Dat van die sapjes snap ik ook niet. Wat ik wel snap is dat ze naast fruitsapjes ook groentesapjes krijgen, vanwege de vitamines etc. Maar dat kan ook gewoon lekker, dat hoeft heus niet met zuurkoolsap.
Het zal wel zijn voor de gimmick, dat een aantal sapjes super smerig zijn, maar van mij zou dat ook niet hoeven.
Van de meeste mensen volgens mij niet, ik zie op de site van 3fm ook vooral negatieve reacties op die überranzige sapjes.
Gerard zei net dat hij living doll gaat doen als er 10.000 in totaal is gedoneerd voor dat nummer. Ze staan nu op 8.500. Vanmorgen stond het nummer op 4.000 en toen zei hij dat hij nog minstens de helft erbij wilde. Dus dat is 6.000 en geen 10.000
Anoniem_114059
zondag 23 december 2012 om 22:03
Twentse uur!
Haha 't nieuws geet e a in Tweents veurleazn.
Zoals je al kunt zien kan ik het niet schrijven, wel spreken.
Ik verwacht eigenlijk met Ilse erbij dat het vooral plat Almeloos wordt.
Geweldig dat nieuws! Denk dat het voor niet twentenaren wel goed luisteren wordt wil je alles kunnen verstaan.
Gelukkig zal het vooral twents accent zijn en geen echt plat twents want dan kun je er helemaal niks meer van maken.
Anoniem_114059
zondag 23 december 2012 om 22:07
quote:coolpack2 schreef op 23 december 2012 @ 22:04:
Ik vind het wel goed te volgenDenk dat dit tempo voor de gemiddelde Nederlander ook nog wel redelijk te volgen is. Als ze een stuk sneller gaan praten en echt plat Twents wordt het lastiger denk ik.
Is goed te verstaan dat Twents (voor een *sorry* Noord-limburgse).
Klopt dat Gerard voor 6000 living doll moet doen. Is het meer moet het nog meer, voor een supergoed doel, worden.
Anoniem_113882
zondag 23 december 2012 om 22:10
quote:Uncharted schreef op 23 december 2012 @ 22:07:
[...]
Denk dat dit tempo voor de gemiddelde Nederlander ook nog wel redelijk te volgen is. Als ze een stuk sneller gaan praten en echt plat Twents wordt het lastiger denk ik.
Dan volg ik niet alle details, maar wel de grote lijnen. Michiel komt al lekker los.
Maar als je bepaalde eigenschappen kent, gaat het al een stuk beter.
Anoniem_114059
zondag 23 december 2012 om 22:11
Dit is ook geen plat Twents Steph. Dit is Almeloos... uitgerekt en ingeslikt Nederlands.
Anoniem_113882
zondag 23 december 2012 om 22:11
Vind 't wel charmant.
Anoniem_144024
zondag 23 december 2012 om 22:12
zou 888 werken op teletekst?
Anoniem_114059
zondag 23 december 2012 om 22:13
Vieftien eurooooooooooooooooooo.
Ik vind dit als geboren en getogen Twentenaar toch wel stiekem fantastisch. Zolang we niet weer als boeren afgeschilderd worden.