Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.

Wie gaat er ook heen?
Ik vind Serious Request 1 van de ergste tv dingen van het jaar en mijd het als de pest. Ik heb niks met de hele goede doelencircus. Deze hele periode mijd ik 3FM, jammer want normaal is het mijn favoriete radiostation.

Gelukkig zit Coen Swijnenberg niet in het huis, anders was het een duivels dilemma want hem vind ik wel heeeeeeel leuk
I would rather shit in my hands and clap
quote:elninjoo schreef op 18 december 2012 @ 11:40:

[...]

gelukkig dat ze het niet meer verdubbelen van ons belastinggeldinderdaad!
I would rather shit in my hands and clap
Wij hebben ook altijd 101tv aanstaan in deze week, het is gewoon gezellig.

Ik vond er op het plein vorig jaar niets aan, vieze bende, koud, opgeschoten jochies die teveel gedronken hadden.

Nee ik kijk wel lekker thuis op de bank.
quote:kerstklok schreef op 18 december 2012 @ 11:18:

Ik ben in Nederland nooit geweest. Vorig jaar waren we een dagje naar Antwerpen en toen was daar het Belgisch glazen huis (wisten we niet), was wel leuk om even te kijken maar na een kwartiertje hadden we het wel gezien.

@Steph, zit je dan thuis voor de buis in een serioud request shirt?Toevallig nu wel, morgen ook maar daarna gewoon in de wasmachine (en die staat niet in de huiskamer). De tv staat bij SR aan ipv radio. Leuk dj's kijken (behalve Giel).
Ik ga er niet heen maar heb wel dag en nacht de tv of radio zowat aan. Als het afgelopen is moet ik altijd afkicken een paar dagen.

Erg leuk trio wat dit jaar in het huis zit trouwens. Op dit drietal had ik gehoopt.

Koen had ik ook leuk gevonden trouwens en ik vond Timur vorig jaar ook te gek.

Gaat iemand nog iets doen? Actiewise bedoel ik?
Wat is jullie ideale trio trouwens?
Ik vind het wel leuk om te kijken Heerlijk vind ik dat, die week voor kerst en op welk uur van de dag je de TV ook aan zet, glazen huis
Ik vind Sander, Gerard en Giel de leukste drie. Al vond ik Coen en Timur ook erg leuk vorig jaar!
Leo: Giel, Gerard en Michiel dus! Of Coen, in plaats van Michiel.

In ieder geval moeten Giel en Gerard erbij, die zijn het leukst.
Ik woon ook op loopafstand en ik ga morgen ivm met een ludieke actie van vrienden. Verder ook nog wel een paar keer en zeker op 24 dec.

Gezellig in de kroeg
Ik vind Gerard en Michiel ook altijd zo vreselijk grappig samen.

Met Sander heb ik het minst. Die wordt me al snel te platvloers. Al lach ik me slap als hij Kaboutertje hoe heet het ook weer doet.

Wie zijn nou alle slaapgasten?

Frans Bauer, Sanne Hans, Van Velzen, Ilse de Lange weet ik....
Ik ga er niet heen want te ver weg.

Maar ik kijk wel elk jaar, vooral s'nachts.

En als ze er volgende week weer uitkomen moet ik altijd een traantje wegpinken..hihi.
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 12:21:

Ik vind Gerard en Michiel ook altijd zo vreselijk grappig samen.

Met Sander heb ik het minst. Die wordt me al snel te platvloers. Al lach ik me slap als hij Kaboutertje hoe heet het ook weer doet.

Wie zijn nou alle slaapgasten?

Frans Bauer, Sanne Hans, Van Velzen, Ilse de Lange weet ik....

Ik geloof dat Gers Pardoel met de geile ogen ook komt. Maar of hij blijft slapen? Ik hoop het

Edit; ja hij blijft slapen!

Niet dat ik zo'n grote fan ben, want zijn muziek slaat nergens op. Maar die ogen he..*zucht*
En Johnny de Mol komt de laatste avond.

Wij zijn ook groot fan, tv en radio non stop aan. Deze week mag zoon (6 weken) gerust komen voor een nachtvoeding ;)
Ik ga misschien zaterdag maar het is wel erg ver voor ons dus zeker weten doen we het niet.

Kijk wel heel veel tv, vind het geweldig!

Ben in Breda geweest en uiteraard 2 jaar geleden in Eindhoven mijn stad.

Vind Gerard,Giel en Coen het leukst.
http://www.facebook.com/GlazenHuisEnschede
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 12:03:

Wat is jullie ideale trio trouwens?

Giel en Gerard sowieso..zonder 1 van die 2 geen glazen huis vind ik. Wie er als 3de bijkomt maakt niet uit. Maar liever niet meer die troela van een Annemieke. Haar vind ik niet zo leuk, en saai.

Dan liever een keer Claudia de Breij.
http://www.tubantia.nl/extra/glazen-huis
Ja, leuk!! Weet iemand ook of het te volgen is op een kanaal via tele2?
Ned 3
@jasmijn: maar dat is toch geen constante uitzending zoals bij 101tv?
quote:allalone schreef op 18 december 2012 @ 12:38:

@jasmijn: maar dat is toch geen constante uitzending zoals bij 101tv?Nee, alleen 'savonds en 'snachts (herhaling denk ik)
Sorry, bedoel natuurlijk Yasmijn...
O jottem. Respect voor de 3 dj's maar al die (semi) bekende Nederlanders en wannabees die zonodig op tv "iets voor het goede doel willen doen" , weerzinwekkend.

En bij de donaties van bedrijven vraag ik me af hoeveel mensen ze hebben ontslagen en dan wel goede sier maken bij SR.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven