Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Alle reacties Link kopieren
Sanne hield de boel gisteren wel lekker op gang,
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Sterks Yaske
Dank lieve Leo.
Ik wil Gerard ook wel masseren
Alle reacties Link kopieren
ho ho ho ik doe mee!
Ow dit vind ik hartverscheurend, dat stel met dat liedje over hun gestorven baby.
Alle reacties Link kopieren
Te schattig, een klein meisje dat Gerard wakker maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:LeChatNoir schreef op 23 december 2012 @ 09:45:

Te schattig, een klein meisje dat Gerard wakker maakt.Dat was zooo lief en dan heeft Gerard ook nog geen vier uur geslapen en nog zo lekker
Alle reacties Link kopieren
Van hoe laat tot hoe laat heeft Gerard vannacht achter de panelen gestaan? Ik meen hem om een uur of 3 ook al gezien te hebben.
Alle reacties Link kopieren
2 tot 6
Alle reacties Link kopieren
En Living Doll aangevraagd
Alle reacties Link kopieren
Nou truffel, dan heb jij idd goede oren. Ik ben niet stokdoof en mijn vrienden ook niet, maar zodra je na rij 4/5 stond hoorde je niks meer hoor.

Of je moest bij het grote scherm staan, daar stond het geluid harder.

Maar ach, als het maar leuk is toch.

Vond het gewoon leuk om eens live gezien te hebben en nu kijk ik weer lekker vanuit huis, dan krijg je toch wat meer mee.



Sterkte Yas.
Alle reacties Link kopieren
Van mij ook sterkte Yasmijn
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor Gerard, je achterkant hangt er ook lekker bij
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of zie ik vooral Gerard draaien? ( of wil ik.dat heel graag :D?)
Alle reacties Link kopieren
De draaitijden
Alle reacties Link kopieren
quote:Italie_Meisje schreef op 23 december 2012 @ 12:54:

Ligt het aan mij of zie ik vooral Gerard draaien? ( of wil ik.dat heel graag :D?)Ik zie ook vooral Gerard draaien, maar dan komt omdat ik vooral kijk als Gerard draait
quote:yasmijn schreef op 23 december 2012 @ 01:47:

Ow dit vind ik hartverscheurend, dat stel met dat liedje over hun gestorven baby.Was jij ook nog wakker dan? Ja, was inderdaad heel emotioneel en wat kon die vrouw mooi zingen!
Geeft Viva eigenlijk iets aan SR? Bijv. een euro per posting in dit SR2012 topic?



Al zeg ik het zelf: 'Miloo, wat een ontzettend goed plan!!'
Alle reacties Link kopieren
Dan wil ik best nog even doorposten hoor.



Ik ben benieuwd wanneer gerard living doll gaat doen. Hij moet het wel doen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik gok vanavond tijdens z'n shift van 22 tot 2.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pucker schreef op 23 december 2012 @ 13:14:

Ik ben benieuwd wanneer gerard living doll gaat doen. Hij moet het wel doen denk ik.Bij 6000 euro of meer gaat 'ie hem tussen 23 en 24 doen. Vanochtend stond 'ie op 4000 euro, en Gerard vond dat er nog minstens de helft bij moest.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het ook pucker. Wel zin aan.

Hij begint trouwens om 23.00.

Michiel gaat van 22.00 tot 23.00 vanavond een uur twents lullen met Ilse.

Lijkt me leuk. Ben benieuwd of hij het ook echt een uur volhoud, hij zag er al tegenop. Maar ja beloofd is beloofd haha.
Alle reacties Link kopieren
Thnx chat voor de draaitijden.
Alle reacties Link kopieren
Thx LeChatNoir! Ik ga kijken (deed ik anders ook wel hoor)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven