Sint, alsjeblieft, doe het niet!!
dinsdag 4 december 2012 om 20:13
Ril, ik hoorde zojuist dat mijn schoonmoeder is gesignaleerd in een winkel met Pip servies. Mijn eerste gedachte was: puh-liezzzzz, laat mijn lootje niet in haar handen gevallen zijn!
Wat wil jij écht niet cadeau krijgen van Sinterklaas?
Graag met plaatje. Ik trap af.
Wat wil jij écht niet cadeau krijgen van Sinterklaas?
Graag met plaatje. Ik trap af.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 4 december 2012 om 20:20
Ik ben zo ontzettend stout geweest dat het mij gaat verbazen als ik op 6 december wakker word in mijn eigen bed en niet god weet waar op de boot richting Spanje.
Dus het zal me een worst zijn wat ik ga krijgen. Ik laat het na aan de achterblijvers.
Dus het zal me een worst zijn wat ik ga krijgen. Ik laat het na aan de achterblijvers.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 4 december 2012 om 20:20
Parfum. Zo vervelend dat toneelstukje "Snif snif... mmm lekker!!"
"Ja echt? Wel eerlijk zeggen hoor." "Jaaa echt heel erg lekker!!"
Ik KAN niet liegen, sorry.
edit; haha ik kan wel liegen dus, ik kan niet de waarheid vertellen moest dat zijn. Vervelende eigenschap, ik weet het.
"Ja echt? Wel eerlijk zeggen hoor." "Jaaa echt heel erg lekker!!"
Ik KAN niet liegen, sorry.
edit; haha ik kan wel liegen dus, ik kan niet de waarheid vertellen moest dat zijn. Vervelende eigenschap, ik weet het.
het is hier binnen beter dan buiten
dinsdag 4 december 2012 om 20:21
[img]http://www.dagelijksekoopjes.nl/img/koo ... -van-3.jpg[/img]
vorig jaar gekregen (en niet zo heel blij mee)
vorig jaar gekregen (en niet zo heel blij mee)
dinsdag 4 december 2012 om 20:23
quote:citronella schreef op 04 december 2012 @ 20:21:
vorig jaar gekregen (en niet zo heel blij mee)Vraag aan de Sint eerst es een plaatjesplaklicentie.
vorig jaar gekregen (en niet zo heel blij mee)Vraag aan de Sint eerst es een plaatjesplaklicentie.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 4 december 2012 om 20:23
oh doe mij die PIP-theepot maar! Super!
wat ik niet wil:
- goedkope douchegels of shampoos van Action of Zeeman etc. Heb zelf al genoeg en dat zijn goede merken. Dus die goedkope gebruik ik toch niet.
- Een beker met een of andere flauwe tekst er op zoals: beste mama blabla
- dvd's uit de graaibak (ik download alles)
- sowieso prullaria zoals waxinedingetjes, spuuglelijke beeldjes etc
- sieraden gemaakt van kralen
- ik zoek graag zelf mijn parfum uit. zit niet te wachten op een Maroucha geur of ander plee-geurtje.
- knuffelbeesten. (wtf moet ik er mee. en nee ook niet leuk als ze een of ander stom geluid maken)
wat ik niet wil:
- goedkope douchegels of shampoos van Action of Zeeman etc. Heb zelf al genoeg en dat zijn goede merken. Dus die goedkope gebruik ik toch niet.
- ik zoek graag zelf mijn parfum uit. zit niet te wachten op een Maroucha geur of ander plee-geurtje.
- knuffelbeesten. (wtf moet ik er mee. en nee ook niet leuk als ze een of ander stom geluid maken)
dinsdag 4 december 2012 om 20:25
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 04 december 2012 @ 20:23:
wat ik niet wil:
- knuffelbeesten. (wtf moet ik er mee. en nee ook niet leuk als ze een of ander stom geluid maken)+ 1
wat ik niet wil:
- knuffelbeesten. (wtf moet ik er mee. en nee ook niet leuk als ze een of ander stom geluid maken)+ 1
dinsdag 4 december 2012 om 20:26