Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 19 december 2012 @ 00:22:

Heerlijk. Een week lang non stop loeren naar Gerard Ekdom. Wat een orgastisch genoegen toch weer.

Jamjam! Die stem ook



Morning y'all!
Alle reacties Link kopieren
Kun je ook bieden op hem?



Enne..goedemorgen... Zit al weer vanaf 7 uur te kijken, geloof dat de polonaise niet helemaal gelukt is vannacht?
Alle reacties Link kopieren
quote:allalone schreef op 19 december 2012 @ 09:10:

Kun je ook bieden op hem?





Hmmmm



Frans breekt het huis maar alvast af.
Dat er nu alweer zoveel mensen staan !
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 19 december 2012 @ 02:29:

Frans Bauer is mooi toch naar bed gegaan. Gerard is helemaal alleen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Haha ahhhhh. Ik zit hier heel hard te leren, toch wel prettig met de radio aan.
quote:allalone schreef op 19 december 2012 @ 09:10:

Kun je ook bieden op hem?



Enne..goedemorgen... Zit al weer vanaf 7 uur te kijken, geloof dat de polonaise niet helemaal gelukt is vannacht?





Wel hoor Ally, er is keihard gepolonaisd. Compleet met raad van elf er tussen.

Frans B. was heel energiek, lief, vrolijk en gezellig. Ik zat er vannacht helemaal naast met mijn conclusie. Toen was hij net even naar de wc.



Yas, het was vannacht om half vier nog druk en vanmorgen om half acht ook alweer.

Enschede is echt geweldig.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 19 december 2012 @ 10:17:

Dat er nu alweer zoveel mensen staan !Ik vraag me dan altijd af, hebben ze vrij/ploegendienst of zijn het toeristen??
Veel schoolklassen nu met allerlei acties en studenten.



Leo, ik ben supertrots op mijn stad, maar dat was ik altijd al.





Het is hartverwarmend. Ik zit heerlijk te kijken en eind van de middag de stad in.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook regelmatig! I Gerard!
Alle reacties Link kopieren
Toch wel een geslaagde polonise dus, zag een stukje ervan maar dacht dat ie niet zo heel groot was..bij een record zou er een behoorlijk bedrag tegenover staan toch?



Enschede kan een heel erg leuke stad zijn, op dit moment ademt de stad serious request waar je ook bent...
Alle reacties Link kopieren
Zit nu in de bus onderweg. 1 uur kom ik aan, dus zal er tegen 10 over zijn.

Zal ff zwaaien als ik in beeld ben.
Een huwelijksaanzoek



Ze zegt: Jaaaa!
Oh, wat leuk dit zeg!



Het wordt deze week getolereerd op het werk dat ik 3fm met beeld aan heb staan-;) Heerlijk! Zo gaat een dag nog sneller voorbij:)
Dat huwelijksaanzoek ja Pruttel....ooo liefffffffff!
Heerlijk.

Gerards stem (Oh en hij zelf mag er ook zijn )
quote:Italie_Meisje schreef op 19 december 2012 @ 12:40:

Zit nu in de bus onderweg. 1 uur kom ik aan, dus zal er tegen 10 over zijn.

Zal ff zwaaien als ik in beeld ben.





Waar herkennen we je aan? Ik zit de hele middag voor de tv, ik lig met iets van een voorhoofdsholteontsteking in bed dus heb alle tijd.



Twee jaar geleden hebben een vriendin en ik echt live zitten zwaaien. In Eindhoven was dat. Zó leuk.
Leo, ik lig gezellig met koorts op de bank. Helaas is dochter ook ziek en kijken we voornamelijk kinder-tv. Straks even zappen.
Ik ga rond 1600 uur de stad in. Hoop dat ik bij de brievenbus kom!

Indien nee, dan ga ik een keer 'smorgens heel vroeg.

Want het zal erin gaan!

Ik ben petit (gheghe) dus ik druk me niet zo goed een menigte in, maar mijn man zegt: dan druk ik me er wel doorheen.

Komt goed!
Yeah dochter gestrikt voor Monsters Inc. op de iPad... Kan ik eindelijk 101 tv kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 15:00:

[...]





Wat klinkt dat lief...'bevertjes' zijn ze ook! Het zijn echt schatjes en heul toegewijd aan SR! Zonder morren hebben ze allemaal zo'n bakje in elkaar geknutseld en verkocht.
Wat is het toch een feest hè!
Ja! Ik word hier zo blij van!



Ga wat eerder dan 1600 de stad in, het is nu alweer megadruk. En een enorme rij voor de brievenbus. Ik ga het zeker proberen!



Anders morgenochtend vroeg in de bus doen.
Alle reacties Link kopieren
(Áls ik ga) als je morgen een klein meisje met een witte jas (met zo'n bontkraag) en een roze petje ziet, dan ben ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig! Met een beetje geluk mag ik zondag met mijn mede scouts namens Scouting Nederland een cheque overhandigen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven