all inclusive? Stel van 23

16-01-2013 21:11 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op dit moment op zoek naar een bestemming voor mij en mijn vriend voor de zomervakantie. We wilden eerst naar kroatie en gaan kamperen. Maar eigenlijk hebben we beide zin om een heerlijke all in strand vakantie te hebben. Het enige is dat we zelf 23 zijn en we ons afvragen of er wel mensen van onze leeftijd zullen zijn. Hebben jullie misschien nog tips qua all inclusive hotels. We willen begin juli gaan voor ongeveer 12 dagen en ons budget pp is max €1100. Het liefst willen we wel een levendige omgeving.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik ken wel genoeg stellen van begin 20 die jaarlijks all inclusive gaan in landen zoals Egypte, Turkije etc.
Gewoon doen, lekker relaxed !!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hebben wij gewoon gedaan op die leeftijd.

Nu niet meer. Nu zijn we oud en hebben we kinderen
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ja ik denk ook dat we het lekker gaan doen! En saar waar zijn jullie toen geweest?
http://www.zoover.nl/

Kijk hier maar eens.
Joyce zat zelf inderdaad ook aan Turkije te denken. Ben alleen nog nooit all inclusive geweest en ben altijd een beetje huiverig voor het eten of dat allemaal wel goed is.
Ik zat als enige Nederlandse met 5000 Britten (gezinnen) in een Riu-hotel in Alcudia (Mallorca).

Prima eten en drinken, maar over het publiek zullen we het maar niet hebben.
quote:lotteh schreef op 16 januari 2013 @ 21:21:

Ja ik denk ook dat we het lekker gaan doen! En saar waar zijn jullie toen geweest?

Aruba, Bodrum, Corfu, etc.

Was allemaal even lekker en leuk.
Bij all in zie ik mensen van alle leeftijden.
quote:Snoesje666 schreef op 16 januari 2013 @ 21:22:

Ik zat als enige Nederlandse met 5000 Britten (gezinnen) in een Riu-hotel in Alcudia (Mallorca).

Zat samen met man in een Egyptisch hotel vol Russen. Ze waren redelijk goed gemanierd, maar gezellig was anders.

Om half tien in de ochtend zaten ze al aan de all-inclusive wodka.

Gelezen, dat er daar echt nóóit Russen zouden zitten.
Oke! En ik hoorde dat je in turkije zeker 4 sterren of meer moet hebben wil het goed zijn klopt dat een beetje? Hebben jullie nog concrete hotels die jullie echt aanraden?
quote:Snoesje666 schreef op woensdag 16 januari 2013 21:22 Ik zat als enige Nederlandse met 5000 Britten (gezinnen) in een Riu-hotel in Alcudia (Mallorca).

Je kunt eigenlijk het beste een paar locaties uitzoeken, en dan op Zoover naar recensies kijken.

quote:Snoesje666 schreef op woensdag 16 januari 2013 21:29 Je kunt eigenlijk het beste een paar locaties uitzoeken, en dan op Zoover naar recensies kijken.
quote:Snoesje666 schreef op woensdag 16 januari 2013 21:29 Je kunt eigenlijk het beste een paar locaties uitzoeken, en dan op Zoover naar recensies kijken.Ja klopt dat doe ik inderdaad ook. Alleen je hebt soms zulke tegenstrijdige reacties. Wat het dan weer lastig maakt. En je kan er niet echt uit opmaken wat de leeftijden zijn die er komen

"Je kunt eigenlijk het beste een paar locaties uitzoeken, en dan op Zoover naar recensies kijken."
Club Voyage in Side (Turkije). Is ultra all inclusive, dus ook met cocktails. O ja, een van de twee pieren met zonnebedden is voor 18+, dus geen kindjes. Kijk maar eens op Zoover. Wij zijn er drie jaar geleden in april geweest. Lekker relaxen!
Het plaatsen van de berichtjes gaat soms een beetje rommelig sorry daarvoor maar ik zit op mijn mobiel.
Ben 2 x all inclusive in Turkije geweest, en beide keren was het een goed hotel, en het eten prima. Ik ben zelf niet zo'n fan van all inclusive omdat ik altijd liever bij lokale tentjes iets ga eten en liever in kleinere hotels overnacht, maar eerlijk is eerlijk, ik vond het goed en het viel zeker niet tegen en was lekker makkelijk.

Ik weet niet meer of het 4 sterren was, zal het eens nazoeken

Let wel op dat all inclusive hotels in Turkije aan de kust vaak in een wat meer afgelegen gebied liggen, een paar km van het stadscentrum af. Wil je dat het hotel levendig ligt in een centrum moet je daar dus even opletten.
quote:I.amsterdam schreef op woensdag 16 januari 2013 21:34 Club Voyage in Side (Turkije). Is ultra all inclusive, dus ook met cocktails. O ja, een van de twee pieren met zonnebedden is voor 18+, dus geen kindjes. Kijk maar eens op Zoover. Wij zijn er drie jaar geleden in april geweest. Lekker relaxen!
quote:I.amsterdam schreef op woensdag 16 januari 2013 21:34 Club Voyage in Side (Turkije). Is ultra all inclusive, dus ook met cocktails. O ja, een van de twee pieren met zonnebedden is voor 18+, dus geen kindjes. Kijk maar eens op Zoover. Wij zijn er drie jaar geleden in april geweest. Lekker relaxen!Ziet er erg goed uit! Alleen is toch wel boven ons budget maar bedankt voor de tip! "Club Voyage in Side (Turkije). Is ultra all inclusive, dus ook met cocktails. O ja, een van de twee pieren met zonnebedden is voor 18+, dus geen kindjes. Kijk maar eens op Zoover. Wij zijn er drie jaar geleden in april geweest. Lekker relaxen!"
Heeft iemand ook ervaring met corendon?
Het was inderdaad 4 * (met minder sterren geen ervaring)

Mocht je Side leuk vinden: Can Garden Bungalows is erg goed bevallen en is heel centraal gelegen, centrum op loopafstand

Ook ooit in Bodrum geweest en ook dat vond ik erg leuk, toen niet all inclusieve dus geen tips.
Lotteh, die Club Voyage die ik net noemde hadden wij via Corendon geboekt. Vlucht werd ook door Corendon verzorgd. Wij waren tevreden over vlucht. Geen vertraging.

Trouwens, wij verbleven hier de week voor de meivakantie en verbleven er voor ¤300-¤400 incl vlucht en transfer.
quote:I.amsterdam schreef op woensdag 16 januari 2013 21:52 Lotteh, die Club Voyage die ik net noemde hadden wij via Corendon geboekt. Vlucht werd ook door Corendon verzorgd. Wij waren tevreden over vlucht. Geen vertraging.

Trouwens, wij verbleven hier de week voor de meivakantie en verbleven er voor ¤300-¤400 incl vlucht en transfer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven