Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Link naar het 800 miljoen nieuws hier.



Sinterklaas bracht dit crisisjaar trouwens 600 miljoen op staat in hetzelfde artikel.



Ik ga nog even een plaat aanvragen bij SR. Die sneue tien mil. moet toch te halen zijn *hartgrondig blasfemische vloek*
Hoe heet dat nummer met die blazers dat zo'n hit is daaro? Met steeds die vertraging en dan weer in tempo? Vind 't hilarisch...
Ik vind Ilse ook geweldig idd :-D
Alle reacties Link kopieren
Kijk aan, ook nog losse heupjes die Gerard.
Ik had beloofd om, als Gerard naar bed gaat, erbij te gaan liggen. Makkie!
Da's bijna he... Ik lig met kleptop in bed.

Haha, mooie performance op 'Gaia' :-D
Ow....wat is Ilse lief.....

Ik ga van haar een plaat aanvragen nog.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik zit ook nog op tot Geer z'n shift klaar is.

En ja, Ilse is een schat! Ik vind haar leuk zo, lekker enthousiast.
En ik hou van The Proclaimers.
quote:miloo schreef op 24 december 2012 @ 01:48:

Ik had beloofd om, als Gerard naar bed gaat, erbij te gaan liggen. Makkie! Truste! :-)
Oh en jij ook slaap zacht, zwartekat
oh god, herhaling van de headlines, volgens mij moet ik het ook niet meer te laat maken
Alle reacties Link kopieren
Der Alte Dessauer - Orginal Zillertaler



Word vooral door de vele, vele vele piraten gedraaid. En op school- en volksfeesten, kermissen en braderieën...
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Gerard is er nog hoor, en ook dat leuke deuntje!

Yasmijn zal wel weer in de stad zitten en ons niet helpen
dat liedje dus

Ik wist niet dat we echt zoveel bergen hadden in Nederland





*gaat bijna naar bed*

Maar hé vakantie hè!
anoniem_114699 wijzigde dit bericht op 24-12-2012 02:19
Reden: Dank Sleutelbos!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ilse de lange was in breda er ook een nacht en die heeft coen er toen zo doorheen gehaald omdat hij het zo moeilijk had en als je ziet wat ze nu met de mannen doet wat een vrolijke meid is het toch heerlijk om naar te kijken!

Moet eigenlijk ook gaan slapen maar kan gewoon niet stoppen met kijken...



En dat gezeur van eerder de politiek gooit ieder jaar ook vierhonderd miljoen naar het buitenland wat niet te controleren valt dit word opgebracht door van allerhand soorten mensen zo mooi om te zien dat er samenhorigheid nog niet helemaal verloren is hier in nl!
Hhahaha ja ik had het inmiddels gevonden, die Dessauer, erg melig vind ik 't
Alle reacties Link kopieren
Ja die ja.

Kan niet linken, forum mobiel. Maar bijna iedereen hier in de buurt die in een klein dorp of stadje opgroeit en wel eens een piratenfeest van een piratenzender of een avondje heeft door gebracht in een keet kent het nummer.
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Alle reacties Link kopieren
Is Ilse niet gaan slapen? Dan heeft ze echt nog veel energie. Leuk
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net trouwens een filmpje van de Twente supporters, dat was echt een kippevelmoment zeg! Echt cool zoveel mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Uncharted schreef op 23 december 2012 @ 22:52:

[...]





Voel je je achtergesteld als Achterhoeker, dat je jezelf quote? Punt is gemaakt hoor.

Zoals ik al zei, "Het is Nedersaksisch zegt internet. Dus vooruit, oosters dan. Niet per se Twents."Nee natuurlijk niet, er stond toch ook al een lachende smiley achter mijn tekst. Maar ik stond in een ander topic, en opeens staat mijn eigen tekst wederom in dit topic. Iets met iphone en het niet snappen, sorry
Alle reacties Link kopieren
Wat is Ilse een mooi mens!

Dit vond ik toch wel errug mooi: http://www.youtube.com/watch?v=xQcFat9q68A
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
Deze gasten vind ik steeds ook supergoed trouwens: http://www.youtube.com/wa ... fNBQTOa5g&feature=mh_lolz Liedje blijft in je kop hangen
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
De eindstand van onze lentemeidenactie is bekend! We hebben met z'n allen 241 euro opgehaald!!



hoe tof is dat?
life ain't a perfect story, write it while you live it
Alle reacties Link kopieren
Super!
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven