Serious Request 2012 Enschede
maandag 24 december 2012 om 02:12
maandag 24 december 2012 om 02:22
Ilse de lange was in breda er ook een nacht en die heeft coen er toen zo doorheen gehaald omdat hij het zo moeilijk had en als je ziet wat ze nu met de mannen doet wat een vrolijke meid is het toch heerlijk om naar te kijken!
Moet eigenlijk ook gaan slapen maar kan gewoon niet stoppen met kijken...
En dat gezeur van eerder de politiek gooit ieder jaar ook vierhonderd miljoen naar het buitenland wat niet te controleren valt dit word opgebracht door van allerhand soorten mensen zo mooi om te zien dat er samenhorigheid nog niet helemaal verloren is hier in nl!
Moet eigenlijk ook gaan slapen maar kan gewoon niet stoppen met kijken...
En dat gezeur van eerder de politiek gooit ieder jaar ook vierhonderd miljoen naar het buitenland wat niet te controleren valt dit word opgebracht door van allerhand soorten mensen zo mooi om te zien dat er samenhorigheid nog niet helemaal verloren is hier in nl!
maandag 24 december 2012 om 02:26
Ja die ja.
Kan niet linken, forum mobiel. Maar bijna iedereen hier in de buurt die in een klein dorp of stadje opgroeit en wel eens een piratenfeest van een piratenzender of een avondje heeft door gebracht in een keet kent het nummer.
Kan niet linken, forum mobiel. Maar bijna iedereen hier in de buurt die in een klein dorp of stadje opgroeit en wel eens een piratenfeest van een piratenzender of een avondje heeft door gebracht in een keet kent het nummer.
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
maandag 24 december 2012 om 09:30
quote:Uncharted schreef op 23 december 2012 @ 22:52:
[...]
Voel je je achtergesteld als Achterhoeker, dat je jezelf quote? Punt is gemaakt hoor.
Zoals ik al zei, "Het is Nedersaksisch zegt internet. Dus vooruit, oosters dan. Niet per se Twents."Nee natuurlijk niet, er stond toch ook al een lachende smiley achter mijn tekst. Maar ik stond in een ander topic, en opeens staat mijn eigen tekst wederom in dit topic. Iets met iphone en het niet snappen, sorry
[...]
Voel je je achtergesteld als Achterhoeker, dat je jezelf quote? Punt is gemaakt hoor.
Zoals ik al zei, "Het is Nedersaksisch zegt internet. Dus vooruit, oosters dan. Niet per se Twents."Nee natuurlijk niet, er stond toch ook al een lachende smiley achter mijn tekst. Maar ik stond in een ander topic, en opeens staat mijn eigen tekst wederom in dit topic. Iets met iphone en het niet snappen, sorry
maandag 24 december 2012 om 09:53
Wat is Ilse een mooi mens!
Dit vond ik toch wel errug mooi: http://www.youtube.com/watch?v=xQcFat9q68A
Dit vond ik toch wel errug mooi: http://www.youtube.com/watch?v=xQcFat9q68A
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
maandag 24 december 2012 om 09:56
Deze gasten vind ik steeds ook supergoed trouwens: http://www.youtube.com/wa ... fNBQTOa5g&feature=mh_lolz Liedje blijft in je kop hangen
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things