Serious Request 2012 Enschede
zondag 23 december 2012 om 22:54
Dit nieuwsbericht staat al op de site terwijl het nog niet geweest is:
http://seriousrequest.3fm ... 6/living-doll-editie-2012
http://seriousrequest.3fm ... 6/living-doll-editie-2012
zondag 23 december 2012 om 22:55
Even opgezocht: http://taal.paginablog.nl ... ooiste_woord_twentse.html
zondag 23 december 2012 om 22:57
zondag 23 december 2012 om 23:23
Hoe belachelijk is het dat hier in Nederland ruim 6 miljoen (!) wordt opgehaald voor het buitenland, terwijl hier in Nederland zelf de voedselbanken alarm slaan.
Alarm slaan om ze te weinig eten hebben voor het steeds armer wordende volk. Voor kinderen die hier in Nederland amper een goed leven kunnen hebben.
En dat op 1 pagina in de dagbladen.
Echt beschamend
Nu......stoppen........met...........deze...........onzin.
En helemaal terecht dat de regering niet meedoet met deze onzin.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alarm slaan om ze te weinig eten hebben voor het steeds armer wordende volk. Voor kinderen die hier in Nederland amper een goed leven kunnen hebben.
En dat op 1 pagina in de dagbladen.
Echt beschamend
Nu......stoppen........met...........deze...........onzin.
En helemaal terecht dat de regering niet meedoet met deze onzin.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zondag 23 december 2012 om 23:41
quote:eingenzinnig schreef op 23 december 2012 @ 22:35:
Coolpack: het is wel Eanske hè;). En verder is dit, op een paar woorden na, niet echt Twents.. Tis n betje inslikk'n en t bunt wat weurtjes:pAh tuuluk... Ik weet zoals gezegd niet hoe je het schrijven moet, ik kan het wel uitspreken (en had kunnen weten dat het dan wsch 'ea' wordt), haha! En het is idd anders dan wat ik Finkers toen hoorde doen.
Coolpack: het is wel Eanske hè;). En verder is dit, op een paar woorden na, niet echt Twents.. Tis n betje inslikk'n en t bunt wat weurtjes:pAh tuuluk... Ik weet zoals gezegd niet hoe je het schrijven moet, ik kan het wel uitspreken (en had kunnen weten dat het dan wsch 'ea' wordt), haha! En het is idd anders dan wat ik Finkers toen hoorde doen.
zondag 23 december 2012 om 23:43
quote:eingenzinnig schreef op 23 december 2012 @ 22:52:
De autocorrect van de iPad is trouwens niet echt prettig als je twentse woorden gebruikt
Ik had mails vol rode kringeltjes in Outlook als ik Fries schreef. Heeft even geduurd voor ik door had hoe je dat uit krijgt :-s
Dialect spreken is fijn als men dat blijft doen, zonde als het verdwijnt!
De autocorrect van de iPad is trouwens niet echt prettig als je twentse woorden gebruikt
Ik had mails vol rode kringeltjes in Outlook als ik Fries schreef. Heeft even geduurd voor ik door had hoe je dat uit krijgt :-s
Dialect spreken is fijn als men dat blijft doen, zonde als het verdwijnt!
zondag 23 december 2012 om 23:47