Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
zondag 9 december 2012 om 20:30
Oke, dat begrijp ik natuurlijk wel Zoeb. Ik vroeg het me gewoon af.
Maar wat is dat een taaie rakker zeg, die moeder van jou.
Laat jij alles morgen nou maar gewoon door gaan. Het lijkt nu weer onder controle te zijn en je mag niet vergeten ook aan jezelf te denken.Zeker als ik lees dat je krom loopt van de pijn.
Het was best lekker om buiten te zijn vanmiddag, helemaal niet koud. Ik heb lekker in mijn uppie winkel-in-winkel-uit gedaan. Wel al wat gekocht voor onder de kerstboom maar nog lang niet alles.
Morgen een dag werken.
Maar wat is dat een taaie rakker zeg, die moeder van jou.
Laat jij alles morgen nou maar gewoon door gaan. Het lijkt nu weer onder controle te zijn en je mag niet vergeten ook aan jezelf te denken.Zeker als ik lees dat je krom loopt van de pijn.
Het was best lekker om buiten te zijn vanmiddag, helemaal niet koud. Ik heb lekker in mijn uppie winkel-in-winkel-uit gedaan. Wel al wat gekocht voor onder de kerstboom maar nog lang niet alles.
Morgen een dag werken.
maandag 10 december 2012 om 19:45
Nog geen nieuws van Zoeb?
Ach Coetje, het was meer een gevalletje van 'je had er bij moeten zijn'.
Het hoogbejaarde mens (netjes gekapt en flink in de make-up) dacht met een houding van 'ikmagdatwantikbenbejaarddusrespectvoormij een voorkeursbehandeling te kunnen krijgen en probeerde onze aandacht te trekken door op luide toon door heel de zaak 'hé!' te roepen. De blikken die mijn bazin en ik elkaar toe worpen waren echt schitterend. Kortom, je had er bij moeten zijn.
Het was weer zwaar.
Maar ook weer leuk en daar doen we het tenslotte voor hè?
Morgen een dagje vrij.
Eerst tennis en koffieleut,
boodschappen,
een wasje opvouwen,
de laatste kerstversiering ophangen en
een deurkrans maken.
Ach Coetje, het was meer een gevalletje van 'je had er bij moeten zijn'.
Het hoogbejaarde mens (netjes gekapt en flink in de make-up) dacht met een houding van 'ikmagdatwantikbenbejaarddusrespectvoormij een voorkeursbehandeling te kunnen krijgen en probeerde onze aandacht te trekken door op luide toon door heel de zaak 'hé!' te roepen. De blikken die mijn bazin en ik elkaar toe worpen waren echt schitterend. Kortom, je had er bij moeten zijn.
Het was weer zwaar.
Maar ook weer leuk en daar doen we het tenslotte voor hè?
Morgen een dagje vrij.
Eerst tennis en koffieleut,
boodschappen,
een wasje opvouwen,
de laatste kerstversiering ophangen en
een deurkrans maken.
maandag 10 december 2012 om 20:43
Ik slaap alleen maar. Ik ben wakker voor de controles en slaap weer verder. Alles goed gegaan hoor. Ik heb een JJ catheter inwendig die blijft zitten. Verder weet ik nog niks. Maar ben wel pijnvrij. Jippieajeehee geen pijn. En ik ben net een dronken lor door het infuus.
Erg leuk Infuus. Geen piemels maar wel de slappe lach als ik wakker ben.
Erg leuk Infuus. Geen piemels maar wel de slappe lach als ik wakker ben.
dinsdag 11 december 2012 om 12:20