Serious Request 2012 Enschede
zondag 23 december 2012 om 14:39
Ik heb veel de TV aan om te kijken. Ik heb bewondering voor zowel de DJ's als voor de mensen die weer en wind trotseren om er heen te gaan, te staan en te wachten om hun geld te doneren. Ik heb lekker warm via de TV (UPC live-knop) gedoneerd.
Vanmorgen: stromende regen en de mensen blijven staan....
Vanmorgen: stromende regen en de mensen blijven staan....
zondag 23 december 2012 om 18:57
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 december 2012 @ 18:46:
Ben ik nou een mafkees dat ik gewoon 24/7 naar de radio luister en de TV laat voor wat ie is?
Ben trouwens apentrots op mijn poetsschool die met een door twee achtstegroepertjes bedachte dansmarathon bijna 6000 euro heeft opgehaald. Dat moest ik even kwijt .
Nee hoor, ik heb de tv trouwens wel aanstaan voor de leuke beelden erbij. :Al die blije gezichten, zwaaiende en springende mensen en die lekkere koppen van Gerard en Giel en Michiel.
Volkomen normaal dus Lady.
Ben ik nou een mafkees dat ik gewoon 24/7 naar de radio luister en de TV laat voor wat ie is?
Ben trouwens apentrots op mijn poetsschool die met een door twee achtstegroepertjes bedachte dansmarathon bijna 6000 euro heeft opgehaald. Dat moest ik even kwijt .
Nee hoor, ik heb de tv trouwens wel aanstaan voor de leuke beelden erbij. :Al die blije gezichten, zwaaiende en springende mensen en die lekkere koppen van Gerard en Giel en Michiel.
Volkomen normaal dus Lady.
zondag 23 december 2012 om 19:54
zondag 23 december 2012 om 20:25
Hier wordt het ook weer afkicken. Vind dit de leukste tv week.
Van mij mogen ze ook best gewoon eten. Het is idd al een hele prestatie op zich.
En dat niet eten, oke prima maar geef die mannen dan tenminste nog lekkere sapjes. Ik vind dit sneu. Het is het enige wat ze krijgen, waarom moet dat dan zo vies zijn? Is dat grappig ofzo?
Ze moeten toch ergens energie vandaan halen.
Van mij mogen ze ook best gewoon eten. Het is idd al een hele prestatie op zich.
En dat niet eten, oke prima maar geef die mannen dan tenminste nog lekkere sapjes. Ik vind dit sneu. Het is het enige wat ze krijgen, waarom moet dat dan zo vies zijn? Is dat grappig ofzo?
Ze moeten toch ergens energie vandaan halen.
zondag 23 december 2012 om 20:29
quote:Italie_Meisje schreef op 23 december 2012 @ 20:25:
Hier wordt het ook weer afkicken. Vind dit de leukste tv week.
Van mij mogen ze ook best gewoon eten. Het is idd al een hele prestatie op zich.
En dat niet eten, oke prima maar geef die mannen dan tenminste nog lekkere sapjes. Ik vind dit sneu. Het is het enige wat ze krijgen, waarom moet dat dan zo vies zijn? Is dat grappig ofzo?
Ze moeten toch ergens energie vandaan halen.Rode bietensap met zuurkoolnat gatver, maar zeerwaarschijnlijk zitten er wel vitaminen in. En ook dat is belangrijk.
Hier wordt het ook weer afkicken. Vind dit de leukste tv week.
Van mij mogen ze ook best gewoon eten. Het is idd al een hele prestatie op zich.
En dat niet eten, oke prima maar geef die mannen dan tenminste nog lekkere sapjes. Ik vind dit sneu. Het is het enige wat ze krijgen, waarom moet dat dan zo vies zijn? Is dat grappig ofzo?
Ze moeten toch ergens energie vandaan halen.Rode bietensap met zuurkoolnat gatver, maar zeerwaarschijnlijk zitten er wel vitaminen in. En ook dat is belangrijk.