Herfsttetters!
woensdag 5 december 2012 om 15:22
Ik ga volgend jaar weer eens (achterstallig )onderhoud doen aan zorg voor mezelf (tandarts, mondhygieniste, spiraalvervanging) en ik vind 350 eb al genoeg dusi durf dat niet blij dat die prijzen voor de tandarts weer gelijk zijn.
Hoop dat je weinig nodig hebt. Krijg je personeelskorting?
Viool houdt het denk ik ook wel op die 350
We hadden vandaag een beetje een flauwekul afspraak bij de anesthesist. Leverde eigenlijk de vragenlijst in en dat was het. Maar het was wel een ontzettend leuk mens.
Hoop dat je weinig nodig hebt. Krijg je personeelskorting?
Viool houdt het denk ik ook wel op die 350
We hadden vandaag een beetje een flauwekul afspraak bij de anesthesist. Leverde eigenlijk de vragenlijst in en dat was het. Maar het was wel een ontzettend leuk mens.
Het Viva forum is papaja.
woensdag 5 december 2012 om 15:24
quote:Olijfje_ schreef op 05 december 2012 @ 15:18:
Mijn eigen risico is altijd in maart ofzo er al door. Krijg ook elk jaar een compensaaaasie van het CAK
Das fijn dat dat er is voor Gronings zieken Volgend jaar is dat bedrag ook hoger.
Ik sta dit jaar nog op ¤0 en vorig jaar was het ¤20 ivm antibioticakuurtje
Dusss...shit can happen maar als ik niet onder een bus loop ofzo of een ernstige ziekte krijg zou ik maar zo een "voordelig" jaar kunnen hebben qua zorgkosten.
Kom nu op ¤80 per maand en daar zit een aanvullende verzekering bij in.
Mijn eigen risico is altijd in maart ofzo er al door. Krijg ook elk jaar een compensaaaasie van het CAK
Das fijn dat dat er is voor Gronings zieken Volgend jaar is dat bedrag ook hoger.
Ik sta dit jaar nog op ¤0 en vorig jaar was het ¤20 ivm antibioticakuurtje
Dusss...shit can happen maar als ik niet onder een bus loop ofzo of een ernstige ziekte krijg zou ik maar zo een "voordelig" jaar kunnen hebben qua zorgkosten.
Kom nu op ¤80 per maand en daar zit een aanvullende verzekering bij in.
woensdag 5 december 2012 om 15:24
Ghehe, ik ga zaterdagochtend taart halen, als ze nog borstplaat hebben, zal ik meenemen. Maar was al bijna op, marsepein ook.
De stoel kan ik wel regelen
Ik moet nog even verzekering informeren... Kijken of het nu via mijn werk kan. We waren collectief via E zijn werk, maarja, werkgever failliet. Dus moesten we opeens 60 euro meer betalen per maand. Beetje jammer wel.
Ik moet nog even verzekering informeren... Kijken of het nu via mijn werk kan. We waren collectief via E zijn werk, maarja, werkgever failliet. Dus moesten we opeens 60 euro meer betalen per maand. Beetje jammer wel.
woensdag 5 december 2012 om 15:28
quote:pilou schreef op 05 december 2012 @ 15:26:
Oh, dat is niet gek Bieb... Maarja, hier ook chronisch ziek en slik ook regelmatig antibiotica. Dus niet handig voor mij die eigenrisico denk ik... Hoewel... 80 euro pm en 150 euro extra eigen risico... Volgensmij ben ik dan nog steeds goedkoper uit. Die ¤500 is extra bovenop je ¤350..dus ¤850 eerst zelf dokken bij zorgkosten.
Oh, dat is niet gek Bieb... Maarja, hier ook chronisch ziek en slik ook regelmatig antibiotica. Dus niet handig voor mij die eigenrisico denk ik... Hoewel... 80 euro pm en 150 euro extra eigen risico... Volgensmij ben ik dan nog steeds goedkoper uit. Die ¤500 is extra bovenop je ¤350..dus ¤850 eerst zelf dokken bij zorgkosten.
woensdag 5 december 2012 om 15:30
quote:pilou schreef op 05 december 2012 @ 15:24:
Ghehe, ik ga zaterdagochtend taart halen, als ze nog borstplaat hebben, zal ik meenemen. Maar was al bijna op, marsepein ook.
kon zorgverzekering geen mobiliteitscollectief aanbieden?
Dat hebben wij wel voor klanten die ontslagen zijn of waarvan de werkgever failliet is.
Dan blijft de korting op de polis wel doorlopen (alleen evt. extra vergoedingen stoppen)
kon zorgverzekering geen mobiliteitscollectief aanbieden?
Dat hebben wij wel voor klanten die ontslagen zijn of waarvan de werkgever failliet is.
Dan blijft de korting op de polis wel doorlopen (alleen evt. extra vergoedingen stoppen)
woensdag 5 december 2012 om 15:54
Oh, is de compensatie voor Groningers volgend jaar weer hoger? Da's mooi, dit jaar was ook al hoger nl. Met al mijn medicatie en artsenbezoeken is hoger eigen risico echt niet verstandig voor mij. Ik heb dus wel een aanvullende verzekering maar die heb ik eigenlijk puur omdat ik dan mijn melatonine vergoed krijg en dan dus goedkoper uit ben dan wanneer ik mijn melatonine zelf koop Eigenlijk moet ik die aanvullende eens uit gaan buiten en eens lekker naar de fysio voor mijn af en toe nog steeds irritante spieren/gewrichten
Ik ben mijn eigen bananenschil