Serious Request 2012 Enschede
woensdag 19 december 2012 om 18:08
quote:pingpang schreef op 19 december 2012 @ 17:04:
Bij de oude markt kun je beter eten dan bij de mac of BK.
Heerlijke restaurantjes daar
Maar dat vroeg ik niet. Ik ben gewoon gek op Burger King. Mij maak je blijer met een Whopper, dan met een broodje weet-ik-veel-wat.
En het kan eindelijk weer eens. Hier in de omgeving is nml geen BK te vinden.
Bij de oude markt kun je beter eten dan bij de mac of BK.
Heerlijke restaurantjes daar
Maar dat vroeg ik niet. Ik ben gewoon gek op Burger King. Mij maak je blijer met een Whopper, dan met een broodje weet-ik-veel-wat.
En het kan eindelijk weer eens. Hier in de omgeving is nml geen BK te vinden.
woensdag 19 december 2012 om 18:14
quote:Truffelmaffia schreef op 19 december 2012 @ 18:08:
[...]
Maar dat vroeg ik niet. Ik ben gewoon gek op Burger King. Mij maak je blijer met een Whopper, dan met een broodje weet-ik-veel-wat.
En het kan eindelijk weer eens. Hier in de omgeving is nml geen BK te vinden.
Mijn excuses dan dat ik je een goede tip wilde geven.
Jij liever dan ik trouwens
[...]
Maar dat vroeg ik niet. Ik ben gewoon gek op Burger King. Mij maak je blijer met een Whopper, dan met een broodje weet-ik-veel-wat.
En het kan eindelijk weer eens. Hier in de omgeving is nml geen BK te vinden.
Mijn excuses dan dat ik je een goede tip wilde geven.
Jij liever dan ik trouwens
woensdag 19 december 2012 om 19:55
woensdag 19 december 2012 om 21:34
Glaasbeer je kunt je naam beter veranderen in brombeer
of zeurbeer of zeikbeer.
Allalone, ik vond het gezellig maar het was idd timide. Het volk deed niet echt mee. Maar ik had het idee dat het vanmiddag kwam omdat het echt een beetje aapjeskijken was. Doordat het geluid heel zacht was kreeg je alleen als je vooraan stond iets mee. Anders niet.
Weet niet hoe het nu is met het geluid. Hoop beter.
En man man wat een tussenstand. Hoezo crisis? schijt aan de crisis. Lol.
Vind het altijd mooi om te zien hoe we dit met z'n allen doen. Ook al vind de bedragen soms erg veel of het doel wel eens wat minder ( dit jaar niet hoor, goed doel).
Toch is het zo mooi om te zien wat wij als klein land kunnen en over hebben voor een ander.
of zeurbeer of zeikbeer.
Allalone, ik vond het gezellig maar het was idd timide. Het volk deed niet echt mee. Maar ik had het idee dat het vanmiddag kwam omdat het echt een beetje aapjeskijken was. Doordat het geluid heel zacht was kreeg je alleen als je vooraan stond iets mee. Anders niet.
Weet niet hoe het nu is met het geluid. Hoop beter.
En man man wat een tussenstand. Hoezo crisis? schijt aan de crisis. Lol.
Vind het altijd mooi om te zien hoe we dit met z'n allen doen. Ook al vind de bedragen soms erg veel of het doel wel eens wat minder ( dit jaar niet hoor, goed doel).
Toch is het zo mooi om te zien wat wij als klein land kunnen en over hebben voor een ander.
woensdag 19 december 2012 om 21:58
Nou italie_meisje, misschien moet je je naam veranderen in hypocriet_meisje of naief_meisje
Het is een cynische bedoeling van 3fm die het meest zielige onderwerp zoekt voor het meeste geld, daardoor er een hele pr campagne komt van deze doelen om als goed doel in het GH te komen. dj's die het geen hol boeit om de rest van het jaar iets te doen, artiesten die hun albums pitchen over de rug van het goede doel. Mensen die alleen geld geven als er een kans is dat hun naam genoemd wordt.
En dat allemaal voor een stichtingen waar directeuren tonnen verdienen en ter versterking van het merk 3fm met alle pr kosten van dien.. verzin ik niet, staat in hun eigen jaarverslag.
Als je zo begaan bent, stort je toch rechtstreeks naar het goede doel, buiten deze week....
Het is een cynische bedoeling van 3fm die het meest zielige onderwerp zoekt voor het meeste geld, daardoor er een hele pr campagne komt van deze doelen om als goed doel in het GH te komen. dj's die het geen hol boeit om de rest van het jaar iets te doen, artiesten die hun albums pitchen over de rug van het goede doel. Mensen die alleen geld geven als er een kans is dat hun naam genoemd wordt.
En dat allemaal voor een stichtingen waar directeuren tonnen verdienen en ter versterking van het merk 3fm met alle pr kosten van dien.. verzin ik niet, staat in hun eigen jaarverslag.
Als je zo begaan bent, stort je toch rechtstreeks naar het goede doel, buiten deze week....
woensdag 19 december 2012 om 22:07
Ach mensen als je het goed doet en even rekenend kun je gratis grote bedragen geven omdat je het van de belasting kan aftrekken......
Als er een aantal kinderen een beter leven krijgen is het toch de inspanning weer waar geweest, en als iemand het leuk vind om te zwaaien op tv, of bedrijven hun naam in beeld willen zien, zo lang het geld opleverd vind ik het best.
Als er een aantal kinderen een beter leven krijgen is het toch de inspanning weer waar geweest, en als iemand het leuk vind om te zwaaien op tv, of bedrijven hun naam in beeld willen zien, zo lang het geld opleverd vind ik het best.
woensdag 19 december 2012 om 22:13
Glaasbeer, ik ben niet hypocriet of naief. Ik weet wel hoe het werkt.
Tuurlijk willen de meeste bedrijven die geld doneren er wat aan over houden als in gratis reclame.
Het is ook commercieel, dat snapt iedereen. Maar er zijn genoeg anonieme donoren, mensen die hard hun best doen voor het goede doel.
Maar omdaar zo over te brommen en.negatief te doen. Ja dan vind ik je een zeikerd.
En ik vind het juist goed dat er in hun jaarverslag alles eerlijk wordt gemeld. Dat doen de meeste goede doelen niet.
Ene ken jij de dj's persoonlijk ofzo, dat je weet dat het hen de rest van het jaar geen hol boeit?
Vind dat gezeik altijd,zo jammer. Wees toch positief dat we met z'n ons inzetten voor iets goed. Het grootste gedeelte zal echt mensen helpen.
Tuurlijk willen de meeste bedrijven die geld doneren er wat aan over houden als in gratis reclame.
Het is ook commercieel, dat snapt iedereen. Maar er zijn genoeg anonieme donoren, mensen die hard hun best doen voor het goede doel.
Maar omdaar zo over te brommen en.negatief te doen. Ja dan vind ik je een zeikerd.
En ik vind het juist goed dat er in hun jaarverslag alles eerlijk wordt gemeld. Dat doen de meeste goede doelen niet.
Ene ken jij de dj's persoonlijk ofzo, dat je weet dat het hen de rest van het jaar geen hol boeit?
Vind dat gezeik altijd,zo jammer. Wees toch positief dat we met z'n ons inzetten voor iets goed. Het grootste gedeelte zal echt mensen helpen.
woensdag 19 december 2012 om 22:51
Giel beelen verdient 3 ton, nou dan stort daar eens publiekelijk iets van..en ja we hadden echt wel geweten als hij wél zou storten.
Het doel is ook enkel gekozen vanwege zieligheid. Stop wat meer in preventie, maarja dat verkoopt niet.
Maargoed, betaal jij lekker aan overbetaalde djs in een huis tijdens een duur evenement aan het meest zielige doel, doe ik dat rechtstreeks door een door mij gekozen doel
Het doel is ook enkel gekozen vanwege zieligheid. Stop wat meer in preventie, maarja dat verkoopt niet.
Maargoed, betaal jij lekker aan overbetaalde djs in een huis tijdens een duur evenement aan het meest zielige doel, doe ik dat rechtstreeks door een door mij gekozen doel
woensdag 19 december 2012 om 23:03
quote:glaas_beer schreef op 19 december 2012 @ 21:58:
Het is een cynische bedoeling van 3fm die het meest zielige onderwerp zoekt voor het meeste geld, daardoor er een hele pr campagne komt van deze doelen om als goed doel in het GH te komen.
Waar heb je dat gehoord? Serious request werkt toch altijd samen met het Rode Kruis.
Ik vind het in ieder geval ieder jaar weer een super actie.
Het is een cynische bedoeling van 3fm die het meest zielige onderwerp zoekt voor het meeste geld, daardoor er een hele pr campagne komt van deze doelen om als goed doel in het GH te komen.
Waar heb je dat gehoord? Serious request werkt toch altijd samen met het Rode Kruis.
Ik vind het in ieder geval ieder jaar weer een super actie.