Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
vrijdag 7 december 2012 om 22:50
Ik heb een goedwerkende zwarte Senseo in de aanbieding. Ik ben over gegaan op een espresso apparaat omdat ik van een sterke bak koffie houd . Kan opgestuurd worden!
Edit: Foto van internet geplukt.
http://www.snuffelmarkt.n ... a-staat-marktgigant1.jpeg
Edit: Foto van internet geplukt.
http://www.snuffelmarkt.n ... a-staat-marktgigant1.jpeg
zaterdag 8 december 2012 om 13:47
Lelyyyy!
Ik heb gisteren je pakketje gekregen! Hardstikke bedankt!! Ik ben er heel blij mee, vooral met alle sieraden die er bij zaten.
Die zijn echt geweldig om uit elkaar te halen en weer nieuwe dingen mee te maken!! Er zitten prachtige hangers en kralen bij.
Whoohoe!!
Ga er straks mee beginnen, met alles uitzoeken, sorteren en afbreken
Heeeeeel erg bedankt!
Enne, laat je me je rekeningnummer nog even weten? Dan kan ik de verzendkosten over maken!
Ik heb gisteren je pakketje gekregen! Hardstikke bedankt!! Ik ben er heel blij mee, vooral met alle sieraden die er bij zaten.
Die zijn echt geweldig om uit elkaar te halen en weer nieuwe dingen mee te maken!! Er zitten prachtige hangers en kralen bij.
Whoohoe!!
Ga er straks mee beginnen, met alles uitzoeken, sorteren en afbreken
Heeeeeel erg bedankt!
Enne, laat je me je rekeningnummer nog even weten? Dan kan ik de verzendkosten over maken!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 8 december 2012 om 16:02
quote:MamaK77 schreef op 08 december 2012 @ 14:22:
Marels, heb je m'n berichtje gelezen? Nee, ik negeer je niet en ik heb geen mail ontvangen. Helaas zijn de videobanden al weg, maar ik had ze je echt gegund.
Had ik niet gelezen, nee.
Ik heb je ook niet gemaild want ik had geen mail van je. Ik vond het gewoon raar dat ik er naar vroeg en dat je op dat moment op het topic aan het lezen was, en dat er geen reactie kwam.
Geeft niks dat ze weg zijn!
Marels, heb je m'n berichtje gelezen? Nee, ik negeer je niet en ik heb geen mail ontvangen. Helaas zijn de videobanden al weg, maar ik had ze je echt gegund.
Had ik niet gelezen, nee.
Ik heb je ook niet gemaild want ik had geen mail van je. Ik vond het gewoon raar dat ik er naar vroeg en dat je op dat moment op het topic aan het lezen was, en dat er geen reactie kwam.
Geeft niks dat ze weg zijn!
zaterdag 8 december 2012 om 16:13
quote:lelytjevandalen schreef op 08 december 2012 @ 14:22:
Graag gedaan marels. Ben blij dat er nu nog wat mee gedaan wordt.
Zal je nog mailtje sturen. Haal je er dan wel de kosten van pinkeltje af?
Ben er echt heel blij mee!
Er zit echt een heleboel bij wat ik heel goed kan gebruiken!
Graag gedaan marels. Ben blij dat er nu nog wat mee gedaan wordt.
Zal je nog mailtje sturen. Haal je er dan wel de kosten van pinkeltje af?
Ben er echt heel blij mee!
Er zit echt een heleboel bij wat ik heel goed kan gebruiken!
zaterdag 8 december 2012 om 18:04
zaterdag 8 december 2012 om 19:13
zaterdag 8 december 2012 om 20:00
quote:Shenandoah schreef op 08 december 2012 @ 18:04:
@soley
Zitten leuke dingen tussen, kan alleen een jongen geen roze aandoen ;P
Die wip krokodil is erg leuk, maar beetje ver uit de buurt helaas.
@isa
mocht flower geen interesse hebben in de difrax flessen heb ik dat wel. Wat heb je precies? Kan dat zo snel even niet terug vinden.Een kleintje en middelgrote zwart (beide gebruikt) en een grote in het roze (ongebruikt).
@soley
Die wip krokodil is erg leuk, maar beetje ver uit de buurt helaas.
@isa
mocht flower geen interesse hebben in de difrax flessen heb ik dat wel. Wat heb je precies? Kan dat zo snel even niet terug vinden.Een kleintje en middelgrote zwart (beide gebruikt) en een grote in het roze (ongebruikt).
zaterdag 8 december 2012 om 20:00
Geloof dat je dochter een lege kast heeft nu?
Ik heb inmiddels ook voor een gedeelte via dit topic erg leuke kleding voor zoonlief liggen t/m 74, kan dus voorlopig vooruit.
Gister van een vriendin een leuk ski pak gekregen voor als meneer in een maatje groter zit, dat was zo'n beetje het enige dat ik nog miste ;P
Dus alle dames die mj kleding gestuurd hebben nogmaals dank.
Ik heb inmiddels ook voor een gedeelte via dit topic erg leuke kleding voor zoonlief liggen t/m 74, kan dus voorlopig vooruit.
Gister van een vriendin een leuk ski pak gekregen voor als meneer in een maatje groter zit, dat was zo'n beetje het enige dat ik nog miste ;P
Dus alle dames die mj kleding gestuurd hebben nogmaals dank.
zaterdag 8 december 2012 om 20:16
@isa
Mocht soley geen interesse meer hebben heb ik wel interesse in beide zwarte flessen en de bijpassende spenen. Zit nu aan de avent flessen, maar zoonlief drinkt daar toch niet helemaal lekker uit. Gister toevallig een difrax fles geprobeerd en dat beviel beter. De persoon waar ik die fles van had geleend heeft hem echter zelf weer nodig.
Mocht soley geen interesse meer hebben heb ik wel interesse in beide zwarte flessen en de bijpassende spenen. Zit nu aan de avent flessen, maar zoonlief drinkt daar toch niet helemaal lekker uit. Gister toevallig een difrax fles geprobeerd en dat beviel beter. De persoon waar ik die fles van had geleend heeft hem echter zelf weer nodig.
zaterdag 8 december 2012 om 20:49
quote:Shenandoah schreef op 08 december 2012 @ 18:04:
@soley
Die wip krokodil is erg leuk, maar beetje ver uit de buurt
Neuh, dat zou ik ook niet zo snel doen. Dat bruin met grijze shirt is eigenlijk voor een jongetje, maar stond mijn dochter heel leuk met een spijkerrokje en grijze maillot. Maar dat is het wel, de rest is echt meisje-meisje.
Die krokodil raak ik aan de straatstenen niet kwijt zeg
@soley
Die wip krokodil is erg leuk, maar beetje ver uit de buurt
Neuh, dat zou ik ook niet zo snel doen. Dat bruin met grijze shirt is eigenlijk voor een jongetje, maar stond mijn dochter heel leuk met een spijkerrokje en grijze maillot. Maar dat is het wel, de rest is echt meisje-meisje.
Die krokodil raak ik aan de straatstenen niet kwijt zeg
zaterdag 8 december 2012 om 21:00
zaterdag 8 december 2012 om 21:04
Ik heb hier de speelgoedkast uitgeruimd, en straks wel eea in de aanbieding.
Oa. houten insteekpuzzels (auto's, auto's, boerderij en dieren)
knuffels
mini boodschappen van de ah
vingerpoppetjes
wat plastic poppetjes
Voor de zwangeren heb ik evt. nog wat meisjeskleding tm maatje 62, en neutrale rompers in 50/56.
Roep me anders even hier met wat je specifiek zoekt, dan kan ik kijken voor je.
(sokjes heb ik alleen meisjes 50/56 nog geloof ik)
Oa. houten insteekpuzzels (auto's, auto's, boerderij en dieren)
knuffels
mini boodschappen van de ah
vingerpoppetjes
wat plastic poppetjes
Voor de zwangeren heb ik evt. nog wat meisjeskleding tm maatje 62, en neutrale rompers in 50/56.
Roep me anders even hier met wat je specifiek zoekt, dan kan ik kijken voor je.
(sokjes heb ik alleen meisjes 50/56 nog geloof ik)
zaterdag 8 december 2012 om 22:11
zaterdag 8 december 2012 om 22:17
Heb boekjes van Jorrie en Erkel bij postkantoor afgeleverd vandaag.
(zal vandaag of morgen ook wel even mailen, maar misschien lezen betreffende forummers eerst hier toevallig). Eentje vielen de portokosten lager uit, dus die komen nog retour.
Iemand mijn blauwe plek hebben? Liep wat sneller dan goed bleek te zijn..
(zal vandaag of morgen ook wel even mailen, maar misschien lezen betreffende forummers eerst hier toevallig). Eentje vielen de portokosten lager uit, dus die komen nog retour.
Iemand mijn blauwe plek hebben? Liep wat sneller dan goed bleek te zijn..