Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Ik moest er voor de ramp ook niets van hebben. Das nou echt zonde van je geld. En het is gevaarlijk. Ik vind het al eng om een sterretje vast te houden.

Ik ga ook nooit naar buiten om 12 uur om te oohen en te aahen,

Ik zit altijd alleen een half uur binnen als de rest van de aanwezigen buiten is om te kijken.

Gelukkig kopen geen leden van mijn familie of vriendenclub vuurwerk.
Michiel raakt zijn stem kwijt.



Was dit echt Van Velzen of playback? Indien echt, dan heb ik hem onderschat.
Ekdom is onderweg met zijn slaapoogjes. Mag Michiel zijn stem te ruste leggen!
Zag je hoe lief hij is als ie net wakker is? Aahhh!!
Ja, echt superschattig! Hoe oud is die knul eigenlijk?
Hij is van 1978. Dus dan hou ik mijn mond maar.



Ah, het Twentse volkslied! *zo trots als een hond met 2 staarten*
Was dát het Twentse volkslied, hebben jullie een volkslied?? Jeetje, klonk best vals.

Doe mij Guus Meeuwis maar met Brabant....



Proost Yas!






Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand

oons mooie en neerige Twèènte

't Laand van katoen en 't laand van d'n es

den greun is in wéénter en lèènte.

Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd

geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd

Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan

Dat is oons zo leeve land Twèènte (bis)

Woar Twickel zien' toorns oet 't eek'nloof beurt,

de Lutte zien baarge döt bléénk'n

'n Boak'n in de boerschop op poas'n nog braandt,

't jonkvolk nog den hoorn löt kléénk'n.

Dôar kronkelt den Déénkel zo mooi deur 't laand,

deur brook en deur buske en 't Loslkerse zaand.

Dôar zitte wiej geern op 't töpk'n van de barg,

en kiekt is hoo mooi is ons Twèènte. (bis)

De rookwolk'n daampt an den horizon op,

Dôar li'jt oonze greujende steed'n.

Dôar drönt de masien' en dôar rettelt de töw,

da's Twèènte zien krachtige heden.

Um 'n heerd in de boerschop as 't griezelt op 't veld,

dôar wödt nog van vrogger de deunkes verteld.

Dôar röst om de beelten den Saks en tubant,

't Verleden noast 't heden van Twèènte. (bis)

En hew mangs van doon um oet Twèènte te goan,

weij blieft an oons Tukkerlaand dèènk'n,

gen' aandere laandstrek, ho mooi offe is,

kan 't zölfde as Twèènte ons schèènk'n.

Wiej doot in den vrömd'n mekaander de haand

geft datied mekaa in de sproak van ons laand,

al rookt oonz'n schossteen biej 't volk oaver zee,

oons hat blif toch aaltied in Twèènte. (bis)
Fantastisch dit: *zo trots als een hond met 2 staarten*
quote:miloo schreef op 21 december 2012 @ 01:59:

Fantastisch dit: *zo trots als een hond met 2 staarten*Ik kwispel er wat af
En gelijk of je hebt!
Die verrekte Gerard is gewoon meteen weer leuk, heel wat leuker als die Van Velzen, die is volgens mij nóu al moe.
Ja, dat vind ik ook.



Ik vind Gerard en Giel de leukste. Volgens mij is Johnny de Mol morgen de slaapgast. Dan ben ik er ook weer.
Morgen ga ik alle benodigde toestanden (behalve die verrekte ecologische kalkoen en andere bederfelijke groenten) in huis halen voor Kerst 1+ 2.. Xuchtje.



Ik ben er dus wéér niet bij morgen.. *afhangende schouders*
Van Velzen knapt op met Gerard!
anoniem_114699 wijzigde dit bericht op 21-12-2012 13:55
Reden: niet waar, wat een chagrijn die Van Velzen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 december 2012 @ 00:30:

Bij J en J ben ik ook regelmatig. Dan wed ik dat we elkaar kennen of in ieder geval wel van gezicht.Ga de volgende keer als ik daar ben toch net even wat beter om me heen kijken..
Alle reacties Link kopieren
Is van Velzen al weg? Of is hij naar bed gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Hij is er weer!



Ik voel nu al aan mijn water dat het straks weer afkicken wordt als ze ermee stoppen. Gelijk 'ochtends SR aan het laatste wat ik zie 's avonds is SR en na die dagen mis je het echt wel, hoe snel dat erin sluipt!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat heb ik ook hoor Snyggin. Mijn zoontje van bijna 2 vraagt af en toe om Nijntje te kijken en dan zeg ik er komt alleen maar muziek op tv deze week tot nu toe pikt ie het
Alle reacties Link kopieren
Goed zo, je moet ze gelijk van het begin goed trainen haha!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pucker schreef op 21 december 2012 @ 09:18:

Ja dat heb ik ook hoor Snyggin. Mijn zoontje van bijna 2 vraagt af en toe om Nijntje te kijken en dan zeg ik er komt alleen maar muziek op tv deze week tot nu toe pikt ie het Oooh, jij bent errug
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 december 2012 @ 01:54:

Hij is van 1978. Dus dan hou ik mijn mond maar.



Ah, het Twentse volkslied! *zo trots als een hond met 2 staarten*Was het Twentse Volkslied erop?? En dat heb ik dan gemist... (ik lag al op één oor)
Alle reacties Link kopieren
Ik kom niet meer zo vaak in de stad, maar zo te horen moet ik daar eens verandering in gaan brengen...

Ik denk wel dat ik van het weekend nog es een kijkje ga nemen bij dat huisje op de Oude Markt...
quote:allalone schreef op 21 december 2012 @ 08:24:

[...]





Ga de volgende keer als ik daar ben toch net even wat beter om me heen kijken..
http://giel.vara.nl/rubrieken/backstage/





Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven