Serious Request 2012 Enschede
maandag 24 december 2012 om 14:54
quote:elninjoo schreef op 24 december 2012 @ 14:46:
Het megasalaris van die Rode Kruis-directeur is in elk geval weer zeker gesteld voor komend jaar.
Wat een flauwe opmerking Elninjoo. Maar als je het wil weten, op dit soort (zure) vragen hebben ze bij het Rode Kruis gelukkig een heel goed antwoord: er gaat niks van deze actie naar zijn salaris.
http://www.rodekruis.nl/c ... veel-gestelde-vragen.aspx
Het megasalaris van die Rode Kruis-directeur is in elk geval weer zeker gesteld voor komend jaar.
Wat een flauwe opmerking Elninjoo. Maar als je het wil weten, op dit soort (zure) vragen hebben ze bij het Rode Kruis gelukkig een heel goed antwoord: er gaat niks van deze actie naar zijn salaris.
http://www.rodekruis.nl/c ... veel-gestelde-vragen.aspx
maandag 24 december 2012 om 15:54
Ach, het mekkert zo lekker en leest ook zo fijn selectief als er vooral niét gezegd wordt dat armoede hier niet bestaat, dat die onvergelijkbaar is met de armoede daar maar voorál dat o.a. ik graag zelf bepaal waar ik mijn geld aan uitgeef. Dat bijvoorbeeld ik ook de voedselbank een warm hart (plus een bijdrage) toedraag en dat ik tevens lol heb in serious request.
De arrogantie om hier even laatdunkend te komen doen alsof dat iets belachelijks is.
En vrede op aarde inderdaad.
De arrogantie om hier even laatdunkend te komen doen alsof dat iets belachelijks is.
En vrede op aarde inderdaad.
maandag 24 december 2012 om 16:06
quote:Ikbenanoniem schreef op 24 december 2012 @ 14:29:
Ach, het mekkert zo lekker over zuurpruimen, die het meest te besteden hebben en niets willen doen. En uiteraard is armoede hier anders dan daar, maar net doen alsof het er niet is is vreselijk kortzichtig. De voedselbanken trekken zelf aan de bel. Dat doen ze niet omdat ze zo overbodig zijn.
Ik vind je zeker geen zuurpruim. Kritisch zijn is heel gezond, je geest scherpen enzo. Maar nogmaals, waar maak jij uit op dat iedereen die meewerkt en doneert aan SR net doet alsof armoede hier niet bestaat?
Ach, het mekkert zo lekker over zuurpruimen, die het meest te besteden hebben en niets willen doen. En uiteraard is armoede hier anders dan daar, maar net doen alsof het er niet is is vreselijk kortzichtig. De voedselbanken trekken zelf aan de bel. Dat doen ze niet omdat ze zo overbodig zijn.
Ik vind je zeker geen zuurpruim. Kritisch zijn is heel gezond, je geest scherpen enzo. Maar nogmaals, waar maak jij uit op dat iedereen die meewerkt en doneert aan SR net doet alsof armoede hier niet bestaat?
maandag 24 december 2012 om 16:10
quote:yasmijn schreef op 24 december 2012 @ 15:57:
Zo is dat, Leo!
Ik ga zo weer. Wilde gisteren nog naar jullie zwaaien maar geen verbinding, alles plat en overbelast.
Ik probeer het straks weer!
Ik ben er weer klaar voor!
Doeg!Jeumig zo veel volk op de been ook! De livestream heeft ook al een lagere maximale kwaliteit dan eerder deze week, ongetwijfeld om overbelasting te voorkomen.
Zo is dat, Leo!
Ik ga zo weer. Wilde gisteren nog naar jullie zwaaien maar geen verbinding, alles plat en overbelast.
Ik probeer het straks weer!
Ik ben er weer klaar voor!
Doeg!Jeumig zo veel volk op de been ook! De livestream heeft ook al een lagere maximale kwaliteit dan eerder deze week, ongetwijfeld om overbelasting te voorkomen.
maandag 24 december 2012 om 16:28
Er is idd genoeg armoede in Nl. We kunnen idd geld gebruiken, maar zoveel neuh.
Ik zit er zelf middenin incl voedselbank, zoals je hebt kunnen lezen.
Ben ik arm? Ja voor Nl begrippen wel. Armoedig? Zielig? Of wat dan ook? Nee totaal niet.
Ik ben gezond, ik ben gelukkig, ik heb eten, een warm huis. Super dus.
Ik ben zo blij om hier te wonen en niet daar in Afrika. Zij kunnen het beter gebruijen als wij. Ze hebben onze hulp echt hard nodig. Door spullen en voorlichtig te brengen. En dat kost geld, geld dat zij niet hebben.
Maar ik weet wel zeker dat hier niemand is die vergeet dat wij in Nl ook armoede heben en zelf hun steentje bijdragen. Maar nu is Afrika even aan de beurt.
Ik zit er zelf middenin incl voedselbank, zoals je hebt kunnen lezen.
Ben ik arm? Ja voor Nl begrippen wel. Armoedig? Zielig? Of wat dan ook? Nee totaal niet.
Ik ben gezond, ik ben gelukkig, ik heb eten, een warm huis. Super dus.
Ik ben zo blij om hier te wonen en niet daar in Afrika. Zij kunnen het beter gebruijen als wij. Ze hebben onze hulp echt hard nodig. Door spullen en voorlichtig te brengen. En dat kost geld, geld dat zij niet hebben.
Maar ik weet wel zeker dat hier niemand is die vergeet dat wij in Nl ook armoede heben en zelf hun steentje bijdragen. Maar nu is Afrika even aan de beurt.
maandag 24 december 2012 om 17:17
Hebben jullie deze al gelezen? Ik wel...mét kromme tenen en steeds meer toenemende boosheid....bah....
Ik vind SR helemaal geweldig! De saamhorigheid geeft je toch een geweldig gevoel?
In dit artikel lijkt het wel alsof je, als je toekomst niet zo wevarend is als de onze, je minder of geen recht op leven hebt....bah...bah...
http://www.volkskrant.nl/ ... aan-Serious-Request.dhtml
Ik vind SR helemaal geweldig! De saamhorigheid geeft je toch een geweldig gevoel?
In dit artikel lijkt het wel alsof je, als je toekomst niet zo wevarend is als de onze, je minder of geen recht op leven hebt....bah...bah...
http://www.volkskrant.nl/ ... aan-Serious-Request.dhtml
maandag 24 december 2012 om 18:51
weten jullie dit nog? het liefste moment van vorige jaar!!
http://www.youtube.com/watch?v=3hj1zBDL02U
http://www.youtube.com/watch?v=3hj1zBDL02U
maandag 24 december 2012 om 19:42
Thanx chat en leo.
Heb de buik nu vol van het gourmetten. Op de achtergrond hebben we SR.
Straks gezellig spelletjes doen.
Elize dat is ook.mijn favo moment.
Dit jaar is mijn favo moment dat de kids van gerard er zijn.
Papa ik had jou gemist! Papa ik vin je lief!
Aah zo schattig. Moest wel ff traantje weg pinken.
Heb de buik nu vol van het gourmetten. Op de achtergrond hebben we SR.
Straks gezellig spelletjes doen.
Elize dat is ook.mijn favo moment.
Dit jaar is mijn favo moment dat de kids van gerard er zijn.
Papa ik had jou gemist! Papa ik vin je lief!
Aah zo schattig. Moest wel ff traantje weg pinken.