Serious Request 2012 Enschede
dinsdag 18 december 2012 om 11:05
dinsdag 18 december 2012 om 11:09
Ik ga zeker weten:) Woon er vlakbij dus sta zo'n beetje iedere avond wel in de buurt van het Glazen huis. Vrijdag en maandag gaan we met een grote groep, geld is al ingezameld via verschillende kanalen:) Het hoort voor mij bij de kerstdagen. 3fm luisteren, kijken naar de beelden en nu voor het eerst langs bij het Glazen huis.
dinsdag 18 december 2012 om 11:14
Gelukkig zijn er genoeg kroegen in Enschede waar je naar binnen kunt wippen als het koud is, maar verder inderdaad een beetje dom in de kou staan, luisteren naar muziek, spontane dansacties of geldinzamelacties etc. Ieder zijn ding, dit jaar is dit mijn ding:)
Bovendien is het maandag kerstmiddag, een redelijk bekend fenomeen in Hengelo, Enschede, veel kroegen open, waardoor het denk ik nog een wat andere sfeer heeft a.s. maandag dan de andere dagen. Zeker met de sluiting. Veel studenten/jongeren zijn dan al in de stad om kerstmiddag te 'vieren'. Ikzelf ook:)
Bovendien is het maandag kerstmiddag, een redelijk bekend fenomeen in Hengelo, Enschede, veel kroegen open, waardoor het denk ik nog een wat andere sfeer heeft a.s. maandag dan de andere dagen. Zeker met de sluiting. Veel studenten/jongeren zijn dan al in de stad om kerstmiddag te 'vieren'. Ikzelf ook:)
dinsdag 18 december 2012 om 11:16
Ik ben er een paar keer geweest toen het in Utrecht was en ik nog vaak uitging. Je staat er gewoon met zijn allen omheen, om dat glazen huis dus in de kou, naar binnen te staren. Ik kan mij niet herinneren dat de optreden en artiesten buiten waren, alles gebeurd volgens mij daarbinnen.
Met Koninginnedag, Carnaval enz.. doe je zelf actief mee.
Met Koninginnedag, Carnaval enz.. doe je zelf actief mee.
dinsdag 18 december 2012 om 11:18
dinsdag 18 december 2012 om 11:18
Ik ga naar vrienden kijken die een praatje houden in het Serious Science Cafe.
http://www.utwente.nl/ser ... _serious_science_cafe.pdf
http://www.utwente.nl/ser ... _serious_science_cafe.pdf
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
dinsdag 18 december 2012 om 11:24
dinsdag 18 december 2012 om 11:37