Mode & Beauty kletstopic
donderdag 3 januari 2013 om 10:58
Geen idee of ze een goed blonderingsmerk hebben, ik highlightte gewoon met poeder (blauw) ontkleurdermhet bij mij wel; heb nu asblond over de rest heen maar het pakt alleen mooi op blonde plukjes. Er zit nog zoveel donker in dat ik echt ga ontkleuren. De garnier is 1+1 gratis nu bij kruitvat maar daar verschillen de meningen over geloof ik. Heb syoss genomen omdat ik eigenlijk garnier ging kopen maar de folder nog niet geldig was... En de syoss was vorige wweek 1+1 gratis 4 pakjes nodig dus dat scheelt 20 euro.
donderdag 3 januari 2013 om 11:32
Ahh oke!:P
Ja ik zag het ja. Hier heeft de kruidvat altijd dat ze de reclame van vorige week nog laten hangen. Echt elke week krijg ik de week er op de spullen mee voor de prijs van vorige week door hun fout. Die van syos was wel fijn ja die highlightner.. Ben alleen net naar de kapper geweest, en die praten altijd te veel op mij in dat mn haar zo droog is en dat het komt door het verven. Maar dat is niet zo vroeger toen ik 10 was en mijn haar niet verfde zag het er precies zo uit.. En elke keer word ik overgehaald en koop ik weer een shampootje of een dingetje wat dan toch niet fijn genoeg werkt..
Hier bij de da was john frieda in de aanbieding, de full repair shampoo+condiotioner en de sheer blonde go blonder shampoo+conditioner gehaald. Vooral dat laatste ben ik benieuwd hoe het bevalt..
Ik was eigenlijk van plan haar toch wat lichter te verven. Een beetje zoals die vrouw hiernaast op de bovenkant van haar haar.. Maar nu twijfel ik (nog een dag de tijd, ik ben morgen ook nog vrij) Leuk als je rooster ineens veranderd omdat je toch veel te veel uren heb gewerkt
Ja ik zag het ja. Hier heeft de kruidvat altijd dat ze de reclame van vorige week nog laten hangen. Echt elke week krijg ik de week er op de spullen mee voor de prijs van vorige week door hun fout. Die van syos was wel fijn ja die highlightner.. Ben alleen net naar de kapper geweest, en die praten altijd te veel op mij in dat mn haar zo droog is en dat het komt door het verven. Maar dat is niet zo vroeger toen ik 10 was en mijn haar niet verfde zag het er precies zo uit.. En elke keer word ik overgehaald en koop ik weer een shampootje of een dingetje wat dan toch niet fijn genoeg werkt..
Hier bij de da was john frieda in de aanbieding, de full repair shampoo+condiotioner en de sheer blonde go blonder shampoo+conditioner gehaald. Vooral dat laatste ben ik benieuwd hoe het bevalt..
Ik was eigenlijk van plan haar toch wat lichter te verven. Een beetje zoals die vrouw hiernaast op de bovenkant van haar haar.. Maar nu twijfel ik (nog een dag de tijd, ik ben morgen ook nog vrij) Leuk als je rooster ineens veranderd omdat je toch veel te veel uren heb gewerkt
donderdag 3 januari 2013 om 11:51
donderdag 3 januari 2013 om 12:16
Nee inderdaad, moet nu wel sweekends werken, maar even vrij zin als vriend op zijn werk is is ook even fijn! De rust . Ja, de ontkleurder prikt bij mij ook altijd op mijn huid (uitspoelen als het prikt staat er dan), ja dag. Oh echt mooi. Wat heb je nou gebruikt dan, van de kapper? Ja en elke keer trap ik er in, de volgende keer laat ik mijn pinpas thuis en neem ik exact mee voor de knipbeurt.
Ja ik heb het al laten knippen, het kan nu niet in een staart. Het is een beetje in een boblijn geknipt maar moet nog kijken hoe het is als ik het gewassen heb en het opgedroogd is dan zie ik t model pas goed. Maar ja aangezien er op de pakjes altijd staat verven op ongewassen haar twijfel ik nog even wat ik zal doen
Ja ik heb het al laten knippen, het kan nu niet in een staart. Het is een beetje in een boblijn geknipt maar moet nog kijken hoe het is als ik het gewassen heb en het opgedroogd is dan zie ik t model pas goed. Maar ja aangezien er op de pakjes altijd staat verven op ongewassen haar twijfel ik nog even wat ik zal doen
donderdag 3 januari 2013 om 13:27
Gewoon doen, op ongewassen haar is alleen dat het minder prikt omdat je dan je vetlaagje nog op je huid hebt zitten. Dat is vooral met blonderen Vam belang (ik had ze maandag voor t laatst gewassen maar een wweek is eigenlijk beter)
Net dus uitgespoeld, echt lelijk geel met roze haar
En nu zit de champagne verf erin. Ben heel benieuwd of het mooi wordt. Het is in elk geval veel lichter.
Ben ook benieuwd of jouw bob bevalt na föhnen!
Ik heb deze keer niks van de kapper gebruikt maar alles van syoss.
Net dus uitgespoeld, echt lelijk geel met roze haar
En nu zit de champagne verf erin. Ben heel benieuwd of het mooi wordt. Het is in elk geval veel lichter.
Ben ook benieuwd of jouw bob bevalt na föhnen!
Ik heb deze keer niks van de kapper gebruikt maar alles van syoss.
donderdag 3 januari 2013 om 13:32
donderdag 3 januari 2013 om 20:13
vrijdag 4 januari 2013 om 21:07
@ Daisy hoe ik jouw haarkleur geworden? Ik vind het bijzonder knap ( in de positieve zin) dat je zoveel risico's durft te nemen met jouw haar. Zelf knippen, zelf ontkleuren en verven, wow... Ik verf ook mijn haar zelf maar alleen braaf met een kleur, ik durf niet zo veel risico's te nemen. Kopen jullie veel online? Ik koop af een toe wat maar ben eigenlijk nog nooit 100% tevreden erover. Of is de pasvorm net niet of valt het materiaal tegen, of heb ik gewoon pech. Ik koop eigenlijk alleen als ik iets super leuk vind, of als ik het terug kan brengen of ruilen in de winkel. Ik heb echt een enorme hekel aan terug sturen per post.
vrijdag 4 januari 2013 om 22:49
quote:cosima schreef op 04 januari 2013 @ 22:17:
Ladies, ik ga morgen de hele dag shoppen Als ik slaag hebben jullie zondag een verslag x-DVeel plezier! Ik twijfel of ik nog even naar de stad ga morgen... misschien vind ik nog wat leuks in de uitverkoop. Ik laat het jullie nog weten als ik geshopt heb!
Ladies, ik ga morgen de hele dag shoppen Als ik slaag hebben jullie zondag een verslag x-DVeel plezier! Ik twijfel of ik nog even naar de stad ga morgen... misschien vind ik nog wat leuks in de uitverkoop. Ik laat het jullie nog weten als ik geshopt heb!
vrijdag 4 januari 2013 om 23:04
Dank je lorenne! Ik heb zeker van de feestdagen kunnen genieten. Inmiddels wil ik ook wel kort vertellen wat er speelde. Mijn vader is begin december ziek geworden, longonsgteking dachten ze. Dit bleek een gevolg van hartfalen. Wat geresulteerd heeft in meerdere infarcten en een stilstand. De toestand was rond de 11e zeer kritiek, zeeeer kritiek. Dit heeft bijna 10 dagen geduurd, waarbij elk uur op de IC zeer kritiek en spannend bleef. Er is in die tijd wonder boven wonder verbetering opgetreden waar we heel veel energie uit hebben kunnen putten. Nu inmiddels vier weken verder ligt hij nog in het ziekenhuis, maar is het (tijdelijk) naar huis gaan wel in zicht. Er zijn nog wel kritische complicaties (en secundaire aandoeningen die er niet om liegen) opgetreden en heel veel obstakels te overwinnen; maar overall gaat het de goede kant op en dit hopen we vast te kunnen houden
zaterdag 5 januari 2013 om 13:01
Hallo ladies,
Hoe is het met iedereen? Hier goed, lekker rustig weekend nog met vriend maandag begint alles weer.
FD; wat erg van je vader, en wat goed dat hij aam de beterende hand lijkt. Het is te hopen dat de aandoeningen in bedwang gehouden kunnen worden maar het is inderdaad niet niks allemaal zeg.
Lorenne, ik vind het vaak ook tegenvallen via internet, alhoewel soms er ineens iets perfect past. Terug sturen per post heb ik niet zo'n moeite mee maar ik hoef maar 100meter te lopen naar het afgiftepunt, dat scheelt wel hoor. Kom er toch bijna dagelijks langs.
Mn haar is nog redelijk geworden. Er zit nog een rozerode gloed overheen bij stukken die nog echt donker waren eerst. Van een 4 (bruin) naar een 8 kan bijna niet in één keer. 3 jaar geleden ook gedaan toen nog met kort haar en door een kapper. Toen zag het er erger uit dan nu. Zilvershampoo helpt ook wel hoor. En ach ik heb met raarder haar gelopen dan dit, vind het voor nu wel even oké. Kijk wat de kleur doet en anders over 2 of 3 weken nog wat highlights in de rode stukken. Ben allang blij dat mn haar nog gezond voelt en glanst. Is al die moeite met verzorgen toch niet voor niets. Wel risky als je gaat blonderen met lang haar wat je met veel moeite hebt laten groeien
Cosima hoe bevalt je kapsel nu?
Waarom föhn je niet, als het pluist gebruik je volgens mij verkeerde borstel / föhn / product.
Maar get hóeft natuurlijk niet, föhnen.
Hoe is het met iedereen? Hier goed, lekker rustig weekend nog met vriend maandag begint alles weer.
FD; wat erg van je vader, en wat goed dat hij aam de beterende hand lijkt. Het is te hopen dat de aandoeningen in bedwang gehouden kunnen worden maar het is inderdaad niet niks allemaal zeg.
Lorenne, ik vind het vaak ook tegenvallen via internet, alhoewel soms er ineens iets perfect past. Terug sturen per post heb ik niet zo'n moeite mee maar ik hoef maar 100meter te lopen naar het afgiftepunt, dat scheelt wel hoor. Kom er toch bijna dagelijks langs.
Mn haar is nog redelijk geworden. Er zit nog een rozerode gloed overheen bij stukken die nog echt donker waren eerst. Van een 4 (bruin) naar een 8 kan bijna niet in één keer. 3 jaar geleden ook gedaan toen nog met kort haar en door een kapper. Toen zag het er erger uit dan nu. Zilvershampoo helpt ook wel hoor. En ach ik heb met raarder haar gelopen dan dit, vind het voor nu wel even oké. Kijk wat de kleur doet en anders over 2 of 3 weken nog wat highlights in de rode stukken. Ben allang blij dat mn haar nog gezond voelt en glanst. Is al die moeite met verzorgen toch niet voor niets. Wel risky als je gaat blonderen met lang haar wat je met veel moeite hebt laten groeien
Cosima hoe bevalt je kapsel nu?
Waarom föhn je niet, als het pluist gebruik je volgens mij verkeerde borstel / föhn / product.
Maar get hóeft natuurlijk niet, föhnen.
zaterdag 5 januari 2013 om 16:08
Net 2 broeken gescoord bij de kringloopwinkel, 2,95 per stuk. Een mooie simpele spijkerbroek van LTB en een voile zwarte broek met van die flappen aan de zijkant. Meer een broekrok (o wat fout) maar hij valt erg mooi. Peuk voor met hoge hakken en een simpele zwarte top ofzo. Weer eens wat anders dan een jurk
zondag 6 januari 2013 om 11:10
Klinkt goed. Inderdaad leuk voor de afwisseling. Ik heb dit weekend van Scotch een hoge taille skinny denim gekocht die echt per-fect zit! Dat voelt dan zo lekker, gezien ik normaal vrijwel nooit een broek normaal pas (te groot maat verschil tussen taille en heupen.) Echr een mega skinny model, heel donker van kleur. Voor mij totaal iets anders, maar wel lekker voor de verandering.
zondag 6 januari 2013 om 11:49
Dat broekenprobleem ken ik FD. Dat mn heupen er niet in passen of mn benen. Daarom zo blij dat ik er nu 1 tegenkwam en ook no g zo spotgoedkoop! Ik heb al een tijd geen broeken meer gedragen maar nu heb ik er weer! Jouw skinny klinkt ook erg goed, ga je m nog op je blog zetten? Ben benieuwd waarmee je het combineert
zondag 6 januari 2013 om 17:42
Hallo! Hier is het goed hoor
Jammer Daisy dat je haar dus niet 100% was gelukt.
Ik heb ook een hekel aan broeken het knelt altijd bij t kruis, en dat doet pijn. Heb nog nooit echt een broek gevonden waarbij ik er geen last van had en het fijn en mooi zat.
Vandaag even de stad in geweest, heb bij de c&a een lichtgele trui met blauw/paarse letters gekocht. Normaal moet ik niets van die kleuren hebben maar deze is lekker zacht/warm en was maar 15 euro voor de rest kon ik eigenlijk weinig leuke dingen vinden..
Fijne avond
Jammer Daisy dat je haar dus niet 100% was gelukt.
Ik heb ook een hekel aan broeken het knelt altijd bij t kruis, en dat doet pijn. Heb nog nooit echt een broek gevonden waarbij ik er geen last van had en het fijn en mooi zat.
Vandaag even de stad in geweest, heb bij de c&a een lichtgele trui met blauw/paarse letters gekocht. Normaal moet ik niets van die kleuren hebben maar deze is lekker zacht/warm en was maar 15 euro voor de rest kon ik eigenlijk weinig leuke dingen vinden..
Fijne avond
zondag 6 januari 2013 om 21:57
Hey cookie, dat zijn nu net de kleuren die ik ook nooit uit het rek haal wel fijn dat ie lekker zacht is.
Vandaag even snel de stad in om jassen te kijken maar niets gevonden. Had het ook niet verwacht eigenlijk, alles was op.
Marktplaats afspeuren naar een leuke jas
Cosima & Blusher, hebben jullie nog geshopt? Nog iets kunnen vinden?
Vandaag even snel de stad in om jassen te kijken maar niets gevonden. Had het ook niet verwacht eigenlijk, alles was op.
Marktplaats afspeuren naar een leuke jas
Cosima & Blusher, hebben jullie nog geshopt? Nog iets kunnen vinden?
maandag 7 januari 2013 om 11:56
geshoooopt !
-Een spijkerblouse bij Massimo Dutti
-Lere veterschoenen met hak, niet goedkoop, wel in de sale... heeel mooi
-Een dufflecoat bij Benetton, flink afgeprijsd, ziet er ongeveer zo uit :
Ik ben heeel blij ! Moet nu nog wat lingerie regelen (Ik zoek een alternatief voor H&M en Hunkemoller... mag ietsjes duurder zijn, niet teveel... tips ?) en misschien nog zwarte enkellaarsjes.
-Een spijkerblouse bij Massimo Dutti
-Lere veterschoenen met hak, niet goedkoop, wel in de sale... heeel mooi
-Een dufflecoat bij Benetton, flink afgeprijsd, ziet er ongeveer zo uit :
Ik ben heeel blij ! Moet nu nog wat lingerie regelen (Ik zoek een alternatief voor H&M en Hunkemoller... mag ietsjes duurder zijn, niet teveel... tips ?) en misschien nog zwarte enkellaarsjes.
maandag 7 januari 2013 om 12:53
maandag 7 januari 2013 om 22:23
Ik heb vandaag lekker geshopt! Voor mezelf een shirtje, een wat langer model. Voor vriend twee vesten gekocht. Hij houdt niet zo van winkelen en deze zag ik toevallig hangen dus heb ze maar meteen meegenomen. Ze passen gelukkig prima!
Voor mezelf viel het dus wat tegen, het was het allemaal net-niet.
Ik forum mobiel dus kan geen link plakken maar ik zag op verschillende blogs (oa beautyscene) dat catrice binnenkort weer nieuwe artikelen in het assortiment krijgt. Er zitten wel een aantal dingen bij waar ik zeker wel benieuwd naar ben! Zag vandaag bij de kruidvat dat een aantal catrice producten nu met 50% korting zijn, die gaan dus uit het assortiment.
Voor mezelf viel het dus wat tegen, het was het allemaal net-niet.
Ik forum mobiel dus kan geen link plakken maar ik zag op verschillende blogs (oa beautyscene) dat catrice binnenkort weer nieuwe artikelen in het assortiment krijgt. Er zitten wel een aantal dingen bij waar ik zeker wel benieuwd naar ben! Zag vandaag bij de kruidvat dat een aantal catrice producten nu met 50% korting zijn, die gaan dus uit het assortiment.
dinsdag 8 januari 2013 om 09:43
@ FD erg fijn om te horen dat het beter gaat met jouw vader. Ik vind jouw blauwe jas in de laatste post helemaal geweldig! @ Blusher toch fijn dat je leuke kleding hebt gevonden voor jouw vriend. Mijn man houdt ook helemaal niet van shoppen maar hij wil zelf aanstaande weekend gaan winkelen. Ik ben benieuwd, hoe lang hij het vol houdt ha ha. Wij gaan voornamelijk voor hem en voor zoontje kijken, maar ik zal vast ook leuke dingen zien die ik zooo nodig heb. Ik probeer me in te houden want ik sta nu al bijna op rood
tja December was een dure maand...