Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Del, zoiets is al vaker geprobeerd maar nooit een succes geworden. Jammer, want op zich vind ik het een leuk idee. Ik weet nou niet meer of Viva er zelf ook bij betrokken was of niet.



Vorig jaar hebben wel veel forummers tegelijk zitten sms'en. Dat was grappig. Kreeg je allerlei sms'en van forummers achter elkaar.
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 13:53:

Ja hoor Del. Het zal vrij lastig te organiseren zijn, denk ik, maar leuk!Ik zou het zelf ook niet weten om zoiets goed te neer te zetten. En ik zou ook niet iedereen zomaar mijn gegevens toevertrouwen. Bij een enkeling zou ik het wel durven, als ik afga op de manier hoe betrouwbaar iemand op dit forum overkomt..Hmm beetje vage zin, maar ik hoop dat het toch te begrijpen is
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 18 december 2012 @ 13:56:

Del, zoiets is al vaker geprobeerd maar nooit een succes geworden. Jammer, want op zich vind ik het een leuk idee. Ik weet nou niet meer of Viva er zelf ook bij betrokken was of niet.



Vorig jaar hebben wel veel forummers tegelijk zitten sms'en. Dat was grappig. Kreeg je allerlei sms'en van forummers achter elkaar.

Oh dat is idd jammer.

Maar smssen met z'n allen is ook leuk ja! Ik doe mee als het dit jaar weer het geval is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook fan van Gerard Ekdom, met hem erbij is het een stukje meer kerst (en zo'n mooie donkere stem) en ontzettend leuk om te zien dat hij echt ELK liedje kan mee zingen :-).

Ik ga volgend jaar naar het Glazen Huis kijken, want dan is het (lekker gemakkelijk) bij ons om de hoek.

Dit jaar volg ik alles wel op de tv.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 't een geweldige aktie en vooral ook hele t.v. en radio. Heerlijk om 's nachts te kijken.



Ik heb een t-shirt gekocht voor mijn zoontje, die kan hij nu mooi aan, leuk! Vraag meestal ook een paar nummers aan.



Gerard vind ik heel leuk.

Giel vind ik eigenlijk niet zoveel aan.

Michiel, mwah gaat wel.



Ik vond Claudia wel leuk en vooral Timur en Rob Stenders (maar dat is chauvinisme)



Ik vind 't juist goed dat er zoveel aktie's op gang komen. En die verdubbeling van de regering van "onze belastingcenten" die hebben ze ook niet meer nodig. Kennelijk vinden heel veel mensen en bedrijven 't wel een goed doel en wordt er ongeloofelijk veel geld opgehaald.

En ik doe daar graag aan mee!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zaterdag ( jaja helemaal niet druk dan, het is normaal al zo druk op zaterdag pff) maar ach we moesten toch nog voor wat kleine kerstcadeau's.



Gelukkig kunnen we er op de fiets heen.



@herbi, ik denk dat je parkeren in de stad kunt vergeten. Het kan bij fc twente ook nog best druk zijn ivm de bios en het circusfestival.wat daar plaats vind.

Wat je kunt doen is een P&R nemen. Ik weet dat er een zit tegenovef de nettorama. Dan kost het 2,50 incl bus voor 5 personen.
Leukste tv ooit! en ik Gerard
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan ook zaterdag! Ik heb begrepen dat dan ook de fc twente supporters een wandeling maken vanaf het stadion naar het glazen huis voor het goede doel.

Hoezee !

Vind ik dan weer wat minder maar goed, het zal zaterdag druk zijn maar we gaan gezellig heel de dag

Heb er heel veel zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik vindt het ook jammer dat Giel erbij is, vindt hem vrij irritant.



Maar ik zal het nog steeds met veel plezier gaan volgen

Hoort toch een beetje bij het kerstgevoel inmiddels (voor mij dan)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er niet heen, ik volg het niet en ik vind het vreselijk over the top. Als gemeente moet je echt diep in de buidel tasten om dat glazen huis neer te 'mogen' zetten van 3 FM en dan heb ik het niet over een paar duizend euro, maar enkele tienduizenden euro's.

In deze tijden van crisis en bezuinigingen vind ik het dan ook tenenkrommend om een drietal plaatjesdraaiers (die zelf behoorlijk wat geld binnenharken) tof te zien doen in een glazen huis voor een bodemloze put wat ze 'goed doel' noemen.

Ik uit mijn kerstgedachte wel elders. Voor een kleinschalig, lokaal goed doel.
Alle reacties Link kopieren
Maar degenen die er wel wild van worden: veel plezier hoor
quote:nessemeisje schreef op 18 december 2012 @ 14:32:

Ik ga er niet heen, ik volg het niet en ik vind het vreselijk over the top. Als gemeente moet je echt diep in de buidel tasten om dat glazen huis neer te 'mogen' zetten van 3 FM en dan heb ik het niet over een paar duizend euro, maar enkele tienduizenden euro's.

In deze tijden van crisis en bezuinigingen vind ik het dan ook tenenkrommend om een drietal plaatjesdraaiers (die zelf behoorlijk wat geld binnenharken) tof te zien doen in een glazen huis voor een bodemloze put wat ze 'goed doel' noemen.



Absurd! Zou eerder andersom moeten zijn: dat ze dik moeten betalen om vergunning te krijgen om dat huis ergens weg te mogen zetten. Bedoel: kermissen en markten moeten toch ook betalen aan de gemeente?

Zou het ook zonde van gemeenschapsgeld vinden in elk geval. Maar de kroegeigenaren zijn er in elk geval vast goed mee. Alhoewel die in deze tijd van 't jaar vast sowieso niet te klagen hebben met alle kerstshoppers en kerstborrels.
Alle reacties Link kopieren
SR! Super goed! Zelf 2 jaar geleden 2x gaan kijken. Er is een leuke sfeer bij de optredens!! De afsluiting toen in Eindhoven vond ik mooi. Als die fakkels...

Op tv volg ik t ook zoveel mogelijk!



Een actie via t VF, hier kunnen we oproepen tot donatie!! Dus... Vraag je plaat aan of doen iets zoals "wij" op het lentekriebeltopic met kinderkleding aan elkaar verkopen en de opbrengst aan SR overmaken.

Er is vast nog een idee, of 2



Trouwens over de lentemeiden gesproken: Designed, waaaaar ben je??
Alle reacties Link kopieren
Sterker nog; als zoiets als Serious Request ergens wil staan waar normaal de markt staat, moet de markt opbokken en moet de gemeente (de samenleving dus) de marktmensen schadeloos stellen. Dat kost zo om en nabij de twee ton.
quote:nessemeisje schreef op 18 december 2012 @ 14:34:

Maar degenen die er wel wild van worden: veel plezier hoor Dank je!
quote:misss_L schreef op 18 december 2012 @ 14:25:

Ik vindt het ook jammer dat Giel erbij is, vindt hem vrij irritant.



Maar ik zal het nog steeds met veel plezier gaan volgen

Hoort toch een beetje bij het kerstgevoel inmiddels (voor mij dan)



Voor mij ook.



In 2004, bij het eerste Glazen Huis was ik net moeder en zat ik met een baby op schoot te kijken. Nu is die baby acht en geeft ze zelf iets aan SR.



Ik begrijp de ergernis aan Giel altijd wel maar ben zelf op de een of andere manier al jaren fan van de man.
Ik ben een paar keer bij Giel in de uitzending geweest. Vind 'm echt leuke radio maken. Maar Gerard doet het beter op tv.
quote:nessemeisje schreef op 18 december 2012 @ 14:51:

Sterker nog; als zoiets als Serious Request ergens wil staan waar normaal de markt staat, moet de markt opbokken en moet de gemeente (de samenleving dus) de marktmensen schadeloos stellen. Dat kost zo om en nabij de twee ton.

het wordt steeds gekker...



heb je als inwoner van de gemeente mogelijkheid actie te voeren om die geldverspilling tegen te houden?
quote:thee_graag schreef op 18 december 2012 @ 14:49:





Een actie via t VF, hier kunnen we oproepen tot donatie!! Dus... Vraag je plaat aan of doen iets zoals "wij" op het lentekriebeltopic met kinderkleding aan elkaar verkopen en de opbrengst aan SR overmaken.

Er is vast nog een idee, of 2



Het is al leuk om bij te houden wat men geeft of doet (voor wie het wil zeggen), dat hebben we een paar jaar geleden ook gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gezellig en bij de kerstgedachte passen! Ik heb met mijn scouts (bevertjes 5-7 jaar) kerstbakjes gemaakt en daarmee iets van 70 euries verdiend voor SR.
Ik zie Giel inmiddels graag bij DWDD, en 's ochtends staat zijn radioprogramma hier ook vaak aan. Maar Ekdom wint het.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 18 december 2012 @ 14:55:

Ik ben een paar keer bij Giel in de uitzending geweest. Vind 'm echt leuke radio maken. Maar Gerard doet het beter op tv.Ik vind Gerard wat beter geworden op TV inmiddels maar die vond ik eerst best slecht hoor.
Alle reacties Link kopieren
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Gister 2 kleuters aan de deur voor lege flessen, die had ik niet maar heb meteen een Albertheijnleeggoedbonnetje gegeven. Zo schattig!
quote:evelynsalt schreef op 18 december 2012 @ 14:57:

Ik vind het gezellig en bij de kerstgedachte passen! Ik heb met mijn scouts (bevertjes 5-7 jaar) kerstbakjes gemaakt en daarmee iets van 70 euries verdiend voor SR.Wat klinkt dat lief...'bevertjes'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven