Serious Request 2012 Enschede
dinsdag 18 december 2012 om 11:43
Ik vind Serious Request 1 van de ergste tv dingen van het jaar en mijd het als de pest. Ik heb niks met de hele goede doelencircus. Deze hele periode mijd ik 3FM, jammer want normaal is het mijn favoriete radiostation.
Gelukkig zit Coen Swijnenberg niet in het huis, anders was het een duivels dilemma want hem vind ik wel heeeeeeel leuk
Gelukkig zit Coen Swijnenberg niet in het huis, anders was het een duivels dilemma want hem vind ik wel heeeeeeel leuk
I would rather shit in my hands and clap
dinsdag 18 december 2012 om 11:45
quote:kerstklok schreef op 18 december 2012 @ 11:18:
Ik ben in Nederland nooit geweest. Vorig jaar waren we een dagje naar Antwerpen en toen was daar het Belgisch glazen huis (wisten we niet), was wel leuk om even te kijken maar na een kwartiertje hadden we het wel gezien.
@Steph, zit je dan thuis voor de buis in een serioud request shirt?Toevallig nu wel, morgen ook maar daarna gewoon in de wasmachine (en die staat niet in de huiskamer). De tv staat bij SR aan ipv radio. Leuk dj's kijken (behalve Giel).
Ik ben in Nederland nooit geweest. Vorig jaar waren we een dagje naar Antwerpen en toen was daar het Belgisch glazen huis (wisten we niet), was wel leuk om even te kijken maar na een kwartiertje hadden we het wel gezien.
@Steph, zit je dan thuis voor de buis in een serioud request shirt?Toevallig nu wel, morgen ook maar daarna gewoon in de wasmachine (en die staat niet in de huiskamer). De tv staat bij SR aan ipv radio. Leuk dj's kijken (behalve Giel).
dinsdag 18 december 2012 om 12:02
Ik ga er niet heen maar heb wel dag en nacht de tv of radio zowat aan. Als het afgelopen is moet ik altijd afkicken een paar dagen.
Erg leuk trio wat dit jaar in het huis zit trouwens. Op dit drietal had ik gehoopt.
Koen had ik ook leuk gevonden trouwens en ik vond Timur vorig jaar ook te gek.
Gaat iemand nog iets doen? Actiewise bedoel ik?
Erg leuk trio wat dit jaar in het huis zit trouwens. Op dit drietal had ik gehoopt.
Koen had ik ook leuk gevonden trouwens en ik vond Timur vorig jaar ook te gek.
Gaat iemand nog iets doen? Actiewise bedoel ik?
dinsdag 18 december 2012 om 12:21
dinsdag 18 december 2012 om 12:25
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 12:21:
Ik vind Gerard en Michiel ook altijd zo vreselijk grappig samen.
Met Sander heb ik het minst. Die wordt me al snel te platvloers. Al lach ik me slap als hij Kaboutertje hoe heet het ook weer doet.
Wie zijn nou alle slaapgasten?
Frans Bauer, Sanne Hans, Van Velzen, Ilse de Lange weet ik....
Ik geloof dat Gers Pardoel met de geile ogen ook komt. Maar of hij blijft slapen? Ik hoop het
Edit; ja hij blijft slapen!
Niet dat ik zo'n grote fan ben, want zijn muziek slaat nergens op. Maar die ogen he..*zucht*
Ik vind Gerard en Michiel ook altijd zo vreselijk grappig samen.
Met Sander heb ik het minst. Die wordt me al snel te platvloers. Al lach ik me slap als hij Kaboutertje hoe heet het ook weer doet.
Wie zijn nou alle slaapgasten?
Frans Bauer, Sanne Hans, Van Velzen, Ilse de Lange weet ik....
Ik geloof dat Gers Pardoel met de geile ogen ook komt. Maar of hij blijft slapen? Ik hoop het
Edit; ja hij blijft slapen!
Niet dat ik zo'n grote fan ben, want zijn muziek slaat nergens op. Maar die ogen he..*zucht*
dinsdag 18 december 2012 om 12:28
dinsdag 18 december 2012 om 12:31
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 12:03:
Wat is jullie ideale trio trouwens?
Giel en Gerard sowieso..zonder 1 van die 2 geen glazen huis vind ik. Wie er als 3de bijkomt maakt niet uit. Maar liever niet meer die troela van een Annemieke. Haar vind ik niet zo leuk, en saai.
Dan liever een keer Claudia de Breij.
Wat is jullie ideale trio trouwens?
Giel en Gerard sowieso..zonder 1 van die 2 geen glazen huis vind ik. Wie er als 3de bijkomt maakt niet uit. Maar liever niet meer die troela van een Annemieke. Haar vind ik niet zo leuk, en saai.
Dan liever een keer Claudia de Breij.
dinsdag 18 december 2012 om 12:42