Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ehm... Ely. Ja staat in agenda, maar welke dag komen jullie? Mijn vriendin uit Parijs komt namelijk dat weekend ook naar Nederland, dus moet eea wel op elkaar afstemmen.

Locatie voor kroeg is nog niet bepaald (we kunnen een heuleboel) maar ik neem aan dat voor iedereen ergens in het midden van Nederland het best te doen is? Toet is de Baas.
Goedenmorgen!

fijne moederdag iedereen!!!

Voor mij als eerste moederdagcadeautje: een vieze grote spin in het aanrecht. Brrrrr. Nouja, met veel sop en (heet) water heb ik 'm weggespoeld. Als ie de komende uren wegblijft, is het eerst voldoende.

Toedels

Later is nu
Hier kenmerkt moederdag zich vooral door het feit dat ik deze glansrol het grootste deel van de dag alleen mag vervullen. Madokus is aan het werk. Hier dus geen ontbijtjes, cadeautjes of andere vorm van moederdagaandacht. Al heb ik wel net een windchime (hoe schrijf je zoiets ) uitgepakt die door Bink prachtig beschilderd is op het kdv.

Lil, wat klinkt je dag heerlijk. Ik vind het zoiezo altijd leuk om te lezen hoe heerlijk gelukkig jij klinkt na dit soort dagen/uitstapjes.

Hier hebben de jongens gisteren lekker rondgespetterd in een badje in de tuin. Vonden ze allebei helemaal leuk. Zelfs Madokus,die normaal gesproken de preutsheid zelve is, liet zich 's middags verleiden om er in zijn onderbroek bij te gaan zitten
Fijne moederdag, meisjes!

Ik ben op moederdag niet eens thuis, is dat ontaard of wat..

Wezen stappen en vandaag gaat Bambi-man met groep vrienden en allerlei kinders naar strand en ik met vriendin. Wel lekker rustig wakker worden zo.

Maar heb gisteren al allerlei lieve briefjes gehad van Noah, begon met eentje naast mijn kussen; 'jij ben de allerlievste mamma' en die briefjes vond ik daarna overal. Liev.

Tuurlijk mag je bij mij slapen na Kane enzo, Pim, weet je toch! Moet ik alleen even uitvogelen hoe we uberhaupt in dit dorp terecht gaan komen op vreemde middernachtelijke tijdstippen en anders zit er niks anders op dan na Kane hoeren&sloeren tot de zon opkomt. Vervelend.. ghe.
quote:Bambi schreef op 11 mei 2008 @ 12:04:

Fijne moederdag, meisjes!

Ik ben op moederdag niet eens thuis, is dat ontaard of wat..

Wezen stappen en vandaag gaat Bambi-man met groep vrienden en allerlei kinders naar strand en ik met vriendin. Wel lekker rustig wakker worden zo.

Maar heb gisteren al allerlei lieve briefjes gehad van Noah, begon met eentje naast mijn kussen; 'jij ben de allerlievste mamma' en die briefjes vond ik daarna overal. Liev.

Tuurlijk mag je bij mij slapen na Kane enzo, Pim, weet je toch! Moet ik alleen even uitvogelen hoe we uberhaupt in dit dorp terecht gaan komen op vreemde middernachtelijke tijdstippen en anders zit er niks anders op dan na Kane hoeren&sloeren tot de zon opkomt. Vervelend.. ghe.

We kunnen natuurlijk ook sowieso voor deze optie gaan!

Ik ben walgelijk gemoederdagverwend! Uitslapen (uiteraard) vanaf 8 uur kwam Zus lekker bij mij in bed en heeft Pompel met de 5 blagen een enorm ontbijt in elkaar geflanst met alles er op en er aan: eitjes, jus, croissants etc. Vervolgens zaten we dus met 1 man, 2 vrouwen en 5 kinderen op ons bed te ontbijten. Pompel en zijn harem. Pompel heeft met de kinderen een heel toiletgebeuren in elkaar gezet. Grote spiegel van aluminiumfolie met een lijst van gekleurde pleerollen. Oorbellen, armbanden en een ketting allemaal van alu-folie en pleerollen. Werkelijk prachtig. Wel echt superschattig, ieder kind had zijn eigen sieraad gemaakt en waren allemaal even trots. Ook zus kreeg wat knutselzooi van iedereen. Van Lotje kreeg ik nog een geverfd hartendoosje met daarin JAWEL een ketting van pasta! (Eindelijk, daar heb ik jaren op gewacht, die hoort toch elke moeder te hebben?) Ook kreeg ik nog (en daar schrok ik van) een fles Coco Mademoiselle van Chanel dit luchtje wil ik al heul lang, maar is nogal duur en ik had tegen Pompel gezegd dat ik voor mijn verjaardag aan iedereen bonnen zou gaan vragen.. maar nu heb ik het dus al.

Daarna ben ik met Lientje op kraamvisite geweest bij de buren, het meiske is weer thuis en alles is weer helemaal goed! Heel lief mooi moppie.

En vervolgens met z'n allen lekker naar het meertje geweest: zonnen, zwemmen (ik niet: KOUD!) kletsen, drinken en heeeel gezellig.

Nu gaan we zo naar schoonouders, die vroegen of we kwamen eten. Altijd goed!
Pim... klinkt als een FEEST!!

Schoentjes komen er a.s.a.p. aan!

Hier een lekker rustige moederdag. Ontbijt op bed, knutselkadootjes en een bos bloemen gehad en verder thuis wat aangekeuteld. Heel even pa en ma's bezocht, staks nog eventjes rennen en dan nog even met een wijntje buiten.

See you!
hier ook een zalige dag: verwend met kadootjes (4 van de kinderen: beschilderde borden en geknutslede bloem en hart van brooddeeg) en van bentos spulletjes van Lush. Wat is dat lekker zeg, ben helemaal verkocht! 2 stukken zeep en 1 jellyzeep, lachen, gewoon trilpudding met glitters, en r het ruikt zalig!), daarna dus pret onder de douche. Vervolgens wat gerommeld in de tuin en in de namiddag naar het strand,. Juist, toen de ergste hitte weg was en de ergste drukte idem. we zijn net een half uurtje terug, dat is precies waarom het fijn is niet ver van het strand te wonen! Kinderen hebben gemnoten, alleen KK heeft grote teen lelijk opengehaald met rennen op de parkeerplaats. Teentopje is eraf geschaafd, sneu. Ze had het nog niet eens door, tot ik zag dat het bloed eruit druppelde in de auto. Nu liggen de kinds schoongespoeld in bed en ga ik de tuin alwaar mijn husband een glad koude wijn heeft neergezet.

Pim, wat een enig idee van pompel, heeeel leuk!
Klinkt allemaal goed zeg, leuke verrassingen met moederdag.

Hier ook verwend met ontbijtje op bed, lekkere douchegelletjes, zelfgemaakte ketting van Zootje, en beschilderde tegels van Zeefje (voetjesafdruk) en Zen (moderne kunst)

Toen mijn ouders even bezocht bij mijn opa en oma en vervolgens naar ouders van Zorro.

Was gezellig.

Toen bij thuiskomst zagen we dat op het dorpsplein een drive in show was bij de kroeg met live muziek, springkussen, stormbaan, ballenbak en andersoortig vertier.

Helemaal leuk. En ze hadden ook bier in plastic bekertjes!!!

Ely dus lekker aan het bier gezeten in het zonnetje en genoten van genietende kindjes op de stormbaan.
MOet erg lachten om Ely die blij was met plastic bekertjes

In het kader van iedereen die hier leest weet toch al alles van me: http://vrouw.nl/site/list_messages/13620

En dan weet je nog steeds mijn echte naam niet, want dat is ook een nick

Heerlijk om jullie verhalen hier te lezen. Zouden we nou in de zomer gemiddeld gelukkiger zijn dan in de winter?

Ben wel benieuwd hoe het overmorgen gaat; kinderen zitten namelijk helemaal in een zomers laat ritme.... Slapen niet voor half 10....

Pompel verdient een standbeeld!!!

Gaan we stappen 23 of 24 mei????
Mims: Leuk hoor, al die moederdagen; maar die van ons is toch het beste. Vanmorgen om half negen werden Bloes en ik gewekt door een drietal giechelende meisjes in pyjama en met slaapharen die gedrieën selluf een ontbijtje hadden gecreeert. Perfecte koffie verkeerd (die meiden zijn briljánt!), beschuitje met hagelslag in een net verschoond bed, en een bakje zuurtjes.

Daarna buiten verder ontbeten, tuingehangen, en ontspannen. Echt superrelaxt met de leukste en liefste kindjes van de wereld die heerlijk samen speelden.

Daarna nog zitten kletsen met Barman en Opa Bloes, en zelfs de Onmisbare buren kwamen nog even langs. Echt, wat is het hier toch goed toeven!

En inmiddels krijg ik M&M's gevoerd bij het knapperende vuurtje dat door Bloes is gestookt. Wie heeft er een vent nodig als dat lekkere mens in de buurt is....

Oh ja; en Bloes mag nooit meer zeggen dat ze geen topmoeder is; ik heb vandaag eht tegendeel mogen aanschouwen. Zo!

En ze kan me nu lekker toch niet tegenspreken, hihi..
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 11-05-2008 22:58
Reden: pyjjjjjjjjjama!
% gewijzigd
Heerlijk van jou en Bloes te horen Mims. Heb aan jullie gedacht vandaag. Zoen!
En begrijp ik nou geod dat Kjong onder dr wasgoed vandaan is gekomen en dat zij en Lil elkaar ontmoet hebben op Liefs en mijn favo stukje strand?? Ooooooh, daar had ik graag bij geweest. Maar hee, ik zat voor een caravan te kijken naar Lief, Bj en Meis in een kinderbadje vol ijskoud water. Ook leuk!
môgge!

Leukleukleuk mims, dat klinkt als ene fijne moederdag!

Wauw toet, wat een leuke collum weer (en ik vind jouw foto altijd zo mooi die erbij staat, maar dat heb ik misschien al eens gezegd).

Zo, weer een lange zonnige dag in het verschiet, schoonouders komen op de koffie en de wasmachine draait. Nu maar aan het ontbijt.
Zo, ik ben weer boven komen drijven, iedereen hier zit permanent in de zon, begrijp ik? Gisteren een off day met migrainehoofd en rare uitslag, vandaag wel weer ok, en nog, even denken, 16,5 uur totdat GG weer thuis is . Gaat hij morgenavond wel meteen repeteren, maar goed, hij is in ieder geval in hetzelfde land dan, en komt gewoon weer thuis slapen. Mag tijd worden. Ik kreeg zondag een smsje: "Liefs voor moederdag! Dot is met een verrassing bezig. Ik mag er niks over zeggen, maar je ziet het dinsdag". Ik ben benieuwd *grijns*. Morgen ook weer werken, voelt heel ver weg. En weer een wijntje, ik sta al dagen droog (nou ja, Suup heeft vrijdag op het strand nog aardig bijgeschonken ) vanwege falend inkoopbeleid en vandaag naar pompstation of de AH to go op het station, vond ik iets te desperaat. Hoewel ik nu wel erg zin heb in iets koels en wits.Ach ja, morgen weer een dag.

Mijn Dotta loopt rond in een snoeperig zomerjurkje, ziet eruit om op te vreten. Lekker wijffie.
Goeimiddag!

Wat een heerlijke verhalen hier

toen ik gisteren bij mijn ouders kwam, heb ik toch na zo'n 45 minuten m'n moederdagcadeautjes 'al' gekregen. De één moest eerst een spelletje Risk afmaken, de ander wilde het zwembad niet uit. Kreeg een mooi plakkunstwerk van LD en een verjaardagskalender van LE. Ze hadden ook nog praktische cadeautjes gekocht, onder leiding van Oma.

En ik kreeg nog een boek van Elvis (nieuwe Stephen King!) maar daar mag ik nog niet in beginnen... ná 27 mei mag dat

Vandaag ook nog leuk en gezellig op de camping en wel jammer dat wij eerder weg moesten. Nu lig ik te leren in de tuin... (klinkt niet echt zielig, eigenlijk)

Ownee, ik zit aan de pc, uiteraard. Ik vond dat ik wel even een pauze verdiend had.

Toedels
Later is nu
succes met leren! Misschien een hele domme vraag: maar waarom dan pas?

Lief he, die meisjes in zomerjurkjes, ik kijk ook steeds helemaal verliefd naar KK. Fijn dat jou GG er weer bijna is!Pfff, dat viel niet mee, de kinderen weer normale tijd in bed leggen, wat zit dat vakantieritme erin zeg, niet te kort. En dan doel ik niet eens op hun, maar meer op mijn eigen tempo!
Oh ja kut, ze moeten op tijd naar bed. Ik ga maar gauw wat doen!
Tja, hier hebben we nog niks met vakantieritme te maken.

Wat klinkt dat allemaal gezellig zeg. Gisteren is Meave nog langs geweest met de jongens. Was erg gezellig; 5 blote mannetjes in een zwembadje. Die hebben zich prima vermaakt.

Lil, wat lekker dat GG er bijna weer is. Dat lijkt me toch zo ongezellig al die werkreizen. En Dreamer, wil het een beetje met leren?

Ik heb vandaag de hele dag gewerkt. Was toch best jammer met dit weer. Morgen op sollicitatiegesprek. Dat vind ik toch wel weer heel erg spannend. Ik ben nog steeds helemaal enthousiast.
Haha, hier ook gedoe. Dot brult door de bbfoon: "Mámááá! Ji-ji-jian02!! Dotta wákkuh!"
Meis kwam net ook al naar beneden :-)
Hier ook kleine spookjes.
hier niet, ze slapen als roosjes. schattig lil!

Succes morgen mado, breng je even verslag uit?
Hier is het uiteindelijk stil,na heel lang gegiechel gehoord te hebben

Madootje, goodluck voor morgen!
Succes Madootje!!!!!!!!!!!
Madootje, veel succes morgen!

Oooh wat een heerlijk dagje weer hier... veel buiten, veel geklungel en gescharrel in en om het huis. We hebben vroeg avondgegeten (althans, 17.30 is hier vroeg) en zijn daarna lekker nog een stuk wezen fietsen.

En nu is de vakantie voorbij... zucht. Morgen weer rennen & vliegen. Jammer jammer jammer.

De moederdag van Mims & Bloes klinkt ook super.

Toet, leuk stukje!

Enneh... ja die date voor de 23e/24e gaat wat mij betreft door. Wie gaan er mee? Waar gaan we heen? (Ik denk dat daar ook van af hangt wie er mee gaan?) Ik doe wel ff AK.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven