Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Jaaaaa
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn wij ook erg zeg.
Herenmientied!



Wie gaat al die stuivers tellen?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt ook extra veel zo naast Roel
20.000 stuivers!
quote:yasmijn schreef op 20 december 2012 @ 22:35:

[...]



Kom dan toch langs! Je kunt bij mij parkeren! Lief!
quote:yasmijn schreef op 20 december 2012 @ 22:43:

[...]





Geheel eensch.Ik ook. Dat vind ik pas zonde, die miljoenen die letterlijk de lucht in gaan. Echt nog nooit een cent aan uitgegeven en dat zal ik ook nooit doen. Weggegooid geld. Maar ook dat moet iedereen zelf weten, waar 'ie z'n geld aan uitgeeft en als mensen dat wel of niet aan SR willen doen moeten ze dus óók zelf weten.
Ik ook niet, geen cent.

En al helemaal niet hier ten stede. We hebben er eens een akkefietje mee gehad.
Net terug en de sfeer is echt super!!
quote:eingenzinnig schreef op 21 december 2012 @ 00:06:

Net terug en de sfeer is echt super!!
quote:yasmijn schreef op 20 december 2012 @ 23:49:

Ik ook niet, geen cent.

En al helemaal niet hier ten stede. We hebben er eens een akkefietje mee gehad. Poeh, nou. Genezen ben je dan wel denk ik. Afschuwelijk was dat.
quote:eingenzinnig schreef op 21 december 2012 @ 00:06:

Net terug en de sfeer is echt super!!Het ziet er ook ontzettend gezellig uit.
Yasmijn: het is nog erger, ik kijk nu naar de tv en wil weer terug:(
quote:Eleonora schreef op 21 december 2012 @ 00:13:

[...]





Poeh, nou. Genezen ben je dan wel denk ik. Afschuwelijk was dat.





Geloof maar dan je dan wel geneest. Maar goed, het eerste jaar na de ramp was het hier doodstil met oud en nieuw, maar de jaren erna ging er weer van alles de lucht in.

Ik vind het doodeng spul.



En nu hebben we dit prachtige evenement!
.
quote:eingenzinnig schreef op 21 december 2012 @ 00:14:

Yasmijn: het is nog erger, ik kijk nu naar de tv en wil weer terug:(





Ik ben gewoon thuis, mijn man is er wel, die is opgeroepen door onze stamkroeg om achter de bar te staan, zo druk dat ze het met al het personeel niet meer aankunnen.

Het is loopafstand, dus ik zou even kunnen gaan.....



Maar alleen teruglopen zie ik niet zitten, want man is vast niet klaar voor morgenvroeg 6 uur en dat trek ik niet meer.
quote:eingenzinnig schreef op 21 december 2012 @ 00:17:

Yasmijn, woon jij ook in de city?Yep, jij ook neem ik aan? Zit je ook op loopafstand?
.
En dan wil ik weten welke kroeg dat is
.
J en J?



F en CP
Bij J en J ben ik ook regelmatig. Dan wed ik dat we elkaar kennen of in ieder geval wel van gezicht.
.
Grappig. Wedden dat wel elkaar echt wel van gezicht kennen? Of misschien wel helemaal echt? Of andere lijntjes hebben, vrienden van vrienden enzo?

Dat kan niet anders. Ik ken zowat iedereen die daar regelmatig komt.
quote:yasmijn schreef op 21 december 2012 @ 00:15:

[...]





Geloof maar dan je dan wel geneest. Maar goed, het eerste jaar na de ramp was het hier doodstil met oud en nieuw, maar de jaren erna ging er weer van alles de lucht in.

Ik vind het doodeng spul.



wat kan ik met dat indenken. Ik vind het al ellendige troep zonder dat ik die ramp heb meegemaakt. Dit jaar vier ik O&N met vuurwerkafstekers, ik blijf binnen, bij de beesten. Nog geen sterretje steek ik af. Ik vraag dus liever een plaat aan bij SR voor dat geld.



quote:En nu hebben we dit prachtige evenement!Van harte gegund!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven