Serious Request 2012 Enschede
Anoniem_147729
dinsdag 18 december 2012 om 10:49
Alle reacties
Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.
Wie gaat er ook heen?
Anoniem_34274
zondag 23 december 2012 om 00:47
Alle reacties
Link kopieren
Sanne hield de boel gisteren wel lekker op gang,
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Anoniem_12394
zondag 23 december 2012 om 00:53
Anoniem_69176b9c77370
zondag 23 december 2012 om 01:02
Anoniem_69176b9c77370
zondag 23 december 2012 om 01:39
Ik wil Gerard ook wel masseren
Anoniem_98052
zondag 23 december 2012 om 01:41
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_69176b9c77370
zondag 23 december 2012 om 01:47
Ow dit vind ik hartverscheurend, dat stel met dat liedje over hun gestorven baby.
Anoniem_125306
zondag 23 december 2012 om 09:45
Alle reacties
Link kopieren
Te schattig, een klein meisje dat Gerard wakker maakt.
Anoniem_45725
zondag 23 december 2012 om 09:46
Alle reacties
Link kopieren
quote:LeChatNoir schreef op 23 december 2012 @ 09:45:
Te schattig, een klein meisje dat Gerard wakker maakt.Dat was zooo lief en dan heeft Gerard ook nog geen vier uur geslapen en nog zo lekker
Anoniem_98052
zondag 23 december 2012 om 10:25
Alle reacties
Link kopieren
Van hoe laat tot hoe laat heeft Gerard vannacht achter de panelen gestaan? Ik meen hem om een uur of 3 ook al gezien te hebben.
Anoniem_125306
zondag 23 december 2012 om 10:35
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_125306
zondag 23 december 2012 om 10:40
Alle reacties
Link kopieren
En Living Doll aangevraagd
Anoniem_149724
zondag 23 december 2012 om 11:21
Alle reacties
Link kopieren
Nou truffel, dan heb jij idd goede oren. Ik ben niet stokdoof en mijn vrienden ook niet, maar zodra je na rij 4/5 stond hoorde je niks meer hoor.
Of je moest bij het grote scherm staan, daar stond het geluid harder.
Maar ach, als het maar leuk is toch.
Vond het gewoon leuk om eens live gezien te hebben en nu kijk ik weer lekker vanuit huis, dan krijg je toch wat meer mee.
Sterkte Yas.
Anoniem_125306
zondag 23 december 2012 om 12:11
Alle reacties
Link kopieren
Van mij ook sterkte Yasmijn
Anoniem_125306
zondag 23 december 2012 om 12:20
Alle reacties
Link kopieren
Ja hoor Gerard, je achterkant hangt er ook lekker bij
Anoniem_149724
zondag 23 december 2012 om 12:54
Alle reacties
Link kopieren
Ligt het aan mij of zie ik vooral Gerard draaien? ( of wil ik.dat heel graag
?)
Anoniem_125306
zondag 23 december 2012 om 12:58
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_125306
zondag 23 december 2012 om 12:59
Alle reacties
Link kopieren
quote:Italie_Meisje schreef op 23 december 2012 @ 12:54:
Ligt het aan mij of zie ik vooral Gerard draaien? ( of wil ik.dat heel graag
?)Ik zie ook vooral Gerard draaien, maar dan komt omdat ik vooral kijk als Gerard draait
Anoniem_114699
zondag 23 december 2012 om 13:00
quote:yasmijn schreef op 23 december 2012 @ 01:47:
Ow dit vind ik hartverscheurend, dat stel met dat liedje over hun gestorven baby.Was jij ook nog wakker dan? Ja, was inderdaad heel emotioneel en wat kon die vrouw mooi zingen!
Anoniem_114699
zondag 23 december 2012 om 13:01
Geeft Viva eigenlijk iets aan SR? Bijv. een euro per posting in dit SR2012 topic?
Al zeg ik het zelf: 'Miloo, wat een ontzettend goed plan!!'
Anoniem_49347
zondag 23 december 2012 om 13:14
Alle reacties
Link kopieren
Dan wil ik best nog even doorposten hoor.
Ik ben benieuwd wanneer gerard living doll gaat doen. Hij moet het wel doen denk ik.
Anoniem_49347
zondag 23 december 2012 om 13:19
Alle reacties
Link kopieren
Ik gok vanavond tijdens z'n shift van 22 tot 2.
Anoniem_125306
zondag 23 december 2012 om 13:34
Alle reacties
Link kopieren
quote:Pucker schreef op 23 december 2012 @ 13:14:
Ik ben benieuwd wanneer gerard living doll gaat doen. Hij moet het wel doen denk ik.Bij 6000 euro of meer gaat 'ie hem tussen 23 en 24 doen. Vanochtend stond 'ie op 4000 euro, en Gerard vond dat er nog minstens de helft bij moest.
Anoniem_149724
zondag 23 december 2012 om 13:35
Alle reacties
Link kopieren
Ik denk het ook pucker. Wel zin aan.
Hij begint trouwens om 23.00.
Michiel gaat van 22.00 tot 23.00 vanavond een uur twents lullen met Ilse.
Lijkt me leuk. Ben benieuwd of hij het ook echt een uur volhoud, hij zag er al tegenop. Maar ja beloofd is beloofd haha.
Anoniem_149724
zondag 23 december 2012 om 13:35
Alle reacties
Link kopieren
Thnx chat voor de draaitijden.
Anoniem_49347
zondag 23 december 2012 om 14:08
Alle reacties
Link kopieren
Thx LeChatNoir! Ik ga kijken (deed ik anders ook wel hoor)
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder