Bezorgt TNT Post op maandag?

06-01-2013 14:20 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Een kennis is morgen jarig. Wil haar kaart dadelijk op de post doen maar nu vertelde mijn man de er geen post bezorgt wordt op maandag, klopt dit?

Alvast hartelijk dank!

Groetjes, Irishgirl
In onze nieuwe organisatie wordt post niet meer op 170, maar op negen locaties voorbereid. Om die reden is de combinatie van de werkzaamheden voorbereiden en bezorgen niet meer mogelijk. Bovendien concentreren we onze bezorging voortaan voor een groot deel op dinsdag, donderdag en zaterdag. Daarmee worden we een parttime organisatie en gaan we van fulltime medewerkers naar hoofdzakelijk parttimers. Dat betekent dat mensen binnen PostNL een ander soort werk gaan doen, een andere baan krijgen, of als het niet anders kan, helaas hun baan verliezen. Maar het betekent ook dat we veel studenten, moeders, muzikanten, sporters etc. aan een deeltijdbaan kunnen helpen.

volgens mij zijn ze gestopt om op maandag te bezorgen, doe het anders dubbel op, E card, en echt kaartje.

De brievenbussen worden toch ook niet meer op zondag leeg gemaakt?
Hier wordt de bus nog gewoon op zondag geleegd hoor. En wij krijgen op maandag ook post.

Ik werk helaas op een van die locaties die weg gaat. :(. Wanneer is alleen nog niet duidelijk. Waarschijnlijk september.
quote:Italie_Meisje schreef op 06 januari 2013 @ 14:56:

Hier wordt de bus nog gewoon op zondag geleegd hoor. En wij krijgen op maandag ook post.

Ik werk helaas op een van die locaties die weg gaat. :(. Wanneer is alleen nog niet duidelijk. Waarschijnlijk september.Ach ja, toch leuk voor die studenten, muzikanten en huisvrouwen die dan ook een kans krijgen?
http://nos.nl/artikel/427888-post-niet- ... andag.html
Hier wordt helemaal geen post meer bezorgd!

Althans, ze doen wel een poging, maar omdat ze hier in de stad uitsluitend analfabeten, blinden en mensen die gewend zijn om Arabische letters te lezen, hebben aangenomen, is het net een loterij!

Je weet nooit wiens post je vandaag weer eens in je bus vindt!

Das op zich niet erg. Je moet alleen geen post meer versturen! Want aankomen doet het dus niet meer.
Hier ook nog gewoon post op maandag.
Ja heel leuk idd Mazzelen. Er wordt alleen niet bij verteld waar ik dan straks mijn brood van mag gaan kopen.
Jo, dan wordt het tijd dat je gaat klagen.

Je krijgt nl zelfs een test voordat je aangenomen wordt en je wordt ingewrrkt door een ervaren iemand.

Dus ergens gaat het mis.
Wij krijgen alleen op dinsdag, donderdag en zaterdag post
Op maandag worden brieven met postzegel, rouwkaarten, zendingen uit het buitenland, trombosedienst kaartjes en kranten bezorgd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven