Bloot in de tuin zonnen

08-05-2008 14:02 305 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren samen met m'n moeder in de sauna heerlijk in de zon gelegen. Ons gesprek kwam op in je eigen tuin zonnebaden. Ik heb sinds afgelopen herfst eindelijk een tuin en kijk er nu dus helemaal naar uit om dit weekend op mijn postzegeltje gras te gaan zonnebaden! Mijn moeder vertelde mij dat ze dat thuis (ouders wonen in "the middle of nowhere") dus ook lekker bloot doet. Wel een handdoekje bij de hand voor onverwacht bezoek. Helaas is dat in mijn tuin niet echt gepast, voornamelijk omdat de schutting met één van onze buren niet helemaal kijkdicht is.

Nu zei mijn moeder dat het volgens haar helemaal niet toegestaan is om in je eigen tuin in je blootje rond te lopen omdat dat aanstootgevend gedrag is. Ik heb hier nog nooit van gehoord en dacht eigenlijk dat je in je eigen huis/tuin lekker kan doen wat je wilt. Maar goed, wij kwamen er dus niet uit.

Heeft iemand enig idee wat wel en niet mag qua naakt in de tuin lopen? En als naakt niet mag, mag topless dan wel?
minny vind jij een bloot zonnende vrouw net zo erg als een blote man op het balkon?
quote:websje schreef op 09 mei 2008 @ 22:22:

Wat een discussie. Dan zou mijn jeugd met naturistencampings en topless zonnende moeders van vriendinnetjes me voor mijn leven moeten hebben verpest. zit jij niet in therapie dan... Geen last van vaginisme... Niet frigide...
quote:arwen173 schreef op 09 mei 2008 @ 22:25:

minny vind jij een bloot zonnende vrouw net zo erg als een blote man op het balkon?Ah, penisnijd!
quote:fleurtje schreef op 09 mei 2008 @ 22:25:

[...]

zit jij niet in therapie dan... Geen last van vaginisme... Niet frigide...

ja, dat wel natuurlijk. Maar verder heb ik er niets aan overgehouden hoor

Aanvulling:en een lichte aversie tegen sportende naturisten
Dat zeg ik....
quote:arwen173 schreef op 09 mei 2008 @ 22:25:

minny vind jij een bloot zonnende vrouw net zo erg als een blote man op het balkon?Ja.

Fijn dat mensen zo overdreven zichzelf kunnen zijn hoor, maar moet de rest van de wereld daar van "meegenieten"?
quote:websje schreef op 09 mei 2008 @ 22:26:

[...]

ja, dat wel natuurlijk. Maar verder heb ik er niets aan overgehouden hoor

Aanvulling: een lichte aversie tegen sportende naturisten Kregen jullie ook dat kwartaalblaadje thuis, van die vereniging... Ik lag altijd dubbel om die fotos van blote skieende, bbq-ende en volleyballende mensen!!!
quote:minny schreef op 09 mei 2008 @ 22:28:

[...]

Ja.

Fijn dat mensen zo overdreven zichzelf kunnen zijn hoor, maar moet de rest van de wereld daar van "meegenieten"?meegenieten is wat anders dan beschadigd raken. En wat een aparte visie op dit onderwerp. Hoezo overdreven zichzelf zijn? bloot zonnen is niet mijn ding, maar ik stoor me er niet aan, heb er geen last van en iedereen moet het lekker zelf weten. Misschien moet je even je eigen motto nog eens goed lezen?
Arwen, mag ik bij jou bloot in de tuin komen zonnen? Heb geen tuin, weet je

Goeie trouwens, van dat motto van Minny.
heerlijk bloot in de zandbak fleur, kom maar langs.
Ben toch benieuwd:quote:websje schreef op 09 mei 2008 @ 22:23:

Minny: wat nou als je kinderen bij een vriendje gaan spelen en de moeder topless in de zon zien liggen? Beschadigt dat ze dan ook voor het leven?Fleurtje: Jep, van die zeer verantwoorde 45+/geitenwollensokken/blij met hun lijf- mensen die dan een nudisten-klootschietvereniging hadden opgericht
Dat zeg ik....
quote:arwen173 schreef op 09 mei 2008 @ 22:34:

heerlijk bloot in de zandbak fleur, kom maar langs.

Woehahahahahahaaaa, lekker, al dat zand!

Hmmmm, dat heb je natuurlijk ook op het strand. Maar goed, strand is groooooot, en mijn walrussenlichaam past echt niet in jouw kleine zandbak, hahaha.
Ik ben wel getraumatiseerd door mijn overbuurman in mijn oude huis van 70 die graag de hele dag in tangaslip rondliep met de gordijnen open en ook zo op het balkon zat. Dat is echt een schrikbeeld hoor!
quote:arwen173 schreef op 09 mei 2008 @ 22:31:

[...]

meegenieten is wat anders dan beschadigd raken. En wat een aparte visie op dit onderwerp. Hoezo overdreven zichzelf zijn? bloot zonnen is niet mijn ding, maar ik stoor me er niet aan, heb er geen last van en iedereen moet het lekker zelf weten. Misschien moet je even je eigen motto nog eens goed lezen?Gelezen, en ik vind 'm perfect slaan op mensen die denken dat ze hun naakte lijf overal maar moeten kunnen vertonen en dat men dat maar moet accepteren.
quote:websje schreef op 09 mei 2008 @ 22:34:

Ben toch benieuwd:

[...]

Fleurtje: Jep, van die zeer verantwoorde 45+/geitenwollensokken/blij met hun lijf- mensen die dan een nudisten-klootschietvereniging hadden opgericht Of van die mensen die gingen wandelen. Bloot, maar dan wel onwijs zware wandelschoenen aan!
quote:fleurtje schreef op 09 mei 2008 @ 22:36:

[...]

Of van die mensen die gingen wandelen. Bloot, maar dan wel onwijs zware wandelschoenen aan!En als het ging regenen zo'n net iets te kort regenjasje erover.

Ik hoop dat dat blaadje inmiddels iets gemoderniseerd is, want hiermee zullen ze de wereld toch niet veroveren
Dat zeg ik....
Ik ben bang dat mijn kind eerder getraumatiseerd wordt door strings op het strand, mensen met skinny jeans en te dikke mensen in heupbroeken.

Daarom leer ik mijn kind ook: als het je niet bevalt, dan kijk je maar een andere kant op.
quote:websje schreef op 09 mei 2008 @ 22:38:

[...]

En als het ging regenen zo'n net iets te kort regenjasje erover.

Ik hoop dat dat blaadje inmiddels iets gemoderniseerd is, want hiermee zullen ze de wereld toch niet veroveren Het was zooooo seventies! Lekker lullen met een biertje in je hand met hele bossen schaamhaar. Was altijd feest als dat blaadje binnen kwam!
quote:minny schreef op 09 mei 2008 @ 22:35:

[...]

Gelezen, en ik vind 'm perfect slaan op mensen die denken dat ze hun naakte lijf overal maar moeten kunnen vertonen en dat men dat maar moet accepteren.grappig, ik lees hem toch anders. Leuk hoe je dus zelfs zo'n uitspraak helemaal op jezelf kan betrekken. En dat naakte lijf hoort niet thuis midden op de dam, in de trein, voor een klaslokaal, in de winkel etc, maar thuis, in je eigen tuin? op je eigen balkon achter een kleedje?
Pfffff, het was me weer een waar genoegen, maar nu ga ik slapen. Bloot. Met de gordijnen open; dan kan de wind er even goed doorheen.
Door de kamer, bedoel ik.
ik dacht al fleur, welterusten!
Het grappige is dat men bij naakte lijven toch onbewust aan iets prettigs om naar te kijken denkt. Terwijl menig naaktloper eigenlijk voor horizonvervuiling aangeklaagd dient te worden.... brrrr..... Er wordt zo weinig ondersteund he, zonder kleding. Bij zowel mannen als vrouwen trouwens.
quote:arwen173 schreef op 09 mei 2008 @ 22:40:

[...]

grappig, ik lees hem toch anders. Leuk hoe je dus zelfs zo'n uitspraak helemaal op jezelf kan betrekken. En dat naakte lijf hoort niet thuis midden op de dam, in de trein, voor een klaslokaal, in de winkel etc, maar thuis, in je eigen tuin? op je eigen balkon achter een kleedje?

Maar misschien denkt Minny wel dat zo'n vent op het balkon staat om háár leven te vergallen.

Waarbij ze even vergeet dat niet álles om haar draait.
quote:arwen173 schreef op 09 mei 2008 @ 22:40:

[...]

grappig, ik lees hem toch anders. Leuk hoe je dus zelfs zo'n uitspraak helemaal op jezelf kan betrekken. En dat naakte lijf hoort niet thuis midden op de dam, in de trein, voor een klaslokaal, in de winkel etc, maar thuis, in je eigen tuin? op je eigen balkon achter een kleedje?Als het zichtbaar is voor mensen die dat niet verwachten te zien en dat ook niet erg prettig vinden, liever niet nee.

En dan die "dan kijk je maar niet" onzin. TE LAAT! Dan heb je het namelijk al gezien, als je weet dat je maar beter niet kan kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven