon plakken, maar je kunt in de url wel lezen wat het was
quote:citronella schreef op 04 december 2012 @ 20:21:

[img]http://www.dagelijksekoopjes.nl/img/koo ... -van-3.jpg[/img]

vorig jaar gekregen (en niet zo heel blij mee)Vraag aan de Sint eerst es een plaatjesplaklicentie.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
oh doe mij die PIP-theepot maar! Super!

wat ik niet wil:

- goedkope douchegels of shampoos van Action of Zeeman etc. Heb zelf al genoeg en dat zijn goede merken. Dus die goedkope gebruik ik toch niet.

- Een beker met een of andere flauwe tekst er op zoals: beste mama blabla

- dvd's uit de graaibak (ik download alles)

- sowieso prullaria zoals waxinedingetjes, spuuglelijke beeldjes etc

- sieraden gemaakt van kralen

- ik zoek graag zelf mijn parfum uit. zit niet te wachten op een Maroucha geur of ander plee-geurtje.

- knuffelbeesten. (wtf moet ik er mee. en nee ook niet leuk als ze een of ander stom geluid maken)

Ik ben niet zo'n koekjes mens, doe mij maar echte snoep, borstplaat, marsepein
Een 'prachtige' damesroman, omdat ik zo van lezen hou. (Sja Elizabeth George en Nicci French schrijven toch net iets anders...).
oh je vroeg ook om een plaatje

het kadootje van citronella:

Ik ben wel even Sinterklaas!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sponsen, afwasborstels, ik heb ze een keer linia recta tegen het voorhoofd van manlief gegooid, echt.
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 04 december 2012 @ 20:23:

oh doe mij die PIP-theepot maar! Super!

wat ik niet wil:

- goedkope douchegels of shampoos van Action of Zeeman etc. Heb zelf al genoeg en dat zijn goede merken. Dus die goedkope gebruik ik toch niet.

- Een beker met een of andere flauwe tekst er op zoals: beste mama blabla

- dvd's uit de graaibak (ik download alles)

- sowieso prullaria zoals waxinedingetjes, spuuglelijke beeldjes etc

- sieraden gemaakt van kralen

- ik zoek graag zelf mijn parfum uit. zit niet te wachten op een Maroucha geur of ander plee-geurtje.

- knuffelbeesten. (wtf moet ik er mee. en nee ook niet leuk als ze een of ander stom geluid maken)+ 1
dank je

maarre.. misschien is na morgen een kadootjes ruiltopic een idee? want je hebt al liefhebbers voor je piptheepot zo te zien
Heerlijk herkenbaar allemaal!

Maar die kerstmannen-lichtslang van Citronella slaat wel álles!

Is die voor binnenshuis of moet 'ie ook nog prominent aan de gevel bevestigd worden?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nah gooi ik me daar nu even naast de schoen.

Weer geen Sinterklaas dit jaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven