Serious Request 2012 Enschede
donderdag 20 december 2012 om 07:39
donderdag 20 december 2012 om 10:45
Ik heb een topavond gehad! Het was even lastig om bij de brievenbus te komen, maar gelukt! En de rest van de avond in onze stamkroeg gezeten, buiten bij het podium op het verwarmde terras.
Wat een sfeertje! Het was erg druk, maar zo tof!
En op de foto met Eric Corton! Gheghe! Ik voelde me net een puber, maar boeien!
En de Oude Markt ging plat toen de band Enorm "Op hoes op an veur Kesmis' speelde. Ik vooraan
Wat een sfeertje! Het was erg druk, maar zo tof!
En op de foto met Eric Corton! Gheghe! Ik voelde me net een puber, maar boeien!
En de Oude Markt ging plat toen de band Enorm "Op hoes op an veur Kesmis' speelde. Ik vooraan
donderdag 20 december 2012 om 11:31
donderdag 20 december 2012 om 11:35
quote:glaas_beer schreef op 19 december 2012 @ 22:51:
Giel beelen verdient 3 ton, nou dan stort daar eens publiekelijk iets van..en ja we hadden echt wel geweten als hij wél zou storten.
Het doel is ook enkel gekozen vanwege zieligheid. Stop wat meer in preventie, maarja dat verkoopt niet.
Maargoed, betaal jij lekker aan overbetaalde djs in een huis tijdens een duur evenement aan het meest zielige doel, doe ik dat rechtstreeks door een door mij gekozen doel
Via google opgezocht:
10. Giel Beelen: ca ¤ 200.000
De andere in de top 10 waren tv-mannen.
Giel beelen verdient 3 ton, nou dan stort daar eens publiekelijk iets van..en ja we hadden echt wel geweten als hij wél zou storten.
Het doel is ook enkel gekozen vanwege zieligheid. Stop wat meer in preventie, maarja dat verkoopt niet.
Maargoed, betaal jij lekker aan overbetaalde djs in een huis tijdens een duur evenement aan het meest zielige doel, doe ik dat rechtstreeks door een door mij gekozen doel
Via google opgezocht:
10. Giel Beelen: ca ¤ 200.000
De andere in de top 10 waren tv-mannen.
donderdag 20 december 2012 om 11:37
Ik was gisteravond ook even bij het GH. Ik had meegedaan met de Glazenhuisloop (gewoon stevig doorgewandeld en niet hardgelopen) en ik wilde het GH nog even in het echt zien.
Het was best druk en best gezellig. De horeca is volgens mij ook erg blij met deze happening
Yasmijn: was er nog wel plek in je stamkroeg??? Volgens mij was het knap druk...
Het was best druk en best gezellig. De horeca is volgens mij ook erg blij met deze happening
Yasmijn: was er nog wel plek in je stamkroeg??? Volgens mij was het knap druk...
donderdag 20 december 2012 om 12:53
donderdag 20 december 2012 om 13:50
@ Glaasbeer:
Ik snap je kritiek, maar als je jouw redenering doortrekt kun je alles wel afschaffen. Niemand ontsnapt dan aan hypocrisie.
De Westerse mens heeft tijd over en vermaakt zich graag op allerlei manieren. Dat kan voetbal zijn, bioscoop, in bed liggen, tv kijken, eten en drinken en ga zo maar door.
Is het dan erg als deze Westerse mens zich een paar weken per jaar vermaakt met als achtergrond het inzamelen van geld voor een goed doel?
Ik zie dat probleem niet zo. Zonder Glazen Huis waren de kosten die DJ's bijvoorbeeld kosten toch wel gemaakt. Het maakt wat dat betreft toch niet uit.
Ik denk ook dat het goed is voor mensen om zich wel eens in te zetten voor iemand anders. En dat mensen hun schuld gevoel daarmee afkopen? So it be.
Ik heb gisteravond nog lang zitten kijken. Toptelevisie. Ik heb me erg vermaakt.
Ik vind alleen Michiel Veenstra niet zo leuk. Er was gister een man die 500 euro wilde neertellen voor zijn kerstjasje. Maar daar moest Veenstra over nadenken.
Hij kreeg daar later spijt van, maar die man was al gevlogen. Vond dat eigenlijk niet kunnen naar die man die dat bod deed toe.
Of heeft niemand dat moment gezien?
Ik snap je kritiek, maar als je jouw redenering doortrekt kun je alles wel afschaffen. Niemand ontsnapt dan aan hypocrisie.
De Westerse mens heeft tijd over en vermaakt zich graag op allerlei manieren. Dat kan voetbal zijn, bioscoop, in bed liggen, tv kijken, eten en drinken en ga zo maar door.
Is het dan erg als deze Westerse mens zich een paar weken per jaar vermaakt met als achtergrond het inzamelen van geld voor een goed doel?
Ik zie dat probleem niet zo. Zonder Glazen Huis waren de kosten die DJ's bijvoorbeeld kosten toch wel gemaakt. Het maakt wat dat betreft toch niet uit.
Ik denk ook dat het goed is voor mensen om zich wel eens in te zetten voor iemand anders. En dat mensen hun schuld gevoel daarmee afkopen? So it be.
Ik heb gisteravond nog lang zitten kijken. Toptelevisie. Ik heb me erg vermaakt.
Ik vind alleen Michiel Veenstra niet zo leuk. Er was gister een man die 500 euro wilde neertellen voor zijn kerstjasje. Maar daar moest Veenstra over nadenken.
Hij kreeg daar later spijt van, maar die man was al gevlogen. Vond dat eigenlijk niet kunnen naar die man die dat bod deed toe.
Of heeft niemand dat moment gezien?
donderdag 20 december 2012 om 14:01
quote:strike schreef op 20 december 2012 @ 13:50:
Ik vind alleen Michiel Veenstra niet zo leuk. Er was gister een man die 500 euro wilde neertellen voor zijn kerstjasje. Maar daar moest Veenstra over nadenken.
Hij kreeg daar later spijt van, maar die man was al gevlogen. Vond dat eigenlijk niet kunnen naar die man die dat bod deed toe.
Of heeft niemand dat moment gezien?
Niet gezien, wel een beetje jammer. Begrijp ik dat het jasje van Michiel was? Ik snap in dat geval ook wel weer dat niet alles in het Glazen Huis te koop is. Blijft een beetje dubbel.
Net als Giel die vanmorgen weigerde een koffietijdliedje te draaien voor Loretta Schrijver. Maar ja, dat zal wel weer niet mogen ivm reclameverbod voor de publieke omroep. Ik denk dan: maak even een uitzondering voor SR, maar ja, dan kan je bezig blijven natuurlijk.
Ik vind alleen Michiel Veenstra niet zo leuk. Er was gister een man die 500 euro wilde neertellen voor zijn kerstjasje. Maar daar moest Veenstra over nadenken.
Hij kreeg daar later spijt van, maar die man was al gevlogen. Vond dat eigenlijk niet kunnen naar die man die dat bod deed toe.
Of heeft niemand dat moment gezien?
Niet gezien, wel een beetje jammer. Begrijp ik dat het jasje van Michiel was? Ik snap in dat geval ook wel weer dat niet alles in het Glazen Huis te koop is. Blijft een beetje dubbel.
Net als Giel die vanmorgen weigerde een koffietijdliedje te draaien voor Loretta Schrijver. Maar ja, dat zal wel weer niet mogen ivm reclameverbod voor de publieke omroep. Ik denk dan: maak even een uitzondering voor SR, maar ja, dan kan je bezig blijven natuurlijk.
donderdag 20 december 2012 om 14:11
donderdag 20 december 2012 om 14:23
donderdag 20 december 2012 om 14:24
quote:Italie_Meisje schreef op 20 december 2012 @ 14:11:
Top Yasmijn! Gaaf hoor met corton op de foto.
Ik heb Gerard een kus gegeven op het doek wat er hing. Daar stond een kussende gerard op en daar kon je dan mee op de foto.
Zijn hoofd is in verhouding wel heel groot vergelijken met dat van mij, maar ach boeien haha.Zelfs met een foto jummie, toch?
Top Yasmijn! Gaaf hoor met corton op de foto.
Ik heb Gerard een kus gegeven op het doek wat er hing. Daar stond een kussende gerard op en daar kon je dan mee op de foto.
Zijn hoofd is in verhouding wel heel groot vergelijken met dat van mij, maar ach boeien haha.Zelfs met een foto jummie, toch?
donderdag 20 december 2012 om 15:56
donderdag 20 december 2012 om 16:00
quote:yasmijn schreef op 20 december 2012 @ 15:56:
[...]
Nee. Dat kost maar even 100 euro p.p. Dus dat is iets van: kijk, ik kan het betalen, ik hoor erbij.
Ik heb de bralballen wel zien staan.
Dat Glazen resteraurant schiet zijn doel voorbij.
Ik vond het ook wat veel geld... Voor een lunch even 69,00 en een diner 99,00 per persoon...
Omdat ik in het centrum werk kan ik altijd wel een blik werpen op het restaurant... Via intranet werden wij er ook op geattendeerd, maar het was mij iets te duur...
[...]
Nee. Dat kost maar even 100 euro p.p. Dus dat is iets van: kijk, ik kan het betalen, ik hoor erbij.
Ik heb de bralballen wel zien staan.
Dat Glazen resteraurant schiet zijn doel voorbij.
Ik vond het ook wat veel geld... Voor een lunch even 69,00 en een diner 99,00 per persoon...
Omdat ik in het centrum werk kan ik altijd wel een blik werpen op het restaurant... Via intranet werden wij er ook op geattendeerd, maar het was mij iets te duur...
donderdag 20 december 2012 om 16:00
quote:yasmijn schreef op 20 december 2012 @ 15:56:
[...]
Nee. Dat kost maar even 100 euro p.p. Dus dat is iets van: kijk, ik kan het betalen, ik hoor erbij.
Ik heb de bralballen wel zien staan.
Dat Glazen resteraurant schiet zijn doel voorbij.
Hoezo? Moet alles altijd maar onder elke omstandigheid voor iedereen betaalbaar blijven?
Ze hadden er ook 50 euro van kunnen maken. Maar dat trekt weer een ander publiek aan en dat is dus minder opbrengst voor het glazen huis.
[...]
Nee. Dat kost maar even 100 euro p.p. Dus dat is iets van: kijk, ik kan het betalen, ik hoor erbij.
Ik heb de bralballen wel zien staan.
Dat Glazen resteraurant schiet zijn doel voorbij.
Hoezo? Moet alles altijd maar onder elke omstandigheid voor iedereen betaalbaar blijven?
Ze hadden er ook 50 euro van kunnen maken. Maar dat trekt weer een ander publiek aan en dat is dus minder opbrengst voor het glazen huis.