Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
dinsdag 11 december 2012 om 23:25
Lieve meiden en de dag was nog niet voorbij.
Rond half zes belde jongste in paniek dat Edens mamma een heftige bloeding had. Hij wist het ook niet meer. De HAP was al drie keer gebeld. Ik riep dat hij 112 moest bellen en dat ik eraan kwam. Ik ben in joggingbroek en nachthemd de auto in gesprongen en ik hoorde de ambulance al. Toen ik aankwam waren ze met drie man met haar bezig om de bloeding te stoppen. Er lag werkelijk waar overal bloed en de halve inhoud van een ambulance over de bovenverdieping verspreid.
Ze is met spoed gecuretteerd, gelukkig is alles goed. Ik zag echt doemscenario's. Ik heb Eden meegnomen.
Meiden zo'n dag moet je niet teveel meemaken.
Ik zit nu heel heftig te trillen op mijn stoel.
Rond half zes belde jongste in paniek dat Edens mamma een heftige bloeding had. Hij wist het ook niet meer. De HAP was al drie keer gebeld. Ik riep dat hij 112 moest bellen en dat ik eraan kwam. Ik ben in joggingbroek en nachthemd de auto in gesprongen en ik hoorde de ambulance al. Toen ik aankwam waren ze met drie man met haar bezig om de bloeding te stoppen. Er lag werkelijk waar overal bloed en de halve inhoud van een ambulance over de bovenverdieping verspreid.
Ze is met spoed gecuretteerd, gelukkig is alles goed. Ik zag echt doemscenario's. Ik heb Eden meegnomen.
Meiden zo'n dag moet je niet teveel meemaken.
Ik zit nu heel heftig te trillen op mijn stoel.
woensdag 12 december 2012 om 00:30
Lieve, lieve Zoeb, wat een schrik. Mijn gedachten zijn bij jou en je familie.
Zelf ben ik weer een beetje boven water gekropen. Had echt even tijd nodig om tot mezelf te komen.
Afgelopen weekend verjaardag van zoon gevierd, was heel leuk en gezellig.
Op het werk is het razenddruk, maar nog steeds heel leuk.
Omgaand sterkte, Zoeb!
Zelf ben ik weer een beetje boven water gekropen. Had echt even tijd nodig om tot mezelf te komen.
Afgelopen weekend verjaardag van zoon gevierd, was heel leuk en gezellig.
Op het werk is het razenddruk, maar nog steeds heel leuk.
Omgaand sterkte, Zoeb!
woensdag 12 december 2012 om 11:46
Ik ben ziek, voorlopig. Mijn werk belde net en ik moest het maar rustig aan doen.
Ik wordt straks door broers opgehaald en blijf daar tot de begrafenis. Ik barst van de pijn en kan niet zelf rijden of met de trein en Jan trekt het ook even niet meer. Bij zijn broer is deze week slokdarmkanker vastgesteld. Moet nu echt even aan mezelf gaan denken, hoe rot ik dit ook voor hem vind, maar hij heeft zijn broers en zussen in de buurt zitten,.
Het gaat nu even niet lekker met mij, maar ik wil nu toch bij mijn broers en zussen zijn.
Het komt opeens allemaal binnen bij me. Ik heb het ijskoud en zit alleen maar te bibberen.
De uitslagen van Jan waren goed. Dat gelukkig wel. Ik had slechte uitslagen niet meer kunnen handelen denk ik zomaar.
Wendy is ook net weer thuis gekomen.
Ik wordt straks door broers opgehaald en blijf daar tot de begrafenis. Ik barst van de pijn en kan niet zelf rijden of met de trein en Jan trekt het ook even niet meer. Bij zijn broer is deze week slokdarmkanker vastgesteld. Moet nu echt even aan mezelf gaan denken, hoe rot ik dit ook voor hem vind, maar hij heeft zijn broers en zussen in de buurt zitten,.
Het gaat nu even niet lekker met mij, maar ik wil nu toch bij mijn broers en zussen zijn.
Het komt opeens allemaal binnen bij me. Ik heb het ijskoud en zit alleen maar te bibberen.
De uitslagen van Jan waren goed. Dat gelukkig wel. Ik had slechte uitslagen niet meer kunnen handelen denk ik zomaar.
Wendy is ook net weer thuis gekomen.
woensdag 12 december 2012 om 11:52
Och lieve Zoeb toch!Fijn dat je broers je komen halen,ik denk ook zomaar dat je daar goed verzorgd wordt.En het is natuurlijk fijn om in deze verdrietige tijd je familie om je heen te hebben.
Nu ook nog een zieke schoonbroer,jullie krijgen het wel enorm voor jullie kiezen.
Fijn dat de uitslagen van Jan goed waren,dat is toch een hele geruststelling!
Sterkte lieverd,en denk ook aan jezelf hoor
Nu ook nog een zieke schoonbroer,jullie krijgen het wel enorm voor jullie kiezen.
Fijn dat de uitslagen van Jan goed waren,dat is toch een hele geruststelling!
Sterkte lieverd,en denk ook aan jezelf hoor
woensdag 12 december 2012 om 12:42
Tjeemig Zoeb, hoe is het mogelijk wat een dag..
Ik kan me goed voorstellen dat je nu bij je broers wil zijn, fijn dat ze je op komen halen.
Ook voor Jan lijkt het me niet makkelijk, maar gelukkig dat zijn eigen uitslagen weer goed zijn.
Heb je voor jezelf goede pijnstilling?
Heel veel sterkte de komende dagen, weken...
Er gaat ook hier weer een kaarsje voor jullie aan.
Ik kan me goed voorstellen dat je nu bij je broers wil zijn, fijn dat ze je op komen halen.
Ook voor Jan lijkt het me niet makkelijk, maar gelukkig dat zijn eigen uitslagen weer goed zijn.
Heb je voor jezelf goede pijnstilling?
Heel veel sterkte de komende dagen, weken...
Er gaat ook hier weer een kaarsje voor jullie aan.
woensdag 12 december 2012 om 13:00
Lieve Zoeb, door allerlei onbelangrijke drukte al even niet gelezen en nu lees ik dit allemaal... Gecondoleerd met je moeder en een hele dikke voor jou! Het is wel heel erg veel wat er nu in een paar dagen tijd op je bordje komt, TEveel....
Ik hoop dat het met schoondochter snel beter gaat, geen rustige relaxte kraamtijd voor haar zeg.. wel heel fijn dat ze zo'n superlieve schoonmoeder heeft!!
Maar.. nu inderdaad even heel goed aan jezelf gaan denken, geen wonder dat het nu allemaal keihard binnenkomt ineens. Heel veel sterkte en pas goed op jezelf!
Ik hoop dat het met schoondochter snel beter gaat, geen rustige relaxte kraamtijd voor haar zeg.. wel heel fijn dat ze zo'n superlieve schoonmoeder heeft!!
Maar.. nu inderdaad even heel goed aan jezelf gaan denken, geen wonder dat het nu allemaal keihard binnenkomt ineens. Heel veel sterkte en pas goed op jezelf!
woensdag 12 december 2012 om 16:17
En weer bijgelezen. Mooi, Goldie!
Zoeb, je bent een schoonmoeder uit duizenden! Heerlijk dat je je schoondochter ontlast als het kan. Okee, knuffelen is ook leuk natuurlijk
Nu lief voor jezelf wezen.
Ik heb op het moment (met hulp) het huishouden redelijk onder controle, moet wel alle zeilen bijzetten om dit zo te houden. Verder bezig met werk, fysio, goederenrecht en zo her en der wat bijstand voor huiswerk. Opjagen, met name.
Knuffel voor allen!
Zoeb, je bent een schoonmoeder uit duizenden! Heerlijk dat je je schoondochter ontlast als het kan. Okee, knuffelen is ook leuk natuurlijk
Ik heb op het moment (met hulp) het huishouden redelijk onder controle, moet wel alle zeilen bijzetten om dit zo te houden. Verder bezig met werk, fysio, goederenrecht en zo her en der wat bijstand voor huiswerk. Opjagen, met name.
Knuffel voor allen!
woensdag 12 december 2012 om 17:11
Wat leuk Gold!
Vriendin is geweest dus wij zijn allemaal weer geknipt en Oudste en ik gekleurd.Oudste heeft een "dip" De onderste rand van haar haar is donkerder geverfd,was het er eerst niet helemaal mee eens,maar moet zeggen dat het erg leuk is.
Zoeb,fijn dat schoondochter weer thuis is.
Mamz,ik volg je wel op twitter hoor,dus krijg toch wel het een en ander over jouw leventje mee
Knuffel terug!!
Vriendin is geweest dus wij zijn allemaal weer geknipt en Oudste en ik gekleurd.Oudste heeft een "dip" De onderste rand van haar haar is donkerder geverfd,was het er eerst niet helemaal mee eens,maar moet zeggen dat het erg leuk is.
Zoeb,fijn dat schoondochter weer thuis is.
Mamz,ik volg je wel op twitter hoor,dus krijg toch wel het een en ander over jouw leventje mee
Knuffel terug!!
woensdag 12 december 2012 om 23:20
Morgen werk ik een dag extra want mijn bazin belde dat de kerstdrukte al lijkt te zijn begonnen.
Vanavond hebben Oudste en ik bij tante kerststukjes gemaakt. Wat een creativiteit op een dag hè?
Shadow, leuk om jou ook weer te lezen. Fijn dat het weer beter met je gaat.
Coetje, Troela wil dat ook met haar haar, maar ik ben nog niet 'om'.
Ik gooi er maar weer eens een group in.
Vanavond hebben Oudste en ik bij tante kerststukjes gemaakt. Wat een creativiteit op een dag hè?
Shadow, leuk om jou ook weer te lezen. Fijn dat het weer beter met je gaat.
Coetje, Troela wil dat ook met haar haar, maar ik ben nog niet 'om'.
Ik gooi er maar weer eens een group in.