Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.

Wie gaat er ook heen?
Ik ga maandag er heen.

Eindelijk in de vuurt, we wilden 2 jaar geleden gaan, maar toen lag er zoveel sneeuw, vorig jaar was erg ver weg, en nu hebben we alleen maandag samen vrij, dus dan gaan we.
Het gaat weer beginnen!

Voor mij de mooiste TV week van het jaar.
Ik ga er niet heen, maar ik vind het altijd wel leuk om het op de radio en tv een beetje te volgen.
ik ga er niet heen (beetje uit de richting voormij )

maar de tv en radio staat er wel vaak op afgestemd d ekomende week.
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 10:58:

Het gaat weer beginnen!

Voor mij de mooiste TV week van het jaar.

Voor mij ook.

Ik heb nog wat dom werk liggen dat voor het eind van het jaar af moet, dat combineert hier mooi mee. TV aan en gaan!
Ik ga er niet heen, ben vorig jaar wezen kijken in Leiden tussen mijn tentamens door. Vond het wel heel erg leuk om te zien!!

Dit jaar is het te ver uit te richting om even heen en weer te gaan!
vreselijk! gelukkig heb ik belgische radiozenders in de auto en thuis luister ik sowieso nooit radio
Ik ga zeker weten:) Woon er vlakbij dus sta zo'n beetje iedere avond wel in de buurt van het Glazen huis. Vrijdag en maandag gaan we met een grote groep, geld is al ingezameld via verschillende kanalen:) Het hoort voor mij bij de kerstdagen. 3fm luisteren, kijken naar de beelden en nu voor het eerst langs bij het Glazen huis.
En dan...in de kou staan en naar dat glazen huis gaan kijken? Wat voor een lol is daar aan?
Er zijn ook dagelijks optredens van bands en artiesten volgens mij. En verder, wat is er leuk aan Koninginnedag, carnaval, kermis etc?
Gelukkig zijn er genoeg kroegen in Enschede waar je naar binnen kunt wippen als het koud is, maar verder inderdaad een beetje dom in de kou staan, luisteren naar muziek, spontane dansacties of geldinzamelacties etc. Ieder zijn ding, dit jaar is dit mijn ding:)

Bovendien is het maandag kerstmiddag, een redelijk bekend fenomeen in Hengelo, Enschede, veel kroegen open, waardoor het denk ik nog een wat andere sfeer heeft a.s. maandag dan de andere dagen. Zeker met de sluiting. Veel studenten/jongeren zijn dan al in de stad om kerstmiddag te 'vieren'. Ikzelf ook:)
Officieel shirt hebben we aan, tv staat al aan (veel te vroeg). Dus leuke week weer.
Ik ben er een paar keer geweest toen het in Utrecht was en ik nog vaak uitging. Je staat er gewoon met zijn allen omheen, om dat glazen huis dus in de kou, naar binnen te staren. Ik kan mij niet herinneren dat de optreden en artiesten buiten waren, alles gebeurd volgens mij daarbinnen.

Met Koninginnedag, Carnaval enz.. doe je zelf actief mee.
Ik woon op loopafstand, maar moet nog even kijken wanneer ik even langs ga lopen..
Ik ga ook luisteren! Heb geen tv, maar hoop via de radio en internet ook veel mee te krijgen.
het is wat het is
Ik ben in Nederland nooit geweest. Vorig jaar waren we een dagje naar Antwerpen en toen was daar het Belgisch glazen huis (wisten we niet), was wel leuk om even te kijken maar na een kwartiertje hadden we het wel gezien.

@Steph, zit je dan thuis voor de buis in een serioud request shirt?
Ik ga naar vrienden kijken die een praatje houden in het Serious Science Cafe.

http://www.utwente.nl/ser ... _serious_science_cafe.pdf
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Ik ga er ook niet heen, is een beetje ver en ik heb geen gelegenheid. Maar ik ga het zeker volgen! Vind het altijd erg mooi en bijzonder
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Hier ook.

Op het werk radio aan, thuis tv aan en er zeker een keer naar toe nu het zo dichtbij is.

Waarschijnlijk vrijdagavond/nacht en maandag overdag een keer met de kids. Die hebben het "glazen huis virus" ook een beetje meegekregen.

Heb er zin in
Ik woon er ook 10 minuten vandaan, ik ga gezellig kijken, muziek luisteren, en ook geld inzamelen!
Ik ga er niet heen. Maar ik kijk wel. En ik heb van de week al een plaatje aangevraagd. Mooie tv/radio.
ik ben het er niet mee eens, maar het is wel verleidelijk, dat goededoelengevoel, in deze tijd.

Het enige wat je voor mensen kan doen is hun ontplooiing niet tegen te werken, maar ja, daar krijg je geen podium en bekendheid door.
it's a big club and you ain't in it
quote:rionyriony schreef op 18 december 2012 @ 11:37:

ik ben het er niet mee eens, maar het is wel verleidelijk, dat goededoelengevoel, in deze tijd.

vind dat goededoelengedoe juist tenenkrommend

gelukkig dat ze het niet meer verdubbelen van ons belastinggeld
Geweldig initiatief en geweldige tv! Elk jaar weer dag en nacht aan het kijken! Super!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven