Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hmpf.
Jeetje Splint, dat is vroeg!

Fant, ik hoop dat je oliebollen goed lukken!

Ik heb net de laatste boodschapjes gehaald, rozijnen en iets voor op een toastje. De drukte bij de AH viel me mee, was bijna gelijk aan de beurt.

K is hond aan het uitlaten ergens. Ik hoop dat het allemaal goed gaat.

Straks nog even op bezoek bij een vriendin. Voor het eerst en het laatst het huis kijken waar ze nu nog woont. Over 2 weken gaat ze met haar dochter verhuizen. Ligt in een horrorscheiding....
Ja jeez, wat was ik vroeg he. Vond ik ook.

Maar nu ben ik weer thuis en heb ik nog een hele dag voor me. En stinkt de auto flink naar oliebollers.

Fantje, is de mix nog wel goed? Is niet zo heel lang houdbaar toch?

Wij gingen na het bezorgen even naar Amstelveen, daar is een aardig winkelcentrum, om een broek voor man te zoeken en schoenen voor mij. Was echt heerlijk rustig daar, geweldig! Sja, bleken de winkels pas om 12u open te gaan. Duh.

Is Taartje weer veilig terug Rat? Ze zijn hier nu ook flink irritant aan het knallen.
Ja, Taartje is weer terug. K moest haar wel de auto uitsleuren.... Maar ze heeft nog niet gepoept. Dat vind ik dan weer wat minder. Als ze vanavond vroeg het maar wel doet. Dan hoeft ze tot morgenochtend er niet meer uit.

Wij hebben de C1000 ook nog getrotseerd. Druk daar. Maar gelukkig wel zo aan de beurt bij de kassa. Parkeren hadden we ook mazzel mee. Helemaal vooraan!

Nu zit ik lekker aan mijn eerste garnalencoctail. Lekker hoor. Daarna een appelbeignet van de Hoogvliet. Zoooo lekker!
Ghe, lekker Ratteke.

Ik moet nog naar Bruna voor een cartridge. Beetje jammer dat ik daar niet aan dacht toen ik daar net een kaartje kocht.

Supermarkt hoeft vandaag niet meer gelukkig.

Taar kan eventueel toch ook in de tuin poepen, in geval van nood?
om 15.10 u ff naar de dok.
Da's nu. Ik ben benieuwd!
DA was net, ik ben ook benieuwd
vrijdag 9 uur naar orthopeed in zkh. ik had niet mijn eigen ha want die is aan het skiën maar een waarnemer. ze belde gelijk met zkh voor afspraak dus dat is mooi. zij verwacht geen 4 wkn gips want het leek haar zinloos maar ze zei al: ik ben geen chirurg. de valpartijen bespreek ik dan binnenkort wel ff met eigen ha. ik moet wel meer en vaker pijnstilling nemen om de kramp die af en toe in m'n arm schiet wat minder pijnlijk te maken.

gelukkig voel ik me minder moe dan gisteren. daarstraks lekker gedoucht met een vuilniszak om mijn arm. en samen ff boodschappen gedaan (handig, ik hoefde alleen maar aan te wijzen ) en ff langs de rijn gereden ivm hoog water. heerlijk om ff buiten te zijn.

nu wel beetje moe dus zo nog ff plat. en dan vanaaf heel ff neus laten zien bij feest bij vriend (5 min. hier vandaan)
daarstraks nog heel hard gelachen om collega van olief. ze liep langs met hondje en zag mij op de bank zitten en ze loeide echt keihard vanaf de straat: WAT HEB JIJ NOU GEDAAAAAAAAAAAAN?
Plou wil je die verklaring nog? Kan nu nog ff doen maar dan heb ik postcode huisnr en data van jullie nodig
Ik ben ook weer thuis. Ik heb slecht geslapen en werd strontverkouden wakker. Ben nu dus helemaal gammel en ben bang dat ik 12 uur niet eens haal, moet morgen ook om 6 uur weer op . Friend is thuis gebleven, omdat ik zowel Kerst als Oud&Nieuw moet werken.

, ik heb niet goed tussen de pootjes gekeken, want zij blijkt toch een hij te zijn . Is ook errug moeilijk te zien met al dat zwart! Hij doet nu alles netjes op de bak. Ik denk dat hij zo aan de sjees was, dat ´ie het niet meer op kon houden. Hij wordt al brutaler en gaat nu ook spelen. Teun, Joris en Puck doen zéér lelijk tegen hem . Slof en Koos doen wel lief. Iemand nog een leuke stoere korte naam voor het beessie vraagteken. Kan geen vraagteken typen, alle tekens worden anders getypt. Moet ik nog uitzoeken. Ik hoop dat er niemand belt voor het beessie.

Ik ga nu ook even douchen, misschien dat ik dan wat opknap.
slof, ik vind het echt een Bram(metje)!
Olijf, wat toevallig. Toen ik het typte, dacht ik ook aan Bram, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet zo'n leuke naam vind, maar nu ik het zo een paar keer hardop zeg, denk ik van mwah, misschien toch wel leuk
Arme Tara. Ik las gisteren een bericht dat men een bepaald kalmeringsmiddel dat voorgeschreven wordt bij honden beter niet kan geven, omdat dit juist de geluiden versterkt!! Moet je nagaan, alles nog harder dan het al is, arme honden.
Bram vinnik leuk! Of Floris.

Of Kareltje.

voor het mannetje. Vanaf welke leeftijd is dat eigenlijk te zien?

Ik hoop ook dat er niemand belt Slof. En dan komen we snel bij jou meeten. En dan stop ik Bram/Floris/Kareltje gewoon in mijn binnenzak. En dat merk jij dan pas als ik al lang weer thuis ben. En dan woon ik veel te ver weg voor jou om Bram/Floris/Kareltje even te komen halen. En ik ga hem natuurlijk helemaal niet terug brengen. En dan ben jij eerst boos, maar omdat je een lieverd bent, gun je mij Bram/Floris/Kareltje. En dan leven we nog lang en gelukkig.
Oh, voor het vraagteken: probeer eens shift en dan 9 of 0 f de toets rechts naast de 0?
Olijfje, fijn dat je zo snel terecht kunt in het ziekenhuis. En ik hoop echt dat je niet 4 weken in het gips hoeft. En lekker dat je een frisse neus hebt kunnen halen. Gaaf hè, dat hoge water! Hier ook.

Wij zijn vanavond gewoon thuis. Hadden wel plannen om te gaan wandelen en bij vrienden langs te gaan, maar man heeft vandaag een rare pijn in zijn kuit gekregen. Lijkt op een zweepslag (die hij al 2x heeft gehad) dus hij loopt heel beroerd nu. Heel maf, we liepen gewoon op straat en ineens zakte hij door zijn been. Bij die eerdere keren zette hij er echt kracht op, maar nu dus gewoon tijdens het lopen.
????????? Instelling toetsenbord ingesteld op Amerikaans en nu klopt alles weer, denk ik.

Ik lees net dat Sonja Bakker bevallen is van een zoon en hij heet Bram..............

Splint, ik heb ook al een Joris, dus Floris en Joris . Kareltje vind ik wel heel leuk, maar die staat eigenlijk gereserveerd voor een toekomstige rooie jongen.

En ik gun jou van harte ook een Bram/Floris/Kareltje, hoor, maar niet de mijne hehe.
Op NU.nl:

Sonja Bakker bevallen van zoon

'Hij heet Bram'

Shit, mosterd.
quote:Splinter02 schreef op 31 december 2012 @ 17:40:

voor het mannetje. Vanaf welke leeftijd is dat eigenlijk te zienVanaf dag 1 Splint
quote:Slofje schreef op 31 december 2012 @ 17:57:

[...]

Vanaf dag 1 Splint

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven